Siema mam problem z kompilacją klasy, proszę o powiedzenie gdzie jest błąd żebym go nie popełnił na przyszłość
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new ma_klase[33];
new const nazwa_klasy[] = "Predator(PREMIUM)";
new const opis_klasy[] = "Jestes szybki , posiadasz +10 dgm z famasa i 1/2 z awp 1/2 z he ";
new const bronie_klasy = 1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie_klasy = 40;
new const kondycja_klasy = 65;
new const inteligencja_klasy = 10;
new const wytrzymalosc_klasy = 20;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa_klasy, "1.0", "PatryK");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa_klasy, opis_klasy, bronie_klasy , zdrowie_klasy, kondycja_klasy, inteligencja_klasy, wytrzymalosc_klasy);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage,
damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_FAMAS &&
damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.00,
idinflictor, damagebits);///30 to dodatkowe dmg
return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/