Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Odwołanie się do drugiego pluginu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kameha

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:Assambler
Offline

Napisano 16.01.2013 20:12

Witam,

Chciałbym zapytać się was Drodzy forumowicze, czy istnieje jakaś możliwość odwołania się w jakikolwiek sposób do drugiego pluginu?

Może wytłumaczę o co mi dokładnie chodzi.
Plugin A: Jest odpowiedzialny za połączenie z MySQL, oraz przechwytywanie łączącego się gracza z serwerem, który zostaje odpowiednio "przeprasowany" przez owy plugin i jego informacje o postaci wędrują do DB.
Plugin B: Wykonuje czynności na graczu, przydzielanie wyglądu i innych rzeczy. Ładuje je oczywiście za pomocą MySQL.
Problem powstał kiedy próbowałem wykonać czynność na graczu, który się jeszcze nie połączył i nie wykonał procedury startowej, która tkwi z Pluginie A.

A więc owa czynność z Pluginu B nie powiodła się, niestety muszę w jakiś elegancki sposób wykonać ją w jak najszybszym czasie odkąd gracz skończy procedurę z Pluginu A.

Jedyny pomysł jaki przychodzi mi do głowy na chwilę obecną jest ustawienie task'a w drugim pluginie, który wykona force na procedurą czytającą ustawienia gracza po czasie ustalonym z góry.
Ew. ustawić brzydką pętlę, która będzie rzucać pytaniami do bazy danych czy gracz się już połączył. Jednak wolałbym uniknąć tego rozwiązania z powodu małej efektywności jak i pierwszego, gdyż nie będzie on działał wystarczająco szybko.

Myślę że przekazałem wam już wystarczająco informacji nt. mojego pytania. Jeżeli jest jakiś sposób wykonania funkcji na graczu z drugiego pluginu byłbym wdzięczny.

Oczywiście mam kod źródłowy obydwu pluginów co pozwoli mi na dowolną edycję, lecz bardzo mi zależy na tym by nie sklejać je w jedność.

Pozdrawiam,
Kameha
  • +
  • -
  • 0

#2 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 16.01.2013 20:24

http://amxx.pl/topic/28693-forwardy/
oraz
http://amxx.pl/topic/20034-natywy/
  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#3 Kameha

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:Assambler
Offline

Napisano 16.01.2013 20:26

Tego właśnie szukałem, wielkie dzięki :)
  • +
  • -
  • 0

#4 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 16.01.2013 20:38

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych