Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prosze o klase "Medyk" i 12 innych

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 SlajD.

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:149
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.12.2012 18:06

Medyk:
Zdrowie i kondycja po 20 reszta 0
bron : sg552
opis : ma 1 apteczke i moze wskrzeszac
II Medyk:
Zdrowie i kondycja po 20 reszta 0
bron :sg552
opis: dostaje he , ma 2 apteczki i moze wskrzeszac
III Medyk:
Zdrowie i kondycja po 20 reszta 0
bron:sg552
Ma wszystkie granaty , w apteczki , stroj wroga , moze wskrzeszac

Strzelec wyborowy:
wszystko po 0
bron : m4a1 i ak47
opis + 10 hp za fraga

II Saper
wszystko po 0
p90
posiada 3 miny
III Saper:
wszystko po 0
p90
3miny i 2 skoki w powietrzu

I Rusher:
wszystko po 0
m3
3s niewidzialnosci co runde [ uzycie e]
II Rusher:
wszystko po 0
m3
3s niewidzialnosci co runde , grawitacja 600 , i widzi niewidzialnych

III Agent:
wszystko po 0
ak47
moze wykonac w skoki w powietrzu i ma 2 miny

III Szturm :
wszystko po 0
m4a1
+10hp za fraga i ma wszystkie granaty

III Famaster:
wszystko po 0
famas
3pkt w int = 1 obr wiecej z famasa i dostaje 1 mine

III Mysliwy :
wszystko po 0
m249
+10hp za fraga i posiada o 50% mniej widocznosci

II Zwinny :
wszystko po 0
he , deagl
podwojny skok , grawitacja 600 , ubranie wroga , 10hp za fraga
III Zwinny :
wszystko po 0
he,deagl
podwojny skok , grawitacja 600 , ubranie wroga , 10 hp za fraga i 1 rakieta

II Lekki:
wszystko po 0
gail
chicho biega , podowjny skok
III Lekki:
wszystko po 0
gail
cicho biega , podwojny skok , dostaje wszystkie granaty

II Skoczek:
wszystko po 0
mp5navy
ma auto bh i stroj wroga
III Skoczek :
wszystko po 0
mp5navy
auto bh , stroj wroga i dostaje wszystkie granaty

II Neo:
wszystko po 0
elite i he
1/2 z he , widzi wrogow na radarze
Dołączona grafika

#2 Avamys

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Avamys
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 31.12.2012 19:19

Nie rozumiem... Napisz jaśniej, chodzi Ci o awanse? Jeżeli tak to tutaj niestety nie pomogę. xD
  • +
  • -
  • 0
Pomogłem? Daj +

#3 RvG4

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 149
Zaawansowany

  • Postów:171
  • GG:
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 31.12.2012 21:33

Strzelec Wyborowy:

Załączone pliki



#4 bulka

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 231
Wszechwidzący

  • Postów:318
  • Lokalizacja:Puławy
Offline

Napisano 31.12.2012 22:48

Medyk:
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <engine>

native cod_add_wskrzes(id, ile)

new sprite_white;
new ilosc_apteczek_gracza[33];

new const nazwa[] = "Medyk";
new const opis[] = "Posiada 1 apteczke, moze wskrzeszac";
new const bronie = 1<<CSW_SG552;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin("Medyk", "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_think("medkit","MedkitThink");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/w_medkit.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_apteczek_gracza[id] = 1;
cod_add_wskrzes(id, 1)
ma_klase[id] = true
}

public cod_class_disabled(id)
{
cod_add_wskrzes(id, 0)
ma_klase[id] = false
}

public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Masz tylko 1 apteczke na runde!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

ilosc_apteczek_gracza[id]--;

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);


entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ;
drop_to_floor(ent);

entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public MedkitThink(ent)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return PLUGIN_CONTINUE;

new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new dist = 300;
new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);

if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
{
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
continue;

new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
new zdrowie = get_user_health(pid);
new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
}

entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
remove_entity(ent);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );

new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + dist );
write_coord( iOrigin[2] + dist );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 0 ); // speed
message_end();

entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public client_disconnect(id)
{
new ent = -1
while((ent = find_ent_by_class(ent, "medkit")))
{
if(entity_get_int(ent, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
}
}

public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[id])
{
cod_add_wskrzes(id, 1)
ilosc_apteczek_gracza[id] = 1;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1034\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Pomogłem? Kliknij repup.jpg

DarkGL to mój autorytet

Robie klasy na zamówienie (pisz na pw)

 

Paczka perków do cod moda Link: http://amxx.pl/topic...bulka-z-maslem/


#5 SlajD.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:149
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.01.2013 14:37

chodzi mi o to zeby zrobic klasy i te podklasy czyli jak normalna klase bys robil
Dołączona grafika

#6 bulka

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 231
Wszechwidzący

  • Postów:318
  • Lokalizacja:Puławy
Offline

Napisano 01.01.2013 17:11

II Medyk:
Załączony plik  codclass_medyk2.sma   6,13 KB  32 Ilość pobrań
  codclass_medyk2.amxx

III Medyk:
Załączony plik  codclass_medyk3.sma   6,75 KB  14 Ilość pobrań
  codclass_medyk3.amxx

Ma wszystkie granaty , w apteczki , stroj wroga , moze wskrzeszac


Nie wiedziałem ile dać apteczek, więc dałem 2 apteczki

Pomogłem? Kliknij repup.jpg

DarkGL to mój autorytet

Robie klasy na zamówienie (pisz na pw)

 

Paczka perków do cod moda Link: http://amxx.pl/topic...bulka-z-maslem/


#7 Avamys

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Avamys
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 01.01.2013 19:03

Saperzy

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1
Pomogłem? Daj +

#8 bulka

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 231
Wszechwidzący

  • Postów:318
  • Lokalizacja:Puławy
Offline

Napisano 01.01.2013 22:24

III Szturm :
Załączony plik  codclass_szturm.sma   2,18 KB  50 Ilość pobrań
  codclass_szturm.amxx

III Mysliwy :
Załączony plik  codclass_mysliwy.sma   2,13 KB  44 Ilość pobrań
  codclass_mysliwy.amxx

Pomogłem? Kliknij repup.jpg

DarkGL to mój autorytet

Robie klasy na zamówienie (pisz na pw)

 

Paczka perków do cod moda Link: http://amxx.pl/topic...bulka-z-maslem/


#9 SlajD.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:149
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.01.2013 20:48

zostalo jeszcze pare klas , gdybym chcial do medyka plugin na ozywianie ze dostaje exp itp to obojetnie jaki tak ?


[uwaga=benio101]Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL[/uwaga]

Użytkownik benio101 edytował ten post 30.01.2013 02:36

Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych