/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Headshot" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Sn!ff3r" new const sound[]="misc/headshot.wav" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("DeathMsg","hs","a","3=1") } public hs() client_cmd(0,"spk %s",sound) public plugin_precache() precache_sound(sound)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
dzwieki headshot
Temat rozp. VoldO, 29.04.2009 02:25
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 29.04.2009 02:25
Witam.Mógł by mi ktos przerobic plugin zeby sie odtwarzaly 3 losowe dzwieki przy zabiciu przez headshot?
#2
Napisano 29.04.2009 07:22
Powinno działać, choć nie testowane
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("Headshot", "1.0", "Sn!ff3r & amxx.pl") register_event("DeathMsg","hs","a","3=1") } public hs() { client_cmd(0,"spk misc/headshot/headshot%d.wav", random_num(1, 3)) } public plugin_precache() { precache_sound("misc/headshot/headshot1.wav") precache_sound("misc/headshot/headshot2.wav") precache_sound("misc/headshot/headshot3.wav") }
#3
Napisano 29.04.2009 16:38
wizu,
misc/headshot%d.wav
misc/headshot/headshot1.wav
jakby w precache byl jakby dluzszy :F
misc/headshot%d.wav
misc/headshot/headshot1.wav
jakby w precache byl jakby dluzszy :F
#4
Napisano 29.04.2009 17:36
Racja, czemu ja tych błędów nie dostrzegam?
#5
Napisano 30.04.2009 15:31
wizu, dzięki działa
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych