Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] 4 Klasy premium " Kucacz [Super VIP] , Mroczny Ninja [VIP] " itp

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 domin3p

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -6
Mniej niż zer0.

  • Postów:26
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 01.01.2013 15:32

Nazwa : Kucacz [Super VIP]
Opis : Gdy kuca na nozu to go nie widac , posiada mac10

Nazwa : Mroczny Ninja [VIP]
Opis : 1/1 z noza , deagle , autobh , mniejsza grawitacja , jest szybki , jego widocznosc jest slabsza (moze byc 70 czy cos :D)

Nazwa : Ninja
Opis : 1/2 z noza , mniejsza widocznosc (tutaj nie tak duzo bo to zwykla klasa) , deagle , autobh

Nazwa : General [VIP]
Opis : Ma HE i 1/1 z niego , femasa i ak47 , wieksza wytrzymalosc

Nazwa : Zolnierz NKWD
Opis : ak47 , 1 rakieta , wiecej zycia

Użytkownik domin3p edytował ten post 01.01.2013 15:34

  • +
  • -
  • 0


Dołączona grafika

Cs-NooLife | IP:94.23.245.111:27141 | CoD MoD 301 LVL | FastDownload | Nowe Klasy | Nowe Mapy


#2 domin3p

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -6
Mniej niż zer0.

  • Postów:26
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 02.01.2013 15:14

@ REF
  • +
  • -
  • 0


Dołączona grafika

Cs-NooLife | IP:94.23.245.111:27141 | CoD MoD 301 LVL | FastDownload | Nowe Klasy | Nowe Mapy


#3 reverso

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:7
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Tarnowskie Góry
Offline

Napisano 02.01.2013 17:21

Kucacz


Wklejka 543j9y5uhmcc dodana przez reverso, 02.01.2013 17:47
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <engine>
#include <fakemeta>
 
new const nazwa[]   = "Kucacz ";
new const opis[]    = "Gdy kuca na nozu to go nie widac , posiada mac10";
new const bronie    = (1<<CSW_MAC10);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
 
new const frakcja[] = "Super VIP";
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
 
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)) /////// TU ZMIENIASZ NA JAKĄ FLAGE MA BYĆ USTAWIONA KLASA
	{
		client_print(id, print_chat, "[Kucacz ] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
 
	return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	ma_klase[id] = false;
 
}
 
 
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;
 
	new button = get_user_button(id);
	if( button & IN_DUCK )
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);////// TUTAJ ZMIENIASZ WIODOCZNOŚĆ KLASY
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}



Mroczny NINJA


Wklejka 23g7u3b7tazo4 dodana przez reverso, 02.01.2013 17:47
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
 
new const nazwa[]   = "Mroczny Ninja";
new const opis[]    = "1/1 z noza[PPM] , deagle , autobh , mniejsza grawitacja , jest szybki , jego widocznosc jest slabsza";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
 
new const frakcja[] = "VIP";
 
new ostatnio_prawym[33];
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);   
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
 
 
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");
 
 
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B))//// USTAWINIE FLAGI
	{
		client_print(id, print_chat, "[Mroczny Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
 
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 70);/////ZMIANA WIDOCZNOŚCI
 
	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 650.0/800.0);/// ZMIANA GRAWITKI
	ma_klase[id] = true;
 
	return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
 
	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;
 
}
 
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 650.0/800.0);//// ZMIANA GRAWITKI
}
 
 
public fwPrethink_AutoBH(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return PLUGIN_CONTINUE
 
	if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
		new flags = pev(id, pev_flags)
 
		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return FMRES_IGNORED;
		if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
			return FMRES_IGNORED;
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return FMRES_IGNORED;
 
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity, velocity);
		velocity[2] += 250.0;
		set_pev(id, pev_velocity, velocity);
 
		set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);
 
	}
	return FMRES_IGNORED;
}
 
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
	if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
	{
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}
 
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 1;
}
 
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 0;
}



NINJA

Wklejka zt40uu725mo dodana przez reverso, 02.01.2013 17:48
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
 
new const nazwa[]   = "Ninja";
new const opis[]    = "1/2 z noza , mniejsza widocznosc,  deagle , autobh";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
 
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 120);/// ZMIANA WIDOCZNOSCI 
	ma_klase[id] = true;
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
 
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	ma_klase[id] = false;
 
}
 
public fwPrethink_AutoBH(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return PLUGIN_CONTINUE
 
	if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
		new flags = pev(id, pev_flags)
 
		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return FMRES_IGNORED;
		if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
			return FMRES_IGNORED;
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return FMRES_IGNORED;
 
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity, velocity);
		velocity[2] += 250.0;
		set_pev(id, pev_velocity, velocity);
 
		set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);
 
	}
	return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
 
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
 
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 2) == 1)
 
 
 
 
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik reverso edytował ten post 02.01.2013 17:48

  • +
  • -
  • 0

#4 domin3p

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -6
Mniej niż zer0.

  • Postów:26
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 03.01.2013 13:56

Nie działają !

@ REF
  • +
  • -
  • 0


Dołączona grafika

Cs-NooLife | IP:94.23.245.111:27141 | CoD MoD 301 LVL | FastDownload | Nowe Klasy | Nowe Mapy


#5 Człowiek Magi

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:73
  • Lokalizacja:Środa
Offline

Napisano 03.01.2013 16:06

Łap Mroczny Ninja

Ustawiłem na flagę x żeby się wyróżniały klasy :)

@Edit
Łap kolejną klasę. Tym razem Kucacz'a (Ustawiona jest na flagę v)

i przy okazji Ninje, Generala (Ustawiona jest na flagę v) oraz zolnierza

:)

Załączone pliki


Użytkownik Człowiek Magi edytował ten post 03.01.2013 16:14

  • +
  • -
  • 3
Kolejny Perk = |||||||||| - 10% (Wstrzymane)
Kolejna Klasa CoD MoD = |||||||||| - 30% (Wstrzymane)

#6 domin3p

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -6
Mniej niż zer0.

  • Postów:26
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 03.01.2013 18:08

Dzięki ! :D
  • +
  • -
  • 0


Dołączona grafika

Cs-NooLife | IP:94.23.245.111:27141 | CoD MoD 301 LVL | FastDownload | Nowe Klasy | Nowe Mapy


#7 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 03.01.2013 19:34

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych