←  Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Problem z kompilacją klasy

  • +
  • -
PatyK's Photo PatyK 03.01.2013

Siema mam problem z kompilacją klasy, proszę o powiedzenie gdzie jest błąd żebym go nie popełnił na przyszłość ;)

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new ma_klase[33];
new const nazwa_klasy[] = "Predator(PREMIUM)";
new const opis_klasy[] = "Jestes szybki , posiadasz +10 dgm z famasa i 1/2 z awp 1/2 z he ";
new const bronie_klasy = 1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie_klasy = 40;
new const kondycja_klasy = 65;
new const inteligencja_klasy = 10;
new const wytrzymalosc_klasy = 20;
public plugin_init()

{
register_plugin(nazwa_klasy, "1.0", "PatryK");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa_klasy, opis_klasy, bronie_klasy , zdrowie_klasy, kondycja_klasy, inteligencja_klasy, wytrzymalosc_klasy);
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage,

damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_FAMAS &&

damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.00,

idinflictor, damagebits);///30 to dodatkowe dmg

return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Quote

  • +
  • -
Jadek's Photo Jadek 04.01.2013

#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new ma_klase[33];

new const nazwa_klasy[] = "Predator

(PREMIUM)";

new const opis_klasy[] = "Jestes szybki ,

posiadasz +10 dgm z famasa i 1/2 z awp

1/2 z he ";

new const bronie_klasy = 1<<CSW_

HEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_

AWP)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);

new const zdrowie_klasy = 40;

new const kondycja_klasy = 65;

new const inteligencja_klasy = 10;

new const wytrzymalosc_klasy = 20;

public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa_klasy, "1.0", "PatryK");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player",

"TakeDamage");

cod_register_class(nazwa, opis,

bronie, zdrowie, kondycja,

inteligencja, wytrzymalosc);

}

public cod_class_enabled(id)

{

ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)

{

ma_klase[id] = false;

}

public TakeDamage(this, idinflictor,

idattacker, Float:damage,

damagebits)

{

if(!is_user_connected(idattacker))

  return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])

  return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_

FAMAS &&

damagebits & DMG_BULLET)

  cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0,

0.00,

idinflictor, damagebits);///30 to dodatkowe

dmg

return HAM_IGNORED;

}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY

BELOW HERE

*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil

Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\

lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }

*/

Edited by CheQ, 04.01.2013 15:44.
Quote

  • +
  • -
JabLuszko's Photo JabLuszko 04.01.2013

Zjadłeś okrągły nawias otwierający dla pierwszej broni w new const bronie_klasy
Edited by JabLuszko, 04.01.2013 01:56.
Quote

  • +
  • -
ZenQ.?!'s Photo ZenQ.?! 08.01.2013

Kolega wyżej ma racje ;)
Wystarczyło dodać okrągly nawias przed
1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47)
Co w całości miało się prezentować mniej więcej tak ;)
new const bronie_klasy = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47)

Attached Files

Quote