Przydaje się to kiedy czegoś nie umiemy zrobić a na jakiejś mapie to jest lub nie chce nam się czegoś robić a na jakiejś mapie to jest.
Oczywiście w większości zjada tekstury i trzeba od nowa teksturować lub zjada różne bryły.
Ja przedstawie dwa sposoby dekompilacji, które znam.
Pierwszy
Ściągamy program "Winbspc.exe" stąd: winbspc.exe
Uruchamiamy i pojawia nam się takie coś:

Naciskamy na "File" (1.) potem "Convert..." (2.)

Pokaże nam się okno gdzie wybieramy jakąś mapkę (1.). Ja wybrałem de_dust2. Potem klikam na "Otwórz" (2.)

W następnym okienku zaznaczamy "MAP" (1.), potem klikamy na "Browse" (2.), w okienku (3.) wybieramy gdzie ma się zapisać zdekompilowana mapa i na koniec naciskamy "OK" (4.) i jeszcze raz "OK" (5.)

Mapa się dekompiluje:

Jeżeli będzie napis "done!" (1.) to znaczy że mapa została zdekompilowana.

Oczywiście nie każda mapa się zdekompiluje dlatego warto spróbować tym drugim sposobem

Drugi
Ściągamy program "BSP Viewer" stąd: wer156.exe
Instalujemy i uruchamiamy. Program wymaga .NET Framework v1.1 lub wyższy!
Cały program:

Klikamy na "File" (1.), potem "Open" (2.)

Teraz wybieramy mapę (1.) a następnie klikamy na "Otwórz" (2.)

Po chwili mapa się załaduje i będzie ją można oglądać (latać po niej).

Ale przecież chcemy zapisać do .map tak więc klikamy na "File" (1.) potem "Export" (2.) i następnie na "MAP File" (3.)

Pojawi się okienko gdzie klikamy "OK" (1.)

W następnym oknie wybieramy lokalizacje i nazwę mapki (1.), po czym klikamy na "Zapisz" (2.)

I gotowe


Tutek by Abes_Ziomal
Dla AMXX.pl