Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

reliable channel overfloodproblem stary jak swiat


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 wheypro

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -25
Masakra

  • Postów:74
  • Lokalizacja:Zakaz podawania adresów stron w polu "Lokalizacja" itp.
Offline

Napisano 01.01.2013 16:41

Czytałem na różnych forach ze reliable chanel overflood jest wtedy gdy obciążony jest czat. Nięwatpliwe tak jest lecz zastanawiam się na inną rzeczą: Mam porządny serw jailbreak gdzie niekiedy występuje ten problem na początku rundy. Na początku rundy jest wiele poleceń dla silnika: z managera-jb extreme i vipa: ustaw model/obrazenia/łom. Czasem jak jest freeday to jeszcze y cele otworzyło. Czy to ma jakiś związek z reliable...., czy w ogóle to znaczenia nie ma??

#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 01.01.2013 17:06

Wysyłanie wielu wiadomości niezawodnych może mieć nieraz kluczowe znaczenie.

#3 Daj buziaka

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 274
Wszechwidzący

  • Postów:849
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.01.2013 17:43

jak dla mnie to jest to problem który wysyła wiadomości oraz w HUD
miałem plugin BestSpeed_Edition_v2.amxx to mnie wyrzucało a skasowałem go i było dobrze.

Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/


#4 wheypro

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -25
Masakra

  • Postów:74
  • Lokalizacja:Zakaz podawania adresów stron w polu "Lokalizacja" itp.
Offline

Napisano 01.01.2013 18:24

czym są "wiadomości niezawodne"??

#5 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 01.01.2013 18:41

Podczas gry, gracz otrzymuje wiele wiadomości od serwera, od wiadomości na czacie, poprzez informacje o efektach specjalnych, jak linia do najbliższego wroga czy czaszka pojawiająca się w miejscu naszej śmierci, aż po liczbę życia czy zmianę stosunku drużyny wobec danego gracza. W przypadku, gdy klient otrzyma zbyt wiele wiadomości, w celu ochrony gracza, klient jest rozłączany z serwera z komunikatem "reliable channel overflowed", co oznacza, że serwer wysłał zbyt dużo wiadomości. Jednak wysyłane wiadomości mogą być zawodne i w momencie otrzymania zbyt dużej dawki informacji od serwera, gracz po prostu nie przyjmie danej wiadomości, np. nie ujrzy efektu specjalnego, bądź nie dostanie dodatkowego życia. Ustalenie wiadomości zawodnymi tam, gdzie nie stanowi to problemu, zwłaszcza przy efektach specjalnych, warto wysłać wiadomość jako zawodną, by gracz jej co najwyżej nie przyjął, zamiast od razu być wyrzucanym z serwera. W tym celu należy wszelkie wystąpienia wiadomości nieistotnych zamienić z MSG_ONE na MSG_ONE_UNRELIABLE oraz MSG_ALL na MSG_BROADCAST.
(01.01.2013 18:43):
Odpowiadając na pytanie, wiadomości niezawodne są wysyłane zawsze, a jeśli się to nie powiedzie, gracz będzie wyrzucony z serwera.


#6 wheypro

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -25
Masakra

  • Postów:74
  • Lokalizacja:Zakaz podawania adresów stron w polu "Lokalizacja" itp.
Offline

Napisano 01.01.2013 19:14

dzięki, a takie coś?:
!get_msg_arg_int(2))


set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, (1 << 2 ))



MAM TE BROADCAST W MANAGERZE JAILBREAK- JB_EXTREMe, powie ktoś co to robi?:
vec_copy(origin, last)
if(entity_get_int(id, EV_INT_bInDuck))
origin[2] -= 18.0
else
origin[2] -= 36.0



message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, {0,0,0}, 0)
write_byte(TE_WORLDDECAL)
write_coord(floatround(origin[0]))
write_coord(floatround(origin[1]))
write_coord(floatround(origin[2]))
write_byte(105)
message_end()

return PLUGIN_CONTINUE


oraz


team_count()
formatex(szStatus, charsmax(szStatus), "%L", LANG_SERVER, "JBE_STATUS", g_TeamAlive[CS_TEAM_T], g_TeamCount[CS_TEAM_T])
message_begin(MSG_BROADCAST, get_user_msgid("StatusText"), {0,0,0}, 0)
write_byte(0)
write_string(szStatus)
message_end()

Użytkownik benio101 edytował ten post 01.01.2013 21:07
Dodanie znacznika SMA


#7 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 01.01.2013 21:08

Tutaj jest dobrze, bo jest MSG_BROADCAST, więc problem leży gdzie indziej.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych