←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Prośba o klasę Pułkownik

  • +
  • -
assat - zdjęcie assat 31.12.2012

Siema, proszę o klasę która będzie miała:

Nazwa: Pułkownik
Opis: Na nozu ma 3 skoki, mniejsza grawitacje i jest calkowicie niewidoczny
Bronie: m4a1
Zdrowie: 20
Kondycja: 50
Inteligencja: 5
Wytrzymałość: 15
Inne: Na nozu ma mieć 3 skoki, mniejszą grawitacje i jego widoczność jest zredukowana do 1
dodatkowo jest to klasa premium na ADMIN_LEVEL_H
Odpowiedz

  • +
  • -
Pudliszka - zdjęcie Pudliszka 31.12.2012


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Pulkownik";
new const opis[] = "Na nozu ma 3 skoki, mniejsza grawitacje i jest calkowicie niewidoczny";
new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);


register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Pulkownik] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 200);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;

return FMRES_IGNORED;
}

Odpowiedz