Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zabiera nadmiar ammo


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 raximus

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 11.01.2013 20:31

Witam, problem polega na tym że po przeładowaniu mp5 zabiera ammo. Dla graczy z flaga s daje mp5 60ammo na start i 200 w magazynku a po przeładowaniu powraca do swojej standardowej formy 30 na start. Da jakoś rade ustawić aby gracz z odpowiednia flaga miał caly czas nawet po przeladowaniu 60 ammo na start?
SMA:

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

new Array:g_Array, bool:g_Vip[33], g_Hudmsg, skoki[33];

new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};

public plugin_init(){
register_plugin("VIP Ultimate", "8.0.0.2", "benio101 & speedkill");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre");
g_Array=ArrayCreate(64,32);
for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
}
g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();

register_logevent("roundEnd", 2, "1=Round_End");
register_logevent("roundEnd", 2, "1=Game_Commencing");
}
public roundEnd(){
remove_task();
}
public client_authorized(id){
if(get_user_flags(id) & 262144 == 262144){
client_authorized_vip(id);
}
}
public client_authorized_vip(id){
g_Vip[id]=true;
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));

new g_Size = ArraySize(g_Array);
new szName[64];

for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));

if(equal(g_Name, szName)){
return 0;
}
}
ArrayPushString(g_Array,g_Name);
set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Vip %s wbija na serwer !",g_Name);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
if(g_Vip[id]){
client_disconnect_vip(id);
}
}
public client_disconnect_vip(id){
g_Vip[id]=false;
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));

new g_Size = ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];

for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));

if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
public SpawnedEventPre(id){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
new data[1];
data[0]=id;
set_task(5.0, "SpawnedEventPreVip", _, data, 1);
}
}
}
public SpawnedEventPreVip(data[]){
new id=data[0];
if(is_user_alive(id)){
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 160);
skoki[id]=1;
set_user_footsteps(id,1);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG,2);
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
set_user_health(id, get_user_health(id)+50);
give_item(id, "item_thighpack");
cs_set_user_nvg(id);
give_item(id, "weapon_mp5navy");
give_item(id, "ammo_9mm");
new weapon_id=find_ent_by_owner(-1,"weapon_mp5navy", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 60);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 200);
}
}
public CmdStartPre(id, uc_handle){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
CmdStartPreVip(id, uc_handle);
}
}
}
public CmdStartPreVip(id, uc_handle){
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]>0){
--skoki[id];
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id,pev_velocity,velocity);
} else if(flags & FL_ONGROUND && skoki[id]!=-1){
skoki[id] = 1;
}
}
public ShowVips(id){
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_infochanged(id){
if(g_Vip[id]){
new szName[64];
get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));

new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));

if(!equal(szName,Name)){
ArrayPushString(g_Array,szName);

new g_Size=ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));

if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
}
}
public plugin_end(){
ArrayDestroy(g_Array);
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych