Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

.sma pomoc z amxx


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 sQn1212

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 12.01.2013 14:57

No to tak zapomoac vip generator stworzylem plik .sma . Czy mógł by mi ktoś stowrzyć plik .amxx? probowalem w kompilator ale mi erro wychodzil :(


Vip ten dziala od 2 rundy, ma he,2fb,sg,1000$ co runde , 150;300 za kille, 200 za pake, status VIP, i /vip

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

new bool:g_Vip[33], gRound=0;

public plugin_init(){
register_plugin("VIP Ultimate", "8.0.0.2", "benio101 & speedkill");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
}
public client_authorized(id){
if(get_user_flags(id) & 8388608 == 8388608){
client_authorized_vip(id);
}
}
public client_authorized_vip(id){
g_Vip[id]=true;
}
public client_disconnect(id){
if(g_Vip[id]){
client_disconnect_vip(id);
}
}
public client_disconnect_vip(id){
g_Vip[id]=false;
}
public SpawnedEventPre(id){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
SpawnedEventPreVip(id);
}
}
}
public event_new_round(){
++gRound;
}
public GameCommencing(){
gRound=0;
}
public SpawnedEventPreVip(id){
if(gRound>=2){
cs_set_user_money(id, min(cs_get_user_money(id)+1000, 16000), 1);
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG,2);
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
public DeathMsg(){
new killer=read_data(1);
new victim=read_data(2);

if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?300:150));
}
public VipStatus(){
new id=get_msg_arg_int(1);
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
}
}
public ShowMotd(id){
show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}


pomoże ktoś?
  • +
  • -
  • 0

#2 `mSk.

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 55
Pomocny

  • Postów:169
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 13.01.2013 11:41

Kompilacja zachodzi bez problemów :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych