/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>
new bool:g_NitrogenGalil[33]
new NitrogenGalilSpr
new const nazwa[] = "Zwiadowca";
new const opis[] = "Posiada nitrogen famas ktory zamraza wroga";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.1", "LovelasKapucyn");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("warcraft3/impalehit.wav");
NitrogenGalilSpr = precache_model("sprites/shockwave.spr");
}
public cod_class_enabled(id, itemid)
{
ma_klase[id] = true;
g_NitrogenGalil[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
g_NitrogenGalil[id] = false
}
public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
{
if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim || !attacker)
return HAM_IGNORED
if(!ma_klase[attacker])
return HAM_IGNORED;
static Float:originF[3]
pev(victim, pev_origin, originF)
if (g_NitrogenGalil[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_FAMAS)
{
if(cs_get_user_team(attacker) == cs_get_user_team(victim))
return HAM_IGNORED
set_pev(victim, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0}) // stop motion
set_pev(victim, pev_maxspeed, 5.0) // prevent from moving
Effects(originF)
emit_sound(0, CHAN_STATIC, "warcraft3/impalehit.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
//___________/ Effects \___________________________________________________________________________________________
//**************************************************************************************************************************/
Effects(const Float:originF3[3])
{
// Largest ring
engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, originF3, 0)
write_byte(TE_BEAMCYLINDER) // TE id
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[0]) // x
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[1]) // y
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[2]) // z
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[0]) // x axis
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[1]) // y axis
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[2]+100.0) // z axis
write_short(NitrogenGalilSpr) // sprite
write_byte(0) // startframe
write_byte(0) // framerate
write_byte(4) // life
write_byte(60) // width
write_byte(0) // noise
write_byte(41) // red
write_byte(138) // green
write_byte(255) // blue
write_byte(200) // brightness
write_byte(0) // speed
message_end()
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 14.01.2013 20:15
Witam. proszę kogos o przerobienie tej klasy aby miala 1/8 na zamrozenie wroga poniewaz teraz zamraza praktycznie caly czas.... Za pomoc jeszcze dzis 4 like a pozniejsza pomoc 3 like. proszę Was o szybka pomoc.
#2
Napisano 14.01.2013 20:20
Zobacz
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>
new bool:g_NitrogenGalil[33]
new NitrogenGalilSpr
new const nazwa[] = "Zwiadowca";
new const opis[] = "Posiada nitrogen famas ktory zamraza wroga";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.1", "LovelasKapucyn");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("warcraft3/impalehit.wav");
NitrogenGalilSpr = precache_model("sprites/shockwave.spr");
}
public cod_class_enabled(id, itemid)
{
ma_klase[id] = true;
g_NitrogenGalil[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
g_NitrogenGalil[id] = false
}
public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
{
if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim || !attacker)
return HAM_IGNORED
if(!ma_klase[attacker])
return HAM_IGNORED;
if(random_num(1, 8) != 1)
return HAM_IGNORED;
static Float:originF[3]
pev(victim, pev_origin, originF)
if (g_NitrogenGalil[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_FAMAS)
{
if(cs_get_user_team(attacker) == cs_get_user_team(victim))
return HAM_IGNORED
set_pev(victim, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0}) // stop motion
set_pev(victim, pev_maxspeed, 5.0) // prevent from moving
Effects(originF)
emit_sound(0, CHAN_STATIC, "warcraft3/impalehit.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
//___________/ Effects \___________________________________________________________________________________________
//**************************************************************************************************************************/
Effects(const Float:originF3[3])
{
// Largest ring
engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, originF3, 0)
write_byte(TE_BEAMCYLINDER) // TE id
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[0]) // x
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[1]) // y
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[2]) // z
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[0]) // x axis
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[1]) // y axis
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[2]+100.0) // z axis
write_short(NitrogenGalilSpr) // sprite
write_byte(0) // startframe
write_byte(0) // framerate
write_byte(4) // life
write_byte(60) // width
write_byte(0) // noise
write_byte(41) // red
write_byte(138) // green
write_byte(255) // blue
write_byte(200) // brightness
write_byte(0) // speed
message_end()
}
Sprzedam:
System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)
Więcej Informacji na STEAM/GG/PW
#3
Napisano 15.01.2013 00:28
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
DarkGL to mój autorytet.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
Klasa
Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 |
|
|
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 |
|
|
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 |
|
|
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty










