Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

proszę o klasę Terminator i 5 innych

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Chemik

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:96
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 12.01.2013 15:10

Z góry dziękuje :)

Klasy Zwykłe:

1. Nazwa: Rebeliant
Opis: Zamiast Glocka ma bazooke i z niej 15 pociskow
Staty:
Zycie: 30
Kondycja: 30
Inteligencja: 30
Wytrzymalosc:30
(Obrazenia z bazooki zaleza od inteligencji - nie pisac to info dla was!)

2. Nazwa: Skaut
Opis: Ma 1/3 ze scouta i TMP
Staty:
Zycie: 30
Kondycja:30
Inteligencja:30
Wytrzymalosc:10

3. Nazwa: Desantowiec
Opis: Ma M4 oraz 1/2 z HE
Staty:
Zycie: 30
Kondycja: 30
Inteligencja: 20
Wytrzymalosc: 20

4. Nazwa: Szpieg
Opis: Posiada Mp5, ubranie wroga i 1/3 z HE
Staty:
Zycie: 30
Kondycja:40
Inteligencja:20
Wytrzymalosc:20

5. Nazwa: Pulkownik
Opis: Posiada Ak i apteczke oraz 1/10 z deagla
Staty:
Zycie: 30
Kondycja: 30
Inteligencja: 40
Wytrzymalosc: 20
Witam zapraszam na nowy serwer COD:MW3 !! Zaproś kolegów i graj nic Cie to nie kosztuje a mi pomożesz i dodatkowo świetnie będziesz się bawić!!!
Wbij IP: 178.19.105.110:27088
Dołączona grafika

#2 Pomocny0

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.01.2013 15:19

Sma rebelianta i modele w zalaczniku a bazuka zamiast takiego pistolecika jak glock
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

#define MAX 32

#define nazwa "Rebeliant"
#define opis "Ma bazooke i z niej 15 pociskow"

new const bronie = 1<<CSW_GALIL|1<<CSW_P228;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 30;

new bool:wystrzelony[MAX+1][MAX+1];
new bool:ma_klase[MAX+1], bool:has_weapon[MAX+1], bool:reloading[MAX+1], rockets[MAX+1], Float:idle[MAX+1];
new sprite_blast, sprite_nadeexp, sprite_smoke, sprite_trail;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "cypis");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_p228", "Weapon_Deploy", 1);
RegisterHam(Ham_Weapon_WeaponIdle, "weapon_p228", "Weapon_WeaponIdle");

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_forward(FM_SetModel, "SetModel");
register_forward(FM_Touch, "fw_Touch")

register_message(get_user_msgid("DeathMsg"), "message_DeathMsg")

register_cvar("cod_law_damage", "50.0");
register_cvar("cod_law_radius", "250.0");
register_cvar("cod_law_rockets", "15");
}

public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
sprite_smoke = precache_model("sprites/steam1.spr");
sprite_nadeexp = precache_model("sprites/law_exp.spr");
sprite_trail = precache_model("sprites/smoke.spr");

precache_model("models/p_law.mdl");
precache_model("models/w_law.mdl");
precache_model("models/v_law.mdl");
precache_model("models/s_grenade.mdl");
precache_sound("weapons/law_shoot1.wav");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
Odrodzenie(id)
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
has_weapon[id] = false;
rockets[id] = 0;
}

public Odrodzenie(id)
{
if(is_user_alive(id) && ma_klase[id])
{
has_weapon[id] = true;
rockets[id] = get_cvar_num("cod_law_rockets");
}
}

public CmdStart(id, uc)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;

new weapon = get_user_weapon(id);
if(weapon == 1 && has_weapon[id])
{
new button = get_uc(uc, UC_Buttons);
new ent = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_p228", id);

if(button & IN_ATTACK)
{
button &= ~IN_ATTACK;
set_uc(uc, UC_Buttons, button);

if(!rockets[id] || reloading[id] || !idle[id])
return FMRES_IGNORED;
if(idle[id] && (get_gametime()-idle[id]<=0.4))
return FMRES_IGNORED;

new Float:Origin[3], Float:Angle[3], Float:Velocity[3];
pev(id, pev_origin, Origin);
pev(id, pev_v_angle, Angle);
velocity_by_aim(id, 1000, Velocity);

Angle[0] *= -1.0

new ent = fm_create_entity("info_target")
set_pev(ent, pev_classname, "rocket");
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "models/s_grenade.mdl");

set_pev(ent, pev_solid, SOLID_BBOX);
set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS);
set_pev(ent, pev_owner, id);
set_pev(ent, pev_mins, Float:{-1.0, -1.0, -1.0});
set_pev(ent, pev_maxs, Float:{1.0, 1.0, 1.0});
set_pev(ent, pev_gravity, 0.35);

set_pev(ent, pev_origin, Origin);
set_pev(ent, pev_velocity, Velocity);
set_pev(ent, pev_angles, Angle);

message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_BEAMFOLLOW)
write_short(ent)
write_short(sprite_trail)
write_byte(6)
write_byte(3)
write_byte(224)
write_byte(224)
write_byte(255)
write_byte(100)
message_end()

set_pev(id, pev_weaponanim, 7);
new entwpn = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_p228", id)
if(entwpn)
set_pdata_float(entwpn, 48, 1.5+3.0, 4)
set_pdata_float(id, 83, 1.5, 4)

reloading[id] = true;
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, "weapons/law_shoot1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)

if(task_exists(id+3512))
remove_task(id+3512)

set_task(1.5, "task_launcher_reload", id+3512)
rockets[id]--;
}
else if(button & IN_RELOAD)
{
button &= ~IN_RELOAD;
set_uc(uc, UC_Buttons, button);

set_pev(id, pev_weaponanim, 0);
set_pdata_float(id, 83, 0.5, 4);
if(ent)
set_pdata_float(ent, 48, 0.5+3.0, 4);
}

if(ent)
cs_set_weapon_ammo(ent, -1);
cs_set_user_bpammo(id, 1, rockets[id]);
}
else if(weapon != 1 && has_weapon[id])
idle[id] = 0.0;

return FMRES_IGNORED;
}

public Weapon_Deploy(ent)
{
new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
if(has_weapon[id])
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_law.mdl");
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_law.mdl");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Weapon_WeaponIdle(ent)
{
new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
if(get_user_weapon(id) == 1 && has_weapon[id])
{
if(!idle[id])
idle[id] = get_gametime();
}
}

public SetModel(ent, model[])
{
if(!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED

if(!equal(model, "models/w_p228.mdl"))
return FMRES_IGNORED;

new id = pev(ent, pev_owner);
if(!has_weapon[id])
return FMRES_IGNORED;

engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "models/w_law.mdl");
set_pev(ent, pev_iuser4, rockets[id]);
has_weapon[id] = false;
return FMRES_SUPERCEDE;
}

public task_launcher_reload(id)
{
id -= 3512;
reloading[id] = false;
set_pev(id, pev_weaponanim, 0);
}

public fw_Touch(ent, id)
{
if(!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED

new class[32]
pev(ent, pev_classname, class, charsmax(class))

if(!equal(class, "rocket"))
return FMRES_IGNORED

new attacker = pev(ent, pev_owner);
new Float:entOrigin[3], Float:fDamage, Float:Origin[3];
pev(ent, pev_origin, entOrigin);
entOrigin[2] += 1.0;

new Float:g_damage = get_cvar_float("cod_law_damage");
new Float:g_radius = get_cvar_float("cod_law_radius");

new victim = -1
while((victim = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, victim, entOrigin, g_radius)) != 0)
{
if(!is_user_alive(victim) || get_user_team(attacker) == get_user_team(victim))
continue;

pev(victim, pev_origin, Origin);
fDamage = g_damage - floatmul(g_damage, floatdiv(get_distance_f(Origin, entOrigin), g_radius));
fDamage *= estimate_take_hurt(entOrigin, victim);
if(fDamage>0.0)
UTIL_Kill(attacker, victim, fDamage, DMG_BULLET);
}
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(floatround(entOrigin[0]));
write_coord(floatround(entOrigin[1]));
write_coord(floatround(entOrigin[2]));
write_short(sprite_nadeexp);
write_byte(40);
write_byte(30);
write_byte(14);
message_end();

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(floatround(entOrigin[0]));
write_coord(floatround(entOrigin[1]));
write_coord(floatround(entOrigin[2]));
write_short(sprite_blast);
write_byte(40);
write_byte(30);
write_byte(TE_EXPLFLAG_NONE);
message_end();

message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(5)
write_coord(floatround(entOrigin[0]));
write_coord(floatround(entOrigin[1]));
write_coord(floatround(entOrigin[2]));
write_short(sprite_smoke);
write_byte(35);
write_byte(5);
message_end();
fm_remove_entity(ent);
return FMRES_IGNORED
}

public message_DeathMsg()
{
static killer, victim;
killer = get_msg_arg_int(1);
victim = get_msg_arg_int(2);

if(wystrzelony[killer][victim])
{
wystrzelony[killer][victim] = false;
set_msg_arg_string(4, "grenade");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock Float:estimate_take_hurt(Float:fPoint[3], ent)
{
new Float:fOrigin[3], tr, Float:fFraction;
pev(ent, pev_origin, fOrigin);
engfunc(EngFunc_TraceLine, fPoint, fOrigin, DONT_IGNORE_MONSTERS, 0, tr);
get_tr2(tr, TR_flFraction, fFraction);
if(fFraction == 1.0 || get_tr2(tr, TR_pHit) == ent)
return 1.0;
return 0.6;
}

stock UTIL_Kill(atakujacy, obrywajacy, Float:damage, damagebits)
{
if(get_user_health(obrywajacy) <= floatround(damage))
wystrzelony[atakujacy][obrywajacy] = true;

cod_inflict_damage(atakujacy, obrywajacy, damage, 1.0, atakujacy, damagebits);
}

Załączone pliki



#3 Chemik

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:96
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 12.01.2013 15:45

Nie działa :<

Użytkownik Chemik edytował ten post 12.01.2013 15:47

Witam zapraszam na nowy serwer COD:MW3 !! Zaproś kolegów i graj nic Cie to nie kosztuje a mi pomożesz i dodatkowo świetnie będziesz się bawić!!!
Wbij IP: 178.19.105.110:27088
Dołączona grafika

#4 Pomocny0

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.01.2013 16:03

Wrzuciłes modele? i jak pisałem nie na glock tylko innej;d

#5 Chemik

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:96
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 12.01.2013 16:45

Skompilowac sie nie da -,-

Dzięki proszę o kolejne
Witam zapraszam na nowy serwer COD:MW3 !! Zaproś kolegów i graj nic Cie to nie kosztuje a mi pomożesz i dodatkowo świetnie będziesz się bawić!!!
Wbij IP: 178.19.105.110:27088
Dołączona grafika

#6 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 12.01.2013 17:49

Skaut

A rebeliant się kompiluje...

Desantowiec

Szpieg

Pulkownik

Co do Rebelianta, to prosze skompilowane, jesli jeszcze nie masz
WSZYSTKO :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

#7 Chemik

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:96
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 12.01.2013 19:50

Proszę jeszcze o klase Premium na admin_lvl_H
Nazwa: Terminator
Opis: Posiada M4, co 15 sekund HE, 1/3 z HE, apteczka i 3 skoki
Staty:
Zycie: 50
Inteligencja: 40
Kondycja: 40
Wytrzymalosc: 40

Użytkownik Chemik edytował ten post 12.01.2013 19:50

Witam zapraszam na nowy serwer COD:MW3 !! Zaproś kolegów i graj nic Cie to nie kosztuje a mi pomożesz i dodatkowo świetnie będziesz się bawić!!!
Wbij IP: 178.19.105.110:27088
Dołączona grafika

#8 Vasto_Lorde

    Cham

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:620
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 12.01.2013 22:16

Proszę.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#9 Chemik

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:96
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 12.01.2013 23:46

Nie działa :<
Witam zapraszam na nowy serwer COD:MW3 !! Zaproś kolegów i graj nic Cie to nie kosztuje a mi pomożesz i dodatkowo świetnie będziesz się bawić!!!
Wbij IP: 178.19.105.110:27088
Dołączona grafika

#10 Vasto_Lorde

    Cham

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:620
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 12.01.2013 23:50

A co nie działa?
  • +
  • -
  • 0

#11 Chemik

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:96
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 13.01.2013 13:19

w ogóle nie dodaje klasy ;/poprostu dopisałem ją do plugins-cod.ini i w ogóle jej nie odczytuje ;/
Witam zapraszam na nowy serwer COD:MW3 !! Zaproś kolegów i graj nic Cie to nie kosztuje a mi pomożesz i dodatkowo świetnie będziesz się bawić!!!
Wbij IP: 178.19.105.110:27088
Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych