[ROZWIĄZANE] Problem z klasa Łowca
jSq
14.01.2013
Mam problem z klasą łowca. Otóż na wyższych poziomach, łowca bierze na hita z kuszy każdego gracza, to jest bez sensu. Wgrywałem wszystkie fixy do kuszy,łowcy ale to nie pomogło, zmieniałem nawet cvar diablo_arrow z 120 na 60 i też nie pomogło, kurde nie mam na to pomysłu. Dodam iż na moim serwerze maksymalny punkt danej statystyki wynosi 2500 a maksymalny poziom to 5000. Mógłby ktoś jakoś mi pomóc , jak to naprawić?
Kolumb
14.01.2013
Jeżeli nic nie pomaga to ograniczyć łowcy inteligencje do x ptk
i tą ilość ptk ile mu zabrałeś daj w inne opcje(zwinnosc sila zrecznosc)


sebul
14.01.2013
Przecież to czysta matematyka... Wystarczy dać na tyle duży dzielnik inteligencji, aby obrażenia od kuszy nie przekraczały jakiejś tam wartości przy maksymalnej ilości inteligencji.
Kolumb
14.01.2013
To co mówił Sebul
własnie o tym miałem pisać
Znajdź
zamien sobie na
w miejsce x wpisz jakąś liczbe z przedziału tak mniej więcej od 6 do 10
i sprawdzaj jakie dmg jest zadawane
Użytkownik Kolumb edytował ten post 14.01.2013 20:21


Znajdź
new Float:dmg = get_cvar_float("diablo_arrow") + player_intelligence[id] * get_cvar_float("diablo_arrow_multi")
zamien sobie na
new Float:dmg = get_cvar_float("diablo_arrow") + (player_intelligence[id]/X) * get_cvar_float("diablo_arrow_multi")
w miejsce x wpisz jakąś liczbe z przedziału tak mniej więcej od 6 do 10


Użytkownik Kolumb edytował ten post 14.01.2013 20:21
sebul
14.01.2013
W normalnym diablo, gdzie obrażenia z kuszy są zadawane za zasadzie odejmowania hp, nie trzeba sprawdzać nic na serwerze, wystarczy policzyć jaki dmg będzie przy maksymalnej wartości inteligencji (czyli 2500) i dopasować go tak, aby nie był większy od 200-300, czy ileś tam, w zależności od tego jakie jest maksymalne hp. Nie będę podawał gotowego kodu, bo to jest aż śmieszne, żeby nie umieć wyliczyć tego samemu, tylko zwróć także uwagę na to, że są dwa cvary do zmieniania obrażeń.To co mówił Sebul
własnie o tym miałem pisać
![]()
Znajdźnew Float:dmg = get_cvar_float("diablo_arrow") + player_intelligence[id] * get_cvar_float("diablo_arrow_multi")
zamien sobie nanew Float:dmg = get_cvar_float("diablo_arrow") + (player_intelligence[id]/X) * get_cvar_float("diablo_arrow_multi")
w miejsce x wpisz jakąś liczbe z przedziału tak mniej więcej od 6 do 10i sprawdzaj jakie dmg jest zadawane
Kolumb
14.01.2013
Sprawdzaj miałem na myśli oblicz bo nie będę robił
tych obliczeń bo to banalne jest... i da sobie rade sam 
@edit
tam źle spojrzałem zamiast 5000 to do 500 podałem
tu będzie około 120
Użytkownik Kolumb edytował ten post 14.01.2013 20:56


@edit
tam źle spojrzałem zamiast 5000 to do 500 podałem


Użytkownik Kolumb edytował ten post 14.01.2013 20:56
MarWit
14.01.2013
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL