Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

KnifeMOD problem!!


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Radeon

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:166
  • Lokalizacja:US?
Offline

Napisano 30.04.2009 17:02

Witajcie, otóż mam następujący problem:

mam knife mod'a i inne pluginy - wszystko działało i działa. Tylko pojawia się błąd w knife_modzie. Plugin jest przerobiony pod Wc3 by działała gravitacja - zmienione

CVAR_NORMGRAV = get_cvar_pointer("sv_gravity")

na

CVAR_NORMGRAV = get_cvar_pointer("fGravityLevel")

by pobierało grawitacje z cvara Wc3, nie tego z serwera. Wiem, że wiele serwerów stoi WC3+knife mod, ale dręczy mnie ten error:

L 04/30/2009 - 17:31:37: Invalid CVAR pointer
L 04/30/2009 - 17:31:37: [AMXX] Run time error 10 (plugin "knife_mod.amxx") (native "get_pcvar_float") - debug not enabled!
L 04/30/2009 - 17:31:37: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 04/30/2009 - 17:31:37: Invalid CVAR pointer


Modules:

fun
engine
;fakemeta
;geoip
;sockets
;regex
;nvault
cstrike
csx


Plugins:
advanced_bans.amxx


; AMX Mod X plugins 

; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx

;admin_sql.amxx        ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)


; Basic
admincmd.amxx		; basic admin console commands
adminhelp.amxx		; help command for admin console commands
adminslots.amxx		; slot reservation
multilingual.amxx	
multilingual.amxx	; Multi-Lingual management
  
; Menus

menufront.amxx		; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx		; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx		; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx		; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx		; maps menu (vote, changelevel)

; Chat / Messages

adminchat.amxx		; console chat commands
antiflood.amxx		; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx		; displays a scrolling message
imessage.amxx		; displays information messages
adminvote.amxx		; vote commands

; Map related

nextmap.amxx		; displays next map in mapcycle
;mapchooser.amxx	; allows to vote for next map

timeleft.amxx		; displays time left on map

; Configuration

pausecfg.amxx		; allows to pause and unpause some 
statscfg.amxx	; allows to manage stats plugins via menu and 

; Counter-Strike

restmenu.amxx		; restrict weapons menu
statsx.amxx		; stats on death or round end (CSX Module required!)
miscstats.amxx		; bunch of events announcement for Counter-Strike
stats_logging.amxx	; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins

;amxmod_compat.amxx	; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here



ad_manager.amxx
war3ft.amxx
amx_concert.amxx
auto_restart_knives.amxx
knife_mod.amxx
amx_hpk.amxx
ptb-pl.amxx
admin_gag.amxx
admin_spec_esp.amxx
admin_freelook.amxx


Problemem jest tylko to, że mam pliki erroru po 88mb na jeden dzień!! W załączniku daje plugin w sma bez modelów

Załączone pliki



#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 30.04.2009 17:29

Spróbuj:
CVAR_NORMGRAV = get_cvar_pointer("wc3_sock")
lub zamiast:

new Float:Gravity = ((knife_model[id] == 1 && Weapon == CSW_KNIFE)? get_pcvar_float(CVAR_LOWGRAV) : get_pcvar_float(CVAR_NORMGRAV)) / 800.0

dać:
new Float:Gravity = ((knife_model[id] == 1 && Weapon == CSW_KNIFE)? get_pcvar_float(CVAR_LOWGRAV) : get_cvar_float("wc3_sock")) / 800.0

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych