otóż mam ten sam problem co kolega wyżej
to jest moja klasa
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Profesjonalny Snajper";
new const opis[] = "200 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_advance(cod_get_classid("Snajper"), 50, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_AWP)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
i problem polega na tym :
cod_register_advance(cod_get_classid("Snajper"), 50, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
jeżeli to usune i dam zamiast tego
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
to klasa się skompiluje tyle że to już niebędzie klasa na Awans;(
Ktoś ogarnięty mogłby pomóc, chodzi mi dokładne o wytłumaczenie dlaczego niechce się to skompilować? będą plusiki
Przepraszam, że post pod postem ale edytować nie mogę.Oleksak już wiem co jest grane otwórz compiler otwórz plik include/codmod.inc
i na samym koncu dodaj
native cod_register_advance(z_klasy, od_levela, const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
i zapisz i już powinno działać.
Użytkownik koong edytował ten post 16.01.2013 16:32