Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
reliable channel overfloodproblem stary jak swiat
#1
Napisano 01.01.2013 16:41
#2 Gość_21977_*
Napisano 01.01.2013 17:06
#3
Napisano 01.01.2013 17:43
miałem plugin BestSpeed_Edition_v2.amxx to mnie wyrzucało a skasowałem go i było dobrze.
Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/
Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/
Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/
Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/
Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/
#4
Napisano 01.01.2013 18:24
#5 Gość_21977_*
Napisano 01.01.2013 18:41
#6
Napisano 01.01.2013 19:14
!get_msg_arg_int(2))
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, (1 << 2 ))
MAM TE BROADCAST W MANAGERZE JAILBREAK- JB_EXTREMe, powie ktoś co to robi?:
vec_copy(origin, last)
if(entity_get_int(id, EV_INT_bInDuck))
origin[2] -= 18.0
else
origin[2] -= 36.0
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, {0,0,0}, 0)
write_byte(TE_WORLDDECAL)
write_coord(floatround(origin[0]))
write_coord(floatround(origin[1]))
write_coord(floatround(origin[2]))
write_byte(105)
message_end()
return PLUGIN_CONTINUE
oraz
team_count()
formatex(szStatus, charsmax(szStatus), "%L", LANG_SERVER, "JBE_STATUS", g_TeamAlive[CS_TEAM_T], g_TeamCount[CS_TEAM_T])
message_begin(MSG_BROADCAST, get_user_msgid("StatusText"), {0,0,0}, 0)
write_byte(0)
write_string(szStatus)
message_end()
Użytkownik benio101 edytował ten post 01.01.2013 21:07
Dodanie znacznika SMA
#7 Gość_21977_*
Napisano 01.01.2013 21:08
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych