Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Problem z klasa Łowcaproblem z kuszą


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 jSq

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:195
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:tak
Offline

Napisano 14.01.2013 17:17

Mam problem z klasą łowca. Otóż na wyższych poziomach, łowca bierze na hita z kuszy każdego gracza, to jest bez sensu. Wgrywałem wszystkie fixy do kuszy,łowcy ale to nie pomogło, zmieniałem nawet cvar diablo_arrow z 120 na 60 i też nie pomogło, kurde nie mam na to pomysłu. Dodam iż na moim serwerze maksymalny punkt danej statystyki wynosi 2500 a maksymalny poziom to 5000. Mógłby ktoś jakoś mi pomóc , jak to naprawić?
  • +
  • -
  • 0

#2 Kolumb

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:50
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 14.01.2013 19:43

Jeżeli nic nie pomaga to ograniczyć łowcy inteligencje do x ptk :) i tą ilość ptk ile mu zabrałeś daj w inne opcje(zwinnosc sila zrecznosc) :)

#3 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 14.01.2013 20:13

Przecież to czysta matematyka... Wystarczy dać na tyle duży dzielnik inteligencji, aby obrażenia od kuszy nie przekraczały jakiejś tam wartości przy maksymalnej ilości inteligencji.
  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#4 Kolumb

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:50
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 14.01.2013 20:18

To co mówił Sebul :) własnie o tym miałem pisać :)

Znajdź

new Float:dmg = get_cvar_float("diablo_arrow") + player_intelligence[id] * get_cvar_float("diablo_arrow_multi") 


zamien sobie na

new Float:dmg = get_cvar_float("diablo_arrow") + (player_intelligence[id]/X) * get_cvar_float("diablo_arrow_multi")


w miejsce x wpisz jakąś liczbe z przedziału tak mniej więcej od 6 do 10 :) i sprawdzaj jakie dmg jest zadawane :D

Użytkownik Kolumb edytował ten post 14.01.2013 20:21


#5 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 14.01.2013 20:30

To co mówił Sebul :) własnie o tym miałem pisać :)

Znajdź

new Float:dmg = get_cvar_float("diablo_arrow") + player_intelligence[id] * get_cvar_float("diablo_arrow_multi") 


zamien sobie na

new Float:dmg = get_cvar_float("diablo_arrow") + (player_intelligence[id]/X) * get_cvar_float("diablo_arrow_multi")


w miejsce x wpisz jakąś liczbe z przedziału tak mniej więcej od 6 do 10 :) i sprawdzaj jakie dmg jest zadawane :D

W normalnym diablo, gdzie obrażenia z kuszy są zadawane za zasadzie odejmowania hp, nie trzeba sprawdzać nic na serwerze, wystarczy policzyć jaki dmg będzie przy maksymalnej wartości inteligencji (czyli 2500) i dopasować go tak, aby nie był większy od 200-300, czy ileś tam, w zależności od tego jakie jest maksymalne hp. Nie będę podawał gotowego kodu, bo to jest aż śmieszne, żeby nie umieć wyliczyć tego samemu, tylko zwróć także uwagę na to, że są dwa cvary do zmieniania obrażeń.
  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#6 Kolumb

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:50
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 14.01.2013 20:35

Sprawdzaj miałem na myśli oblicz bo nie będę robił :D tych obliczeń bo to banalne jest... i da sobie rade sam xD

@edit
tam źle spojrzałem zamiast 5000 to do 500 podałem :) tu będzie około 120 :D

Użytkownik Kolumb edytował ten post 14.01.2013 20:56


#7 jSq

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:195
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:tak
Offline

Napisano 14.01.2013 22:40

bardzo dziękuje za pomoc :) temat można zamknąć
  • +
  • -
  • 0

#8 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 14.01.2013 22:49

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych