Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Nie da sie skomplikować

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 oleksak

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:17
  • Imię:Sylwek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.01.2013 18:14

Witam ! :D

Mam klasy pod codmoda awanse . Ustawilem od jakiego lvl ma byc awans ale gdy komplkuje to wyskakuje bład . I pisze ten post dlatego ze wy moze mi pomozecie ito skomplkujecie , dam + .

A o to pisze w kompilatorze :


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codawans_kozaknozownik.sma(27) : error 017: undefined symbol "cod_register_advance"
codawans_kozaknozownik.sma(192) : warning 203: symbol is never used: "bronie"
codawans_kozaknozownik.sma(192) : warning 203: symbol is never used: "inteligencja"
codawans_kozaknozownik.sma(192) : warning 203: symbol is never used: "kondycja"
codawans_kozaknozownik.sma(192) : warning 203: symbol is never used: "wytrzymalosc"
codawans_kozaknozownik.sma(192) : warning 203: symbol is never used: "zdrowie"

1 Error.
Could not locate output file codawans_kozaknozownik.amxx (compile failed).


a o tu daje te klasy

Załączony plik  awanse.rar   81,64 KB  37 Ilość pobrań


#2 oleksak

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:17
  • Imię:Sylwek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.01.2013 17:10

Pomoze ktos . proszę ;)

#3 koong

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:209
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 16.01.2013 17:05

otóż mam ten sam problem co kolega wyżej

to jest moja klasa
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Profesjonalny Snajper";
new const opis[] = "200 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_advance(cod_get_classid("Snajper"), 50, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
  new weapon = get_user_weapon(idattacker);

  if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0)
   cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
  
  if(weapon == CSW_AWP)
   cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}

i problem polega na tym :
cod_register_advance(cod_get_classid("Snajper"), 50, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
jeżeli to usune i dam zamiast tego
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

to klasa się skompiluje tyle że to już niebędzie klasa na Awans;(

Ktoś ogarnięty mogłby pomóc, chodzi mi dokładne o wytłumaczenie dlaczego niechce się to skompilować? będą plusiki ;)

Przepraszam, że post pod postem ale edytować nie mogę.

Oleksak już wiem co jest grane otwórz compiler otwórz plik include/codmod.inc
i na samym koncu dodaj
native cod_register_advance(z_klasy, od_levela, const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
i zapisz i już powinno działać.

Użytkownik koong edytował ten post 16.01.2013 16:32

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_3A3A3A_3A3A3A_F19A15_111111.png

#4 Vezkin

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:102
  • GG:
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Poznan
Offline

Napisano 16.01.2013 17:23

Spróbój Tego :

Zamiast tego :

cod_register_advance(cod_get_classid("Snajper"), 50, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


Daj To


cod_register_class(cod_get_classid("Snajper"), 50, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

[FFA] + [BF2] - Reaktywacja Mnie i Mojego Serwera ( amxx.pl )  ;]


#5 oleksak

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:17
  • Imię:Sylwek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.01.2013 17:48

dzięki :D

#6 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 17.01.2013 16:54

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych