Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 12.01.2013 13:49
Snajper
• 120 HP bazowe
• Dostaje AWP, Scout i Desert Deagle
• 1/3 szansy na natychmiastowe zabicie z awp
• 100 pancerza
Strzelec wyborowy
• 100 HP bazowe
• Dostaje M4A1
• 1/20 Szansa na natychmiastowe zabicie z M4A1
• 50 Pancerza
Medyk
• 145 HP bazowe
• Dostaje UMP45, MAC10
• Może ożywiać lub postawić apteczki (menu do wyboru opcji pod X)
• 200 Pancerza
Lekki żołnierz
• 120 HP bazowe
• Dostaje Famas'a
• 100 Pancerza
• Zadaje 5 dodatkowych obrażeń
• 100 Pancerza
Powstaniec
• 140 HP bazowe
• Dostaje Desert Deagle
• 1/7 szansa na natychmiastowe zabicie z Desert Deagl'a
• Posiada 1 rakiete
• 100 Pancerza
Szturmowiec
• 100 HP bazowe
• Dostaje AK47
• 1/20 szansa na natychmiastowe zabicie z AK47
• 50 Pancerza
Szeregowy
• 100 HP bazowe
• Dostaje Galila
• Odporny na dynamity i rakiety
• Może ładować HE na nożu
• Zadaje o 50% większe dmg HE + int.
Amerykanie :
Wsparcie ogniowe
• 100 HP bazowe
• Dostaje MP5
• Posiada 2 rakiety
• 100 Pancerza
Saper
• 100 HP bazowe
• Dostaje P90
• Posiada 3 miny
• 100 Pancerza
Skoczek
• 130 HP bazowe
• Dostaje UMP45 + Zestaw granatów
• Posiada Auto BH
• 50 Pancerza
Grendier
• 110 HP bazowe
• Dostaje sg550
• 100 Pancerza
Partyzant
• 70 HP bazowe
• Dostaje Uzi
• Jest częściowo niewidzialny
• 25 Pancerza
Buntownik
• 120 HP bazowe
• Dostaje M4A1 i AK47
• Dostaje 2 apteczki
• Otrzymuje 10 obrażeń więcej
Generał
• 90 HP bazowe
• Dostaje MP5 i HE
• Co 3 sekundy odnawia mu się 10 HP
• 100 Pancerza
Rosjanie :
Komandos
• 85 HP bazowe
• Dostaje Desert Deagle
• Natychmiastowe zabicie z noża ( Prawy przycisk myszy )
Demolitions
• 110 HP bazowe
• Dostaje AUG + Zestaw granatów
• Posiada dynamit
• 100 Pancerza
Rusher
• 100 HP bazowe
• Dostaje M3
• 100 Pancerza
Szpieg
• 85 HP bazowe
• Nie dostaje bonusowej broni
• Jest powolny
• Posiada ubranie wroga
Terrorysta
• 110 HP bazowe
• Dostaje AK47
• Posiada 2 dynamity
• Biega szybciej z nożem
• 35 Pancerza
Kamper
• 60 HP bazowe
• Dostaje AutoKampe
• 50 Pancerza
Brygadier
• 125 HP bazowe
• Dostaje sg550 i HE
• Na nożu może naładować 3 anty kule
Niemcy :
Shilder
• 135 HP bazowe
• Dostaje tarcze i losowy pistolet
• 500 Pancerza
Scouter
• 140 HP bazowe
• Dostaje scouta, MP5 i Flash'a
• 1/3 Szansa na natychmiastowe zabicie ze scouta
• 200 Pancerza [/color]
Stalker
• 100 HP bazowe
• Dostaje Famasa i Desert Deagle
• Gdy kuca staje się mniej widzialny
• 150 Pancerza
Sierżant
• 110 HP bazowe
• Dostaje P90
• Zadaje 10 obrażeń więcej
• Otrzymuje 10 obrażeń mniej
• 50 Pancerza
Major
• 120 HP bazowe
• Dostaje P90 i MP5
• 1/15 szansa, że zakrwawi ekran przeciwnika
• Zadaje 5 obrażeń więcej
• 500 Pancerza
Zwiadowca
• 70 HP bazowe
• Dostaje scouta, oraz XM1017
• Gdy ma nóż wygląda jak wróg
• 1/3 szansa na natychmiastowe zabicie ze scouta
• 100 Pancerza
Kaskader
• 110 HP bazowe
• Dostaje AK47, HE i Smoke
• Brak obrażeń przy spadaniu z wysokości
Elite Snajper
• 60 HP bazowe
• Dostaje AWP i Deagle
• Jest prawie niewidzialny
• 100 Pancerza
Bazooker
• 140 HP bazowe
• Dostaje Galila
• Posiada bazooke, która ma 5 strzałów ( Zamiast noża )
Ochroniarz
• 100 HP bazowe
• Dostaje M249
• Mniejszy rozrzut broni
• 100 Pancerza
Talib
• 140 HP bazowe
• Dostaje losową broń ( Automat + Desert Deagle )
• 100 Pancerza
• Na nożu ma mniejszą grawitację
Tajniak
• 145 HP bazowe
• Dostaje losowy pistolet
• 100 Pancerza
• 1/15 szansa na wyrzucenie broni przeciwnikowi
Klasy Premium :
Elite Komandos
• 120 HP bazowe
• Dostaje losowy pistolet i Deagle
• 110% Biegu
• Natychmiastowe zabicie z noża
• Widoczność 160/255
• Im więcej dodaje w Inteligencje, tym bardziej niewidzialny się staje
• Posiada zoom
Rambo
• 150 HP bazowe
• Dostaje M4A1 i Deagle
• Za zabicie dostaje pełen magazynek, 100 pancerza i 20 HP
• Może podskoczyć 2 razy w powietrzu
• Odporny na rakiety i miny
• Jest szybszy od innych klas
• Posiada rezerwację slota
Kapitan
• 130 HP bazowe
• Dostaje M4A1, AK47, AWP i Deagle
• Za zabicie dostaje pełen magazynek, 100 pancerza i 20 HP
• Dostaje 15 obrażeń mniej przy każdym uderzeniu
• Zadaje 10 obrażeń więcej
• Może podskoczyć 2 razy w powietrzu
• 120% Biegu
• 100 Pancerza
• Posiada rezerwację slota
Zabójca
• 130 HP bazowe
• Dostaje M4A1, AWP, AUG i Zestaw granatów
• Za zabicie dostaje pełen magazynek, 100 pancerza i 20 HP
• Dostaje 8 obrażeń mniej przy każdym uderzeniu
• Nie słychać jego kroków
• 1/3 szansa na natychmiastowe zabicie z AWP
• Jest odporny na rakiety
• Co sekundę odnawia mu się 1 HP (+Inteligencja gracza / 25Int= 1 HP dodatkowego odnawiania)
• 110% Biegu
• 150 Pancerza
• Posiada rezerwację slota
Ninja
• 120 HP bazowe
• Dostaje AK47, AUG i zestaw granatów
• Za zabicie dostaje pełen magazynek, 100 pancerza i 20 HP
• Dostaje 10 obrażeń mniej przy każdym uderzeniu
• Gdy chodzi z nożem jest prawie niewidzialny
• Jest odporny na rakiety, miny i dynamity
• Może podskoczyć 2 razy w powietrzu
• 110% Biegu
• 100 Pancerza
• Posiada rezerwację slota
#2
Napisano 12.01.2013 14:23
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Stalker";
new const opis[] = "Gdy kuca jest mniej widzialny";
new const bronie = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
#3
Napisano 12.01.2013 14:28
#4
Napisano 12.01.2013 14:44
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define MAX 32
#define nazwa "Bazooker"
#define opis "Posiada bazooke, która ma 5 strzałów"
new const bronie = 1<<CSW_GALIL|1<<CSW_P228;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:wystrzelony[MAX+1][MAX+1];
new bool:ma_klase[MAX+1], bool:has_weapon[MAX+1], bool:reloading[MAX+1], rockets[MAX+1], Float:idle[MAX+1];
new sprite_blast, sprite_nadeexp, sprite_smoke, sprite_trail;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "cypis");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_p228", "Weapon_Deploy", 1);
RegisterHam(Ham_Weapon_WeaponIdle, "weapon_p228", "Weapon_WeaponIdle");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_forward(FM_SetModel, "SetModel");
register_forward(FM_Touch, "fw_Touch")
register_message(get_user_msgid("DeathMsg"), "message_DeathMsg")
register_cvar("cod_law_damage", "50.0");
register_cvar("cod_law_radius", "250.0");
register_cvar("cod_law_rockets", "5");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
sprite_smoke = precache_model("sprites/steam1.spr");
sprite_nadeexp = precache_model("sprites/law_exp.spr");
sprite_trail = precache_model("sprites/smoke.spr");
precache_model("models/p_law.mdl");
precache_model("models/w_law.mdl");
precache_model("models/v_law.mdl");
precache_model("models/s_grenade.mdl");
precache_sound("weapons/law_shoot1.wav");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
Odrodzenie(id)
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
has_weapon[id] = false;
rockets[id] = 0;
}
public Odrodzenie(id)
{
if(is_user_alive(id) && ma_klase[id])
{
has_weapon[id] = true;
rockets[id] = get_cvar_num("cod_law_rockets");
}
}
public CmdStart(id, uc)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;
new weapon = get_user_weapon(id);
if(weapon == 1 && has_weapon[id])
{
new button = get_uc(uc, UC_Buttons);
new ent = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_p228", id);
if(button & IN_ATTACK)
{
button &= ~IN_ATTACK;
set_uc(uc, UC_Buttons, button);
if(!rockets[id] || reloading[id] || !idle[id])
return FMRES_IGNORED;
if(idle[id] && (get_gametime()-idle[id]<=0.4))
return FMRES_IGNORED;
new Float:Origin[3], Float:Angle[3], Float:Velocity[3];
pev(id, pev_origin, Origin);
pev(id, pev_v_angle, Angle);
velocity_by_aim(id, 1000, Velocity);
Angle[0] *= -1.0
new ent = fm_create_entity("info_target")
set_pev(ent, pev_classname, "rocket");
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "models/s_grenade.mdl");
set_pev(ent, pev_solid, SOLID_BBOX);
set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS);
set_pev(ent, pev_owner, id);
set_pev(ent, pev_mins, Float:{-1.0, -1.0, -1.0});
set_pev(ent, pev_maxs, Float:{1.0, 1.0, 1.0});
set_pev(ent, pev_gravity, 0.35);
set_pev(ent, pev_origin, Origin);
set_pev(ent, pev_velocity, Velocity);
set_pev(ent, pev_angles, Angle);
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_BEAMFOLLOW)
write_short(ent)
write_short(sprite_trail)
write_byte(6)
write_byte(3)
write_byte(224)
write_byte(224)
write_byte(255)
write_byte(100)
message_end()
set_pev(id, pev_weaponanim, 7);
new entwpn = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_p228", id)
if(entwpn)
set_pdata_float(entwpn, 48, 1.5+3.0, 4)
set_pdata_float(id, 83, 1.5, 4)
reloading[id] = true;
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, "weapons/law_shoot1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
if(task_exists(id+3512))
remove_task(id+3512)
set_task(1.5, "task_launcher_reload", id+3512)
rockets[id]--;
}
else if(button & IN_RELOAD)
{
button &= ~IN_RELOAD;
set_uc(uc, UC_Buttons, button);
set_pev(id, pev_weaponanim, 0);
set_pdata_float(id, 83, 0.5, 4);
if(ent)
set_pdata_float(ent, 48, 0.5+3.0, 4);
}
if(ent)
cs_set_weapon_ammo(ent, -1);
cs_set_user_bpammo(id, 1, rockets[id]);
}
else if(weapon != 1 && has_weapon[id])
idle[id] = 0.0;
return FMRES_IGNORED;
}
public Weapon_Deploy(ent)
{
new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
if(has_weapon[id])
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_law.mdl");
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_law.mdl");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Weapon_WeaponIdle(ent)
{
new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
if(get_user_weapon(id) == 1 && has_weapon[id])
{
if(!idle[id])
idle[id] = get_gametime();
}
}
public SetModel(ent, model[])
{
if(!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED
if(!equal(model, "models/w_p228.mdl"))
return FMRES_IGNORED;
new id = pev(ent, pev_owner);
if(!has_weapon[id])
return FMRES_IGNORED;
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "models/w_law.mdl");
set_pev(ent, pev_iuser4, rockets[id]);
has_weapon[id] = false;
return FMRES_SUPERCEDE;
}
public task_launcher_reload(id)
{
id -= 3512;
reloading[id] = false;
set_pev(id, pev_weaponanim, 0);
}
public fw_Touch(ent, id)
{
if(!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED
new class[32]
pev(ent, pev_classname, class, charsmax(class))
if(!equal(class, "rocket"))
return FMRES_IGNORED
new attacker = pev(ent, pev_owner);
new Float:entOrigin[3], Float:fDamage, Float:Origin[3];
pev(ent, pev_origin, entOrigin);
entOrigin[2] += 1.0;
new Float:g_damage = get_cvar_float("cod_law_damage");
new Float:g_radius = get_cvar_float("cod_law_radius");
new victim = -1
while((victim = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, victim, entOrigin, g_radius)) != 0)
{
if(!is_user_alive(victim) || get_user_team(attacker) == get_user_team(victim))
continue;
pev(victim, pev_origin, Origin);
fDamage = g_damage - floatmul(g_damage, floatdiv(get_distance_f(Origin, entOrigin), g_radius));
fDamage *= estimate_take_hurt(entOrigin, victim);
if(fDamage>0.0)
UTIL_Kill(attacker, victim, fDamage, DMG_BULLET);
}
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(floatround(entOrigin[0]));
write_coord(floatround(entOrigin[1]));
write_coord(floatround(entOrigin[2]));
write_short(sprite_nadeexp);
write_byte(40);
write_byte(30);
write_byte(14);
message_end();
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(floatround(entOrigin[0]));
write_coord(floatround(entOrigin[1]));
write_coord(floatround(entOrigin[2]));
write_short(sprite_blast);
write_byte(40);
write_byte(30);
write_byte(TE_EXPLFLAG_NONE);
message_end();
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(5)
write_coord(floatround(entOrigin[0]));
write_coord(floatround(entOrigin[1]));
write_coord(floatround(entOrigin[2]));
write_short(sprite_smoke);
write_byte(35);
write_byte(5);
message_end();
fm_remove_entity(ent);
return FMRES_IGNORED
}
public message_DeathMsg()
{
static killer, victim;
killer = get_msg_arg_int(1);
victim = get_msg_arg_int(2);
if(wystrzelony[killer][victim])
{
wystrzelony[killer][victim] = false;
set_msg_arg_string(4, "grenade");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock Float:estimate_take_hurt(Float:fPoint[3], ent)
{
new Float:fOrigin[3], tr, Float:fFraction;
pev(ent, pev_origin, fOrigin);
engfunc(EngFunc_TraceLine, fPoint, fOrigin, DONT_IGNORE_MONSTERS, 0, tr);
get_tr2(tr, TR_flFraction, fFraction);
if(fFraction == 1.0 || get_tr2(tr, TR_pHit) == ent)
return 1.0;
return 0.6;
}
stock UTIL_Kill(atakujacy, obrywajacy, Float:damage, damagebits)
{
if(get_user_health(obrywajacy) <= floatround(damage))
wystrzelony[atakujacy][obrywajacy] = true;
cod_inflict_damage(atakujacy, obrywajacy, damage, 1.0, atakujacy, damagebits);
}
Załączone pliki
Użytkownik Pomocny0 edytował ten post 12.01.2013 14:45
#5
Napisano 12.01.2013 14:48
#7
Napisano 12.01.2013 14:56
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
new const nazwa[] = "Kamper";
new const opis[] = "Dostaje AutoKampe";
new const bronie = (1<<CSW_G3SG1);
new const zdrowie = -40;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const frakcja[] = "Rosjanie";
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
}
Saper
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Saper";
new const opis[] = "Posiada 3 miny";
new const bronie = (1<<CSW_P90);
new const zdrowie = -40;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const frakcja[] = "Amerykanie";
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
register_touch("mine", "player", "DotykMiny");
register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);
}
public plugin_precache()
{
precache_model(modelMiny);
sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public client_disconnect(id)
{
new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
while(entMiny > 0)
{
if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_min_gracza[id] = 3;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
}
else
{
ilosc_min_gracza[id]--;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_model(ent, modelMiny);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
drop_to_floor(ent);
set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
}
}
public fwSpawn_Miny(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_min_gracza[id] = 3;
}
public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast_miny);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
}
public NowaRunda_Miny()
{
new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(entMiny > 0)
{
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
#8
Napisano 12.01.2013 15:08
Masz Wsparcie ogniowe


#9
Napisano 12.01.2013 15:14
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
new const nazwa[] = "Rusher";
new const opis[] = "Dostaje M3";
new const bronie = (1<<CSW_M3);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const frakcja[] = "Rosjanie";
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
}
Demolitions
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Demolitions";
new const opis[] = "Posiada dynamit";
new const bronie = (1<<CSW_M3);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const frakcja[] = "Rosjanie";
new dynamit_gracza[33];
new ilosc_dynamitow_gracza[33];
new sprite_blast_dynamit, sprite_white_dynamit;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
register_event("HLTV", "NowaRunda_Dynamit", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Dynamit", 1);
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast_dynamit = precache_model("sprites/dexplo.spr");
sprite_white_dynamit = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entDynamit = find_ent_by_class(0, "dynamite");
while(entDynamit > 0)
{
if(entity_get_edict(entDynamit, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entDynamit);
entDynamit = find_ent_by_class(entDynamit, "dynamite");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(is_user_alive(id)){
if(!ilosc_dynamitow_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie dynamity!");
}
else{
static dynamit_gracza[33];
if(is_valid_ent(dynamit_gracza[id]))
{
ilosc_dynamitow_gracza[id]--;
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(dynamit_gracza[id], EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast_dynamit);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 250 );
write_coord( iOrigin[2] + 250 );
write_short( sprite_white_dynamit );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(dynamit_gracza[id], "player", 250.0 , entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, 95.0, 0.8, dynamit_gracza[id], (1<<24));
}
remove_entity(dynamit_gracza[id]);
}
else
{
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
dynamit_gracza[id] = create_entity("info_target");
entity_set_string(dynamit_gracza[id], EV_SZ_classname, "dynamite");
entity_set_edict(dynamit_gracza[id], EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(dynamit_gracza[id], origin);
entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_model(dynamit_gracza[id], "models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");
entity_set_size(dynamit_gracza[id], Float:{-16.0,-16.0,0.0}, Float:{16.0,16.0,2.0});
drop_to_floor(dynamit_gracza[id]);
}
}
}
}
public fwSpawn_Dynamit(id)
{
client_disconnect(id);
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
}
public NowaRunda_Dynamit()
{
new ent = find_ent_by_class(-1, "dynamite");
while(ent > 0)
{
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
}
}
#11
Napisano 12.01.2013 15:40
#13
Napisano 12.01.2013 15:59
#14
Napisano 13.01.2013 01:23

@zapomniałem frakcji

#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Strzelec wyborowy"; new const opis[] = "Brak"; new const bronie = (1<<CSW_M4A1); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new const frakcja[] = "Polacy"; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "krycha"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,frakcja); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; cs_set_user_armor(id, 50, CS_ARMOR_VESTHELM); } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 20) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; } public Odrodzenie(id) { if(ma_klase[id]) cs_set_user_armor(id, 50, CS_ARMOR_VESTHELM); }
sorry za spam, ale nie mogę edytować @up, nie wiem dlaczego, może ktoś dodać?
elite snajper:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod_frakcje> #include <engine> #include <cstrike> #include <hamsandwich> new const nazwa[] = "Elite snajper"; new const opis[] = "Jest prawie niewidzialny"; new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = -40; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new const frakcja[] = "Niemcy"; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "krycha"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1); } public cod_class_enabled(id) { cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM); set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 45); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public Odrodzenie(id) { if(ma_klase[id]) cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM); }
Użytkownik KRYCHA! edytował ten post 13.01.2013 00:37
Serwer Cod Mod 501 lvl! Stworzony i edytowany całkowicie prze zemnie. 31.186.84.134:27074 >>>
* Sprzedam paczkę Cod Mod 501 lvl. Cena 10 zł przelewem. Paczka do sprawdzenia pod IP: (jak wyżej).
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
Klasa
Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 ![]() |
|
![]() |
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych