Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  | 
             
Guest Message by DevFuse
       
	
Noreconnect
		 Temat rozp. MafiaDL, 08.05.2008 12:20
	
	
	
	
		27 odpowiedzi w tym temacie
	
		
			
				
					
						
					
					#21
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 12.08.2009 07:28
					ale to można ustawić czy chcesz aby kikowało, albo nie  
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#22
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 13.08.2009 16:12
					mi nie dziala  
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#23
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 13.08.2009 18:51
					Ja na DeathRunie używałem tego retry z alliedmods (noreconnect nie działa). A tutaj wszystkie pięknie, tylko trzeba uważać na cvary bo np. po zmianie mapy podłączenie jest jako 1, więc minimum za 2 razem żeby banowało 
 I nie na długo.
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#24
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 14.08.2009 07:45
					daj takie cvary:
 
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				amx_retrytime 30 amx_retrykick 1 amx_retryshow 1 amx_retrychat 1 amx_retrymsg "%s Zrobił reconecta" amx_retrykickmsg "Zostales wyrzucony za zbyt szybki reconnect." amx_retrychatmsg "%s zostaniesz wyrzucony poniewaz nie odczekales %t sekund"
			
				
					
						
					
					#25
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 14.08.2009 09:25
					Miałem, tylko mówie dla innych 
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#26
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 14.08.2009 15:09
mi nie dziala
ale ja odpowiedziałem na to pytanie ^.- :>
			
				
					
						
					
					#27
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 14.08.2009 16:34
					Dziala 
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


 
Dodatki SourceMod



			
			
			
				

				
				
				
				






