Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] colorchat + hltv problem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 sebartus89

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:17
  • Lokalizacja:
Offline

Napisano 10.01.2013 11:13

witam mam pewien problem opisze go tutaj

mam kod ktory dziala ale jest problem gdy hltv jest na spekcie bo mam ustawione kolor teamu a pokazuje mi tylko szare tak jak dla speca a ze hltv jest zawsze 1 na serwerze to ustala sie wlasnie owy kolor na dole prezentuje kod

i nie wiem co zamiast 0 mam dopisac za colorchat


{
    new players[32], num;
    get_players(players, num);
   
    if (!num)
	    return;
   
    new best = players[0];
   
    for (new i = 1, id; i < num; i++)
    {
	    id = players[i];
	   
	    if (Kills[id] > Kills[best] || (Kills[id] == Kills[best] && Headshots[id] > Headshots[best]))
		    best = id;
    }
   
    if (Kills[best] < MIN_KILLS) // Minimum amount of kills
	    return;
    new name[32];
    get_user_name(best, name, charsmax(name));   
   
    ColorChat(0, GREEN, "

  • +
  • -
  • 0

#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 10.01.2013 11:21

GREEN oznacza, że wynikowy ciąg znaków (komunikat) rozpocznie się kolorem zielonym.
Jednak zmienić się kolor może po wystąpieniu znacznika zmieniającego kolor (tj. ^x01 na domyślny chat, ^x03 na kolor teamu gracza docelowego o najniższym id online, bądź ^x04 na zielony).
Problemem jest zapewne wystąpienie znacznika ^x03 gdy an serwerze jest HLTV o najniższym ID, jednak w przypadku uciętego kodu w najistotniejszym momencie, nie mogę dać Ci gotowca.

O ile dobrze wywnioskowałem, rozwiązaniem problemu będzie wysłanie do każdego wiadomości z osobna, wraz z ew. usunięciem znaczników ^x03.

#3 sebartus89

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:17
  • Lokalizacja:
Offline

Napisano 10.01.2013 11:36

{
	new players[32], num;
	get_players(players, num);
  
	if (!num)
		return;
  
	new best = players[0];
  
	for (new i = 1, id; i < num; i++)
	{
		id = players[i];
	  
		if (Kills[id] > Kills[best] || (Kills[id] == Kills[best] && Headshots[id] > Headshots[best]))
			best = id;
	}
  
	if (Kills[best] < MIN_KILLS) // Minimum amount of kills
		return;[/b]
   new name[32];
	get_user_name(best, name, charsmax(name));  
  
	ColorChat(0, GREEN, "^x04%s ^x03zostal najlepszym graczem rundy[^x04%d ^x03 fragow w tym ^x04%i ^x03HS]", name, Kills[best], Headshots[best]);

tak mam i w przypadku ^x03 gdzie powinien byc kolor teamu mam kolor szary wlasnie o takie rozwiazanie mi chodzi zeby do kazdego bylo z osobna

Użytkownik sebartus89 edytował ten post 10.01.2013 11:37

  • +
  • -
  • 0

#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 10.01.2013 11:55

Tę linijkę z ColorChat podmień na
for(new i=1, maxPlayers=get_maxplayers(); i<=maxPlayers; ++i){
if(is_user_connected(i) && !is_user_bot(i) && !is_user_hltv(i)){
ColorChat(i, GREEN, "^x04%s ^x03zostal najlepszym graczem rundy[^x04%d ^x03 fragow w tym ^x04%i ^x03HS]", name, Kills[best], Headshots[best]);
}
}


#5 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 10.01.2013 15:57

A po co tak
ColorChat(i, GREEN, "^x04%s ^x03zostal najlepszym graczem rundy[^x04%d ^x03 fragow w tym ^x04%i ^x03HS]", name, Kills[best], Headshots[best]);

skoro drugi parametr to GREEN, wystarczy tak
ColorChat(i, GREEN, "%s ^x03zostal najlepszym graczem rundy[^x04%d ^x03 fragow w tym ^x04%i ^x03HS]", name, Kills[best], Headshots[best]);


Można też zrobić coś takiego tak jak ja zrobiłem tutaj http://amxx.pl/topic...-player-on-map/
  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#6 sebartus89

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:17
  • Lokalizacja:
Offline

Napisano 10.01.2013 22:36

noo cacy wielkie thx :) + leci
  • +
  • -
  • 0

#7 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 10.01.2013 23:18

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych