←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Problem z klasa Łowca

Zablokowany

  • +
  • -
jSq - zdjęcie jSq 14.01.2013

Mam problem z klasą łowca. Otóż na wyższych poziomach, łowca bierze na hita z kuszy każdego gracza, to jest bez sensu. Wgrywałem wszystkie fixy do kuszy,łowcy ale to nie pomogło, zmieniałem nawet cvar diablo_arrow z 120 na 60 i też nie pomogło, kurde nie mam na to pomysłu. Dodam iż na moim serwerze maksymalny punkt danej statystyki wynosi 2500 a maksymalny poziom to 5000. Mógłby ktoś jakoś mi pomóc , jak to naprawić?
Odpowiedz

Kolumb - zdjęcie Kolumb 14.01.2013

Jeżeli nic nie pomaga to ograniczyć łowcy inteligencje do x ptk :) i tą ilość ptk ile mu zabrałeś daj w inne opcje(zwinnosc sila zrecznosc) :)
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 14.01.2013

Przecież to czysta matematyka... Wystarczy dać na tyle duży dzielnik inteligencji, aby obrażenia od kuszy nie przekraczały jakiejś tam wartości przy maksymalnej ilości inteligencji.
Odpowiedz

Kolumb - zdjęcie Kolumb 14.01.2013

To co mówił Sebul :) własnie o tym miałem pisać :)

Znajdź

new Float:dmg = get_cvar_float("diablo_arrow") + player_intelligence[id] * get_cvar_float("diablo_arrow_multi") 


zamien sobie na

new Float:dmg = get_cvar_float("diablo_arrow") + (player_intelligence[id]/X) * get_cvar_float("diablo_arrow_multi")


w miejsce x wpisz jakąś liczbe z przedziału tak mniej więcej od 6 do 10 :) i sprawdzaj jakie dmg jest zadawane :D
Użytkownik Kolumb edytował ten post 14.01.2013 20:21
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 14.01.2013

To co mówił Sebul :) własnie o tym miałem pisać :)

Znajdź

new Float:dmg = get_cvar_float("diablo_arrow") + player_intelligence[id] * get_cvar_float("diablo_arrow_multi") 


zamien sobie na

new Float:dmg = get_cvar_float("diablo_arrow") + (player_intelligence[id]/X) * get_cvar_float("diablo_arrow_multi")


w miejsce x wpisz jakąś liczbe z przedziału tak mniej więcej od 6 do 10 :) i sprawdzaj jakie dmg jest zadawane :D

W normalnym diablo, gdzie obrażenia z kuszy są zadawane za zasadzie odejmowania hp, nie trzeba sprawdzać nic na serwerze, wystarczy policzyć jaki dmg będzie przy maksymalnej wartości inteligencji (czyli 2500) i dopasować go tak, aby nie był większy od 200-300, czy ileś tam, w zależności od tego jakie jest maksymalne hp. Nie będę podawał gotowego kodu, bo to jest aż śmieszne, żeby nie umieć wyliczyć tego samemu, tylko zwróć także uwagę na to, że są dwa cvary do zmieniania obrażeń.
Odpowiedz

Kolumb - zdjęcie Kolumb 14.01.2013

Sprawdzaj miałem na myśli oblicz bo nie będę robił :D tych obliczeń bo to banalne jest... i da sobie rade sam xD

@edit
tam źle spojrzałem zamiast 5000 to do 500 podałem :) tu będzie około 120 :D
Użytkownik Kolumb edytował ten post 14.01.2013 20:56
Odpowiedz

  • +
  • -
jSq - zdjęcie jSq 14.01.2013

bardzo dziękuje za pomoc :) temat można zamknąć
Odpowiedz

  • +
  • -
MarWit - zdjęcie MarWit 14.01.2013

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany