Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o 37 klas m. in. Snajper

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Taiger

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Imię:Kuba ; D
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 12.01.2013 13:49

Polacy :



Snajper

• 120 HP bazowe
• Dostaje AWP, Scout i Desert Deagle
• 1/3 szansy na natychmiastowe zabicie z awp
• 100 pancerza

Strzelec wyborowy

• 100 HP bazowe
• Dostaje M4A1
• 1/20 Szansa na natychmiastowe zabicie z M4A1
• 50 Pancerza

Medyk

• 145 HP bazowe
• Dostaje UMP45, MAC10
• Może ożywiać lub postawić apteczki (menu do wyboru opcji pod X)
• 200 Pancerza


Lekki żołnierz

• 120 HP bazowe
• Dostaje Famas'a
• 100 Pancerza
• Zadaje 5 dodatkowych obrażeń
• 100 Pancerza


Powstaniec

• 140 HP bazowe
• Dostaje Desert Deagle
• 1/7 szansa na natychmiastowe zabicie z Desert Deagl'a
• Posiada 1 rakiete
• 100 Pancerza


Szturmowiec

• 100 HP bazowe
• Dostaje AK47
• 1/20 szansa na natychmiastowe zabicie z AK47
• 50 Pancerza


Szeregowy

• 100 HP bazowe
• Dostaje Galila
• Odporny na dynamity i rakiety
• Może ładować HE na nożu
• Zadaje o 50% większe dmg HE + int.



Amerykanie :


Wsparcie ogniowe

• 100 HP bazowe
• Dostaje MP5
• Posiada 2 rakiety
• 100 Pancerza


Saper

• 100 HP bazowe
• Dostaje P90
• Posiada 3 miny
• 100 Pancerza


Skoczek

• 130 HP bazowe
• Dostaje UMP45 + Zestaw granatów
• Posiada Auto BH
• 50 Pancerza


Grendier

• 110 HP bazowe
• Dostaje sg550
• 100 Pancerza


Partyzant

• 70 HP bazowe
• Dostaje Uzi
• Jest częściowo niewidzialny
• 25 Pancerza


Buntownik

• 120 HP bazowe
• Dostaje M4A1 i AK47
• Dostaje 2 apteczki
• Otrzymuje 10 obrażeń więcej


Generał

• 90 HP bazowe
• Dostaje MP5 i HE
• Co 3 sekundy odnawia mu się 10 HP
• 100 Pancerza


Rosjanie :


Komandos

• 85 HP bazowe
• Dostaje Desert Deagle
• Natychmiastowe zabicie z noża ( Prawy przycisk myszy )


Demolitions

• 110 HP bazowe
• Dostaje AUG + Zestaw granatów
• Posiada dynamit
• 100 Pancerza


Rusher

• 100 HP bazowe
• Dostaje M3
• 100 Pancerza


Szpieg

• 85 HP bazowe
• Nie dostaje bonusowej broni
• Jest powolny
• Posiada ubranie wroga


Terrorysta

• 110 HP bazowe
• Dostaje AK47
• Posiada 2 dynamity
• Biega szybciej z nożem
• 35 Pancerza


Kamper

• 60 HP bazowe
• Dostaje AutoKampe
• 50 Pancerza


Brygadier

• 125 HP bazowe
• Dostaje sg550 i HE
• Na nożu może naładować 3 anty kule


Niemcy :


Shilder

• 135 HP bazowe
• Dostaje tarcze i losowy pistolet
• 500 Pancerza


Scouter

• 140 HP bazowe
• Dostaje scouta, MP5 i Flash'a
• 1/3 Szansa na natychmiastowe zabicie ze scouta
• 200 Pancerza [/color]


Stalker

• 100 HP bazowe
• Dostaje Famasa i Desert Deagle
• Gdy kuca staje się mniej widzialny
• 150 Pancerza


Sierżant

• 110 HP bazowe
• Dostaje P90
• Zadaje 10 obrażeń więcej
• Otrzymuje 10 obrażeń mniej
• 50 Pancerza


Major

• 120 HP bazowe
• Dostaje P90 i MP5
• 1/15 szansa, że zakrwawi ekran przeciwnika
• Zadaje 5 obrażeń więcej
• 500 Pancerza


Zwiadowca

• 70 HP bazowe
• Dostaje scouta, oraz XM1017
• Gdy ma nóż wygląda jak wróg
• 1/3 szansa na natychmiastowe zabicie ze scouta
• 100 Pancerza


Kaskader

• 110 HP bazowe
• Dostaje AK47, HE i Smoke
• Brak obrażeń przy spadaniu z wysokości


Elite Snajper

• 60 HP bazowe
• Dostaje AWP i Deagle
• Jest prawie niewidzialny
• 100 Pancerza


Bazooker

• 140 HP bazowe
• Dostaje Galila
• Posiada bazooke, która ma 5 strzałów ( Zamiast noża )


Ochroniarz

• 100 HP bazowe
• Dostaje M249
• Mniejszy rozrzut broni
• 100 Pancerza


Talib

• 140 HP bazowe
• Dostaje losową broń ( Automat + Desert Deagle )
• 100 Pancerza
• Na nożu ma mniejszą grawitację


Tajniak

• 145 HP bazowe
• Dostaje losowy pistolet
• 100 Pancerza
• 1/15 szansa na wyrzucenie broni przeciwnikowi



Klasy Premium :


Elite Komandos

• 120 HP bazowe
• Dostaje losowy pistolet i Deagle
• 110% Biegu
• Natychmiastowe zabicie z noża
• Widoczność 160/255
• Im więcej dodaje w Inteligencje, tym bardziej niewidzialny się staje
• Posiada zoom


Rambo

• 150 HP bazowe
• Dostaje M4A1 i Deagle
• Za zabicie dostaje pełen magazynek, 100 pancerza i 20 HP
• Może podskoczyć 2 razy w powietrzu
• Odporny na rakiety i miny
• Jest szybszy od innych klas
• Posiada rezerwację slota



Kapitan

• 130 HP bazowe
• Dostaje M4A1, AK47, AWP i Deagle
• Za zabicie dostaje pełen magazynek, 100 pancerza i 20 HP
• Dostaje 15 obrażeń mniej przy każdym uderzeniu
• Zadaje 10 obrażeń więcej
• Może podskoczyć 2 razy w powietrzu
• 120% Biegu
• 100 Pancerza
• Posiada rezerwację slota



Zabójca

• 130 HP bazowe
• Dostaje M4A1, AWP, AUG i Zestaw granatów
• Za zabicie dostaje pełen magazynek, 100 pancerza i 20 HP
• Dostaje 8 obrażeń mniej przy każdym uderzeniu
• Nie słychać jego kroków
• 1/3 szansa na natychmiastowe zabicie z AWP
• Jest odporny na rakiety
• Co sekundę odnawia mu się 1 HP (+Inteligencja gracza / 25Int= 1 HP dodatkowego odnawiania)
• 110% Biegu
• 150 Pancerza
• Posiada rezerwację slota


Ninja

• 120 HP bazowe
• Dostaje AK47, AUG i zestaw granatów
• Za zabicie dostaje pełen magazynek, 100 pancerza i 20 HP
• Dostaje 10 obrażeń mniej przy każdym uderzeniu
• Gdy chodzi z nożem jest prawie niewidzialny
• Jest odporny na rakiety, miny i dynamity
• Może podskoczyć 2 razy w powietrzu
• 110% Biegu
• 100 Pancerza
• Posiada rezerwację slota

#2 Pomocny0

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.01.2013 14:23

Sma stalkera
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Stalker";
new const opis[] = "Gdy kuca jest mniej widzialny";
new const bronie = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);

}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}


//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}


#3 Taiger

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Imię:Kuba ; D
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 12.01.2013 14:28

dzięki chlopie czekam na reszte. Te klasy co mozna to zrobcie i dajcie sma lub zalacznik. + leci

#4 Pomocny0

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.01.2013 14:44

Bazooker sma oraz modele w zalaczniku, bazuka jest jako bron w takim zwykłym pistoleciku
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

#define MAX 32

#define nazwa "Bazooker"
#define opis "Posiada bazooke, która ma 5 strzałów"

new const bronie = 1<<CSW_GALIL|1<<CSW_P228;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:wystrzelony[MAX+1][MAX+1];
new bool:ma_klase[MAX+1], bool:has_weapon[MAX+1], bool:reloading[MAX+1], rockets[MAX+1], Float:idle[MAX+1];
new sprite_blast, sprite_nadeexp, sprite_smoke, sprite_trail;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "cypis");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_p228", "Weapon_Deploy", 1);
RegisterHam(Ham_Weapon_WeaponIdle, "weapon_p228", "Weapon_WeaponIdle");

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_forward(FM_SetModel, "SetModel");
register_forward(FM_Touch, "fw_Touch")

register_message(get_user_msgid("DeathMsg"), "message_DeathMsg")

register_cvar("cod_law_damage", "50.0");
register_cvar("cod_law_radius", "250.0");
register_cvar("cod_law_rockets", "5");
}

public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
sprite_smoke = precache_model("sprites/steam1.spr");
sprite_nadeexp = precache_model("sprites/law_exp.spr");
sprite_trail = precache_model("sprites/smoke.spr");

precache_model("models/p_law.mdl");
precache_model("models/w_law.mdl");
precache_model("models/v_law.mdl");
precache_model("models/s_grenade.mdl");
precache_sound("weapons/law_shoot1.wav");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
Odrodzenie(id)
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
has_weapon[id] = false;
rockets[id] = 0;
}

public Odrodzenie(id)
{
if(is_user_alive(id) && ma_klase[id])
{
has_weapon[id] = true;
rockets[id] = get_cvar_num("cod_law_rockets");
}
}

public CmdStart(id, uc)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;

new weapon = get_user_weapon(id);
if(weapon == 1 && has_weapon[id])
{
new button = get_uc(uc, UC_Buttons);
new ent = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_p228", id);

if(button & IN_ATTACK)
{
button &= ~IN_ATTACK;
set_uc(uc, UC_Buttons, button);

if(!rockets[id] || reloading[id] || !idle[id])
return FMRES_IGNORED;
if(idle[id] && (get_gametime()-idle[id]<=0.4))
return FMRES_IGNORED;

new Float:Origin[3], Float:Angle[3], Float:Velocity[3];
pev(id, pev_origin, Origin);
pev(id, pev_v_angle, Angle);
velocity_by_aim(id, 1000, Velocity);

Angle[0] *= -1.0

new ent = fm_create_entity("info_target")
set_pev(ent, pev_classname, "rocket");
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "models/s_grenade.mdl");

set_pev(ent, pev_solid, SOLID_BBOX);
set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS);
set_pev(ent, pev_owner, id);
set_pev(ent, pev_mins, Float:{-1.0, -1.0, -1.0});
set_pev(ent, pev_maxs, Float:{1.0, 1.0, 1.0});
set_pev(ent, pev_gravity, 0.35);

set_pev(ent, pev_origin, Origin);
set_pev(ent, pev_velocity, Velocity);
set_pev(ent, pev_angles, Angle);

message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_BEAMFOLLOW)
write_short(ent)
write_short(sprite_trail)
write_byte(6)
write_byte(3)
write_byte(224)
write_byte(224)
write_byte(255)
write_byte(100)
message_end()

set_pev(id, pev_weaponanim, 7);
new entwpn = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_p228", id)
if(entwpn)
set_pdata_float(entwpn, 48, 1.5+3.0, 4)
set_pdata_float(id, 83, 1.5, 4)

reloading[id] = true;
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, "weapons/law_shoot1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)

if(task_exists(id+3512))
remove_task(id+3512)

set_task(1.5, "task_launcher_reload", id+3512)
rockets[id]--;
}
else if(button & IN_RELOAD)
{
button &= ~IN_RELOAD;
set_uc(uc, UC_Buttons, button);

set_pev(id, pev_weaponanim, 0);
set_pdata_float(id, 83, 0.5, 4);
if(ent)
set_pdata_float(ent, 48, 0.5+3.0, 4);
}

if(ent)
cs_set_weapon_ammo(ent, -1);
cs_set_user_bpammo(id, 1, rockets[id]);
}
else if(weapon != 1 && has_weapon[id])
idle[id] = 0.0;

return FMRES_IGNORED;
}

public Weapon_Deploy(ent)
{
new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
if(has_weapon[id])
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_law.mdl");
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_law.mdl");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Weapon_WeaponIdle(ent)
{
new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
if(get_user_weapon(id) == 1 && has_weapon[id])
{
if(!idle[id])
idle[id] = get_gametime();
}
}

public SetModel(ent, model[])
{
if(!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED

if(!equal(model, "models/w_p228.mdl"))
return FMRES_IGNORED;

new id = pev(ent, pev_owner);
if(!has_weapon[id])
return FMRES_IGNORED;

engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "models/w_law.mdl");
set_pev(ent, pev_iuser4, rockets[id]);
has_weapon[id] = false;
return FMRES_SUPERCEDE;
}

public task_launcher_reload(id)
{
id -= 3512;
reloading[id] = false;
set_pev(id, pev_weaponanim, 0);
}

public fw_Touch(ent, id)
{
if(!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED

new class[32]
pev(ent, pev_classname, class, charsmax(class))

if(!equal(class, "rocket"))
return FMRES_IGNORED

new attacker = pev(ent, pev_owner);
new Float:entOrigin[3], Float:fDamage, Float:Origin[3];
pev(ent, pev_origin, entOrigin);
entOrigin[2] += 1.0;

new Float:g_damage = get_cvar_float("cod_law_damage");
new Float:g_radius = get_cvar_float("cod_law_radius");

new victim = -1
while((victim = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, victim, entOrigin, g_radius)) != 0)
{
if(!is_user_alive(victim) || get_user_team(attacker) == get_user_team(victim))
continue;

pev(victim, pev_origin, Origin);
fDamage = g_damage - floatmul(g_damage, floatdiv(get_distance_f(Origin, entOrigin), g_radius));
fDamage *= estimate_take_hurt(entOrigin, victim);
if(fDamage>0.0)
UTIL_Kill(attacker, victim, fDamage, DMG_BULLET);
}
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(floatround(entOrigin[0]));
write_coord(floatround(entOrigin[1]));
write_coord(floatround(entOrigin[2]));
write_short(sprite_nadeexp);
write_byte(40);
write_byte(30);
write_byte(14);
message_end();

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(floatround(entOrigin[0]));
write_coord(floatround(entOrigin[1]));
write_coord(floatround(entOrigin[2]));
write_short(sprite_blast);
write_byte(40);
write_byte(30);
write_byte(TE_EXPLFLAG_NONE);
message_end();

message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(5)
write_coord(floatround(entOrigin[0]));
write_coord(floatround(entOrigin[1]));
write_coord(floatround(entOrigin[2]));
write_short(sprite_smoke);
write_byte(35);
write_byte(5);
message_end();
fm_remove_entity(ent);
return FMRES_IGNORED
}

public message_DeathMsg()
{
static killer, victim;
killer = get_msg_arg_int(1);
victim = get_msg_arg_int(2);

if(wystrzelony[killer][victim])
{
wystrzelony[killer][victim] = false;
set_msg_arg_string(4, "grenade");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock Float:estimate_take_hurt(Float:fPoint[3], ent)
{
new Float:fOrigin[3], tr, Float:fFraction;
pev(ent, pev_origin, fOrigin);
engfunc(EngFunc_TraceLine, fPoint, fOrigin, DONT_IGNORE_MONSTERS, 0, tr);
get_tr2(tr, TR_flFraction, fFraction);
if(fFraction == 1.0 || get_tr2(tr, TR_pHit) == ent)
return 1.0;
return 0.6;
}

stock UTIL_Kill(atakujacy, obrywajacy, Float:damage, damagebits)
{
if(get_user_health(obrywajacy) <= floatround(damage))
wystrzelony[atakujacy][obrywajacy] = true;

cod_inflict_damage(atakujacy, obrywajacy, damage, 1.0, atakujacy, damagebits);
}

Załączone pliki


Użytkownik Pomocny0 edytował ten post 12.01.2013 14:45


#5 Taiger

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Imię:Kuba ; D
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 12.01.2013 14:48

thx. + masz. czekam na reszte

#6 Play 4FuN

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 407
Wszechobecny

  • Postów:659
  • Lokalizacja:de_dust2
Offline

Napisano 12.01.2013 14:52

Załączony plik  codclass_Komandos.sma   1,47 KB  2 Ilość pobrań
  codclass_Komandos.amxx
  • +
  • -
  • 1

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#7 Pomocny0

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.01.2013 14:56

Kamper i po sma kampera jest saper
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>

new const nazwa[] = "Kamper";
new const opis[] = "Dostaje AutoKampe";
new const bronie = (1<<CSW_G3SG1);
new const zdrowie = -40;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new const frakcja[] = "Rosjanie";

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
}





Saper

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Saper";
new const opis[] = "Posiada 3 miny";
new const bronie = (1<<CSW_P90);
new const zdrowie = -40;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new const frakcja[] = "Amerykanie";

new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"

new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
register_touch("mine", "player", "DotykMiny");

register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);

}

public plugin_precache()
{

precache_model(modelMiny);
sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");

}

public client_disconnect(id)
{

new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
while(entMiny > 0)
{
if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}

}

public cod_class_enabled(id)
{

ilosc_min_gracza[id] = 3;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
}
else
{

ilosc_min_gracza[id]--;

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_model(ent, modelMiny);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

drop_to_floor(ent);

set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
}
}

public fwSpawn_Miny(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_min_gracza[id] = 3;
}

public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast_miny);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;

cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
}

public NowaRunda_Miny()
{
new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(entMiny > 0)
{
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}


#8 Play 4FuN

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 407
Wszechobecny

  • Postów:659
  • Lokalizacja:de_dust2
Offline

Napisano 12.01.2013 15:08

Dużo klas, o które prosisz zrobisz tu: http://amxx.pl/generator-klas/

Masz Wsparcie ogniowe
Załączony plik  codclass_Wsparcieogniowe.sma   3,29 KB  2 Ilość pobrań
  codclass_Wsparcieogniowe.amxx
  • +
  • -
  • 1

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#9 Pomocny0

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.01.2013 15:14

Rusher
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>

new const nazwa[] = "Rusher";
new const opis[] = "Dostaje M3";
new const bronie = (1<<CSW_M3);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new const frakcja[] = "Rosjanie";

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
}



Demolitions

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Demolitions";
new const opis[] = "Posiada dynamit";
new const bronie = (1<<CSW_M3);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new const frakcja[] = "Rosjanie";

new dynamit_gracza[33];
new ilosc_dynamitow_gracza[33];

new sprite_blast_dynamit, sprite_white_dynamit;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
register_event("HLTV", "NowaRunda_Dynamit", "a", "1=0", "2=0");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Dynamit", 1);

}

public plugin_precache()
{

sprite_blast_dynamit = precache_model("sprites/dexplo.spr");
sprite_white_dynamit = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

new entDynamit = find_ent_by_class(0, "dynamite");
while(entDynamit > 0)
{
if(entity_get_edict(entDynamit, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entDynamit);
entDynamit = find_ent_by_class(entDynamit, "dynamite");
}

}

public cod_class_enabled(id)
{

ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

if(is_user_alive(id)){
if(!ilosc_dynamitow_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie dynamity!");
}
else{

static dynamit_gracza[33];
if(is_valid_ent(dynamit_gracza[id]))
{
ilosc_dynamitow_gracza[id]--;

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(dynamit_gracza[id], EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast_dynamit);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 250 );
write_coord( iOrigin[2] + 250 );
write_short( sprite_white_dynamit );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(dynamit_gracza[id], "player", 250.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, 95.0, 0.8, dynamit_gracza[id], (1<<24));
}
remove_entity(dynamit_gracza[id]);
}
else
{

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

dynamit_gracza[id] = create_entity("info_target");
entity_set_string(dynamit_gracza[id], EV_SZ_classname, "dynamite");
entity_set_edict(dynamit_gracza[id], EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(dynamit_gracza[id], origin);
entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_model(dynamit_gracza[id], "models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");
entity_set_size(dynamit_gracza[id], Float:{-16.0,-16.0,0.0}, Float:{16.0,16.0,2.0});

drop_to_floor(dynamit_gracza[id]);
}
}
}

}

public fwSpawn_Dynamit(id)
{
client_disconnect(id);
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
}


public NowaRunda_Dynamit()
{
new ent = find_ent_by_class(-1, "dynamite");
while(ent > 0)
{
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
}
}


#10 Play 4FuN

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 407
Wszechobecny

  • Postów:659
  • Lokalizacja:de_dust2
Offline

Napisano 12.01.2013 15:27

Załączony plik  codclass_Skoczek.sma   1,41 KB  3 Ilość pobrań
  codclass_Skoczek.amxx
  • +
  • -
  • 1

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#11 Taiger

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Imię:Kuba ; D
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 12.01.2013 15:40

thxplusik leci

#12 Play 4FuN

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 407
Wszechobecny

  • Postów:659
  • Lokalizacja:de_dust2
Offline

Napisano 12.01.2013 15:46

Załączony plik  codclass_Grendier.sma   136 bajtów  3 Ilość pobrań
  codclass_Grendier.amxx
  • +
  • -
  • 1

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#13 Taiger

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Imię:Kuba ; D
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 12.01.2013 15:59

dzięki. u

#14 KRYCHA!

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:37
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Daleko0.
Offline

Napisano 13.01.2013 01:23

Chapaj ;P
@zapomniałem frakcji ;)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
	    
new const nazwa[]   = "Strzelec wyborowy";
new const opis[]    = "Brak";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new const frakcja[] = "Polacy";

    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "krycha");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,frakcja);
   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

	    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);

}

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;
	    cs_set_user_armor(id, 50, CS_ARMOR_VESTHELM);

}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
	    cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);

}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
    if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 20) != 1 )
        return HAM_IGNORED;

    cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
    SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

    return HAM_HANDLED;
}
public Odrodzenie(id)
{
	    if(ma_klase[id])
			    cs_set_user_armor(id, 50, CS_ARMOR_VESTHELM);
}

sorry za spam, ale nie mogę edytować @up, nie wiem dlaczego, może ktoś dodać?

elite snajper:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
	   
new const nazwa[]   = "Elite snajper";
new const opis[]    = "Jest prawie niewidzialny";
new const bronie    = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = -40;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
   
new const frakcja[] = "Niemcy";
   
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "krycha");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 45);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	 ma_klase[id] = false;
}
public Odrodzenie(id)
{
	    if(ma_klase[id])
			    cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
}

Użytkownik KRYCHA! edytował ten post 13.01.2013 00:37

  • +
  • -
  • 0

Serwer Cod Mod 501 lvl! Stworzony i edytowany całkowicie prze zemnie. 31.186.84.134:27074 >>> Dołączona grafika

* Robię klasy na zamówienie. Jedna klasa 1zł ( przelewem ). Zainteresowany? Pisz na GG: 36471393 Gwarantuję jakość i działanie, jeżeli nie, naprawa lub zwrot pieniędzy.
* Sprzedam paczkę Cod Mod 501 lvl. Cena 10 zł przelewem. Paczka do sprawdzenia pod IP: (jak wyżej).





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych