Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Deathrun] Semiclip


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7170
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 05.01.2013 17:55

[Deathrun] Semiclip

v1.0

Description- The existing semiclips are bugged for deathrun, so I try'd to make a working one for deathrun.Examples- trigger_push will work with this semiclip.- If a hammer goes on more players, they all get slayed. (With old they get unstucked out)- ...System- The basic is from coderiz's Semiclip. I added a 'kill'-system in it if players get stuck in a trap they get slayed. Also there is a check if the CT can see the terrorists, else if CT finishes, he runs trought the terrorist, and so its impossible to kill.Todo- Add 'env_beam' support. (Atm it isnt working)- Add 'aim name', when you aim on a player, so you see there name.Credits- coderiz : For the semiclip.- Pukata and Gamerone: For testing the system.Note- Auto unstuck can bug the system.This semiclip is still in beta, so if you got any trouble post it here. So in the end we got a perfect working semiclip for deathrun! Attached Files Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (Deathrun_Semiclip.sma - 2.8 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych