Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ciekwa nożówka jak zrobićNozowka ale tylko w 1 rundzie

nozowka bh miecze resp

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 xxdrowenxx

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 31.12.2012 15:06

==============================================================================================

Witam. Szukam pluginu na nożówkę która wyglądałaby tak:
-przez 90 sekund wszyscy mają BH i miecze świetlne(jeden kolor), a także respią się po śmierci.
-w 2 rundzie wszystko znika nie ma BH. respa, miecza świetlnego.

Da sie coś takiego wykonać ?
  • +
  • -
  • 0

#2 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 31.12.2012 15:36

Chodzi oto , że BH i miecze świetlne znikają po drugiej rundzie , czy po nożówce , czy po drugiej rundzie nozówki ?
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#3 xxdrowenxx

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 31.12.2012 16:48

Tylko rozgrzewka z BH,Mieczami, respem potem wszystko wraca do normy. Czyli kosy, nie ma BH, nie repisz sie jak umrzesz.
  • +
  • -
  • 0

#4 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 31.12.2012 17:00

T. Ale chyba nie ma gotowca , więc musiałbyć poprosić kogoś by Ci napisał .
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#5 marinetto

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:9
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Wieliczka
Offline

Napisano 31.12.2012 17:10

daj model tego miecza to spr coś napisać :)
  • +
  • -
  • 0
Pomogłem?? Daj +

#6 xxdrowenxx

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 31.12.2012 18:00

http://amxx.pl/topic/13068-lightsaber/

nie musi być wiele modeli tylko 1. Wybierz jakiś ładny kolor i jak da sie coś zrobić to daje +
  • +
  • -
  • 0

#7 marinetto

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:9
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Wieliczka
Offline

Napisano 31.12.2012 20:09

Łap.

Cvary

rr_czas "90"

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1
Pomogłem?? Daj +

#8 xxdrowenxx

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 01.01.2013 00:50

Nie działa :(
  • +
  • -
  • 0

#9 marinetto

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:9
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Wieliczka
Offline

Napisano 01.01.2013 01:01

Działa :) Lecz modelu nie zmienia :>
  • +
  • -
  • 0
Pomogłem?? Daj +

#10 xxdrowenxx

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 01.01.2013 01:11

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Nozowka"
#define VERSION "1.5"
#define AUTHOR "Sath"

#define SPRAWDZ 3431

new Odliczanie[33]
new rr_czas
new bool:noze = false

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("TextMsg","rozgrzewka","a","2&#Game_C")
	rr_czas = register_cvar("rr_czas","40")
	register_event("DeathMsg","death_msg","a")
	register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29")
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");
	
}

public plugin_precache(){
	precache_model("models/new/modeeeeeeel.mdl");
	precache_model("models/new/v_b_lightsabre.mdl");
}

public rozgrzewka(id)
{
				set_task(1.0, "Start")		
}

public Start(id)
{
		noze = true
	
		Odliczanie[id] = get_pcvar_num(rr_czas);
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/new/v_b_lightsabre.mdl")  
		entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/new/modeeeeeeel.mdl")

		if(task_exists(id + SPRAWDZ))
		{
				remove_task( id + SPRAWDZ )
		}
		set_task( 1.0, "Koniec", id + SPRAWDZ, _, _, "b" )	  
		return PLUGIN_CONTINUE
}

public Koniec(task_id)
{
		new id = task_id - SPRAWDZ	  
	
		set_hudmessage( 80, 0, 255, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01 )
		show_hudmessage( id, "Koniec Rundy Rozgrzewkowej za: %d", Odliczanie[id] )
		
	
		Odliczanie[id] -= 1
		
		if(Odliczanie[id] <= 0)
		{
				if( task_exists(task_id) )
				{
						remove_task( task_id )
				}
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v.mdl")  
			   entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_knife.mdl.mdl")
		set_cvar_num("sv_restart", 2);
		ColorChat(id, RED, "Powodzenia i milej gry!");  
		noze = false
	}
}

public death_msg()
{
	if(!noze)
		return	
	
	new id = read_data(2)	
	set_task(1.0,"respawn_player",id)
}

public respawn_player(id)
{	
	if(is_user_connected(id))
		ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)	
}

public switchweapon(id)
{
	if (!noze)
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	engclient_cmd(id,"weapon_knife")
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public fwPrethink_AutoBH(id)
{
	if(!noze)
		return PLUGIN_CONTINUE

	if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
		new flags = pev(id, pev_flags)

		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return FMRES_IGNORED;
		if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
			return FMRES_IGNORED;
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return FMRES_IGNORED;

		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity, velocity);
		velocity[2] += 250.0;
		set_pev(id, pev_velocity, velocity);

		set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);

	}
	return FMRES_IGNORED;
}

Nie zmienia modelu. Wie ktoś jak pomóc ?

Użytkownik xxdrowenxx edytował ten post 01.01.2013 01:13

  • +
  • -
  • 0

#11 marinetto

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:9
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Wieliczka
Offline

Napisano 01.01.2013 01:19

Ja wiem ale teraz nwm czy się uda coś napisać,ledwo co siedzę :>
  • +
  • -
  • 0
Pomogłem?? Daj +

#12 xxdrowenxx

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 12.01.2013 20:54

Problem rozwiązany.
Do zamknięcia ;]
  • +
  • -
  • 0

#13 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 12.01.2013 20:59

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: nozowka, bh, miecze, resp

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych