Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ustawienie szybkości gracza **VIP**


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jadek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:288
  • GG:
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.01.2013 23:22

Witam. Mam problem z ustawieniem szybkości gracza napisałem takie coś lecz to nie działa:
public CurWeapon(id)
{
	if(bSpeed[id]){
		set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id) + 50)
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
Proszę o pomoc.

Użytkownik Jadek edytował ten post 12.01.2013 23:36

  • +
  • -
  • 0

#2 Vasto_Lorde

    Cham

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:620
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 12.01.2013 23:29

Sprawdź czy bSpeed jest na pewno true. Albo daj cały plugin, na pewno będzie łatwiej.
  • +
  • -
  • 0

#3 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 13.01.2013 13:14

Po 1: liczba 50 powinna być we Float czyli 50.0
Po 2: Zamiast get_user_maxspeed(id) możesz dać 250.0 ( średnia wszystkich prędkości )


public CurWeapon(id)
{
    if(bSpeed[id]){
        set_user_maxspeed(id, (250.0 + 50.0)) // Lub samo 300.0
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik PaTrIcKx edytował ten post 13.01.2013 13:14

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 15.01.2013 11:11

Prędkość gracza zwiększasz poprzez Ham_Item_PreFrame, nie CurWeapon. CurWeapon działa z drobnym opóźnieniem i nie działa przy odbieraniu broni / spawnie.
Ponadto pobranie prędkości gracza w evencie CurWeapon pobierze niezaktualizowaną prędkość gracza, tym samym ustalisz błędną prędkość graczowi.
RegisterHam(Ham_Item_PreFrame, "player", "fw_Player_ResetMaxSpeed", 1);
public fw_Player_ResetMaxSpeed(id){
if(bSpeed[id] && is_user_alive(id)){
set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id) + 50);
}
}


Ponadto, maksymalna prędkość jest ograniczona poprzez cvar sv_maxspeed po stronie serwera oraz po stronie graczy:
  • cl_forwardspeed dla tempa chodzenia do przodu
  • cl_backspeed dla tempa cofania się
  • cl_sidespeed dla tempa chodzenia w bok
  • cl_upspeed dla tempa wspinania się (np. po drabinie)
  • cl_yawspeed dla tempa obracania się
Co więcej, domyślnie, HLDS limituje maksymalną prędkość do 1000.
Limit ten jednak może zostać zmieniony poprzez np. Orpheu.

Użytkownik benio101 edytował ten post 15.01.2013 11:16





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych