Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kupno doswiadczenia - nowa regulka


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 12.01.2013 02:54

Witam wszystkich :)

Normalny zakup doświadczenia dam nam na 1 poziomie :

Minimalnie:
(100*3+1)*100/17 = 1770XP

Maksymalnie:
(100*10+1)*100/17 = 5888XP

Normalny zakup doświadczenia dam nam na 500 poziomie :

Minimalnie:
(100*3+500)*100/17 = 4705XP

Maksymalnie:
(100*10+500)*100/17 = 8823XP

A więc tak:
Pierwsze 100 to ilość doświadczenia z killa, domyślnie na serwerze to 100.
Ta druga 3 lub 10 to losowo od 3 do 10 np. może być też 5
Nastepna liczba to nasz poziom
Kolejna 100 i 17 to po prostu ustawione liczby

0 - 1 poziom
35 - 2 poziom
100 - 3 poziom
220 - 4 poziom
359 - 5 poziom
590 - 6 poziom
857 - 7 poziom
1179 - 8 poziom
1548 - 9 poziom
1950 - 10 poziom
5359 - 16 poziom
5916930 - 498 poziom
5940756 - 499 poziom
5964613 - 500 poziom
5988490 - 501 poziom

Tak wiec widzicie ze to troche nie dziala dobrze i jest nie fair bo przy farcie na pierwszym poziom mozemy po kupnie expa miec 16 poziom :)
A wiec zwracam się do was bo może macie jakieś inne pomysły lub rozwiązaliście ten problem i całkowicie zaspokaja wasze potrzeby :D :)
  • +
  • -
  • 0

#2 Kolumb

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:50
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 12.01.2013 12:16

hymm troszke tego nie pojmuje? ale można było by zrobić progi lvl i ustalić daną liczbę expa albo randoma od ilus do ilus ;)
np do lvl 50 za kupienie dostaje sie dajmy na to 100 bądź randnom od (50-100) doswiadcznia od wyższego niż 50lvl dostaje się X doświadczenia potem jak jest wiekszy niż 100 dostaje sie x doswiadczenia. wtedy zlikwiduje to ten problem :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych