Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] Zmniejszenie DMG Amadeusza

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dxwxd

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Pleszew
Offline

Napisano 15.01.2013 21:12

Siemaaanko .. ;D A więc mój problem polega na tym, że Amadeusz za dużo bierze z MP5 .. (obrażenia +int) i jak to zmneisjzyc o to .sma:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Amadeusz";
new const opis[] = "Dodatkowe 5(+int) obrazen z MP5";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 7;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 3;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez pluginymody.webd.pl");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.1, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

Dzięki z góry za pomoc :)
  • +
  • -
  • 0

#2 LoZt

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:36
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Mirzec
Offline

Napisano 15.01.2013 21:16

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.1, idinflictor, damagebits);
Podkreśliłem i pogrubiłem tą liczbe zmień ją np na 3 lub 4
  • +
  • -
  • 0

#3 Dxwxd

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Pleszew
Offline

Napisano 16.01.2013 03:23

Okej, okej dzięki :)
  • +
  • -
  • 0

#4 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 16.01.2013 10:24

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych