Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klasa Sanitariusz Ilość HP


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 reverso

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:7
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Tarnowskie Góry
Offline

Napisano 29.12.2012 14:38

Siemka

Mógł by mi ktoś powiedzieć w którym miejscu zmienia się ilość HP jaką leczy apteczka, oto klasa

Wklejka liae57ezn7kw dodana przez reverso, 29.12.2012 14:37
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
159.
160.
161.
162.
163.
164.
165.
166.
167.
168.
169.
170.
171.
172.
173.
174.
175.
176.
177.
178.
179.
180.
181.
182.
183.
184.
185.
186.
187.
188.
189.
190.
191.
192.
193.
194.
195.
196.
197.
198.
199.
200.
201.
202.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
 
new const nazwa[]   = "Sanitariusz";
new const opis[]    = "Posiada SG552 Commando 1/12, 3 Apteczki";
new const bronie    = (1<<CSW_SG552);
new const zdrowie   = 100;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;
 
new sprite_white_apteczki;
new ilosc_apteczek_gracza[33];
 
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_think("medkit", "Think_Apteczki");
 
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1);
 
 
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
 
}
 
public plugin_precache()
{
 
	sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr");
	precache_model("models/w_medkit.mdl");
 
}
 
public client_disconnect(id)
{
 
	new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
	while(entApteczki > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entApteczki);
		entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
	}
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
 
	ilosc_apteczek_gracza[id] = 3;
	cs_set_user_defuse(id, 1);
	ma_klase[id] = true;
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
 
}
 
public cod_class_skill_used(id)
{
 
	if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Masz tylko 3 apteczki na runde!");
	}
	else
	{
 
		ilosc_apteczek_gracza[id]--;
 
		new Float:origin[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
 
		new ent = create_entity("info_target");
		entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
		entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
		entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
		entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
		entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);
 
 
		entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
		set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 )     ;
		drop_to_floor(ent);
 
 
		entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
	}
}
 
public fwSpawn_Apteczki(id)
{
	if(is_user_alive(id))
		ilosc_apteczek_gracza[id] = 3;
}
 
 
public Think_Apteczki(ent)
{
	if(!is_valid_ent(ent))
		return PLUGIN_CONTINUE;
 
	new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	new dist = 300;
	new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);
 
	if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
	{
		new Float:forigin[3];
		entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
 
		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);
 
		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{
			new pid = entlist[i];
 
			if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
				continue;
 
			new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
			new zdrowie = get_user_health(pid);
			new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
			if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
		}
 
		entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
		entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);
 
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
	{
		remove_entity(ent);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
		set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );
 
	new Float:forigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
 
	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);
 
 	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] );
	write_coord( iOrigin[2] );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] + dist );
	write_coord( iOrigin[2] + dist );
	write_short( sprite_white_apteczki );
	write_byte( 0 ); // startframe
	write_byte( 0 ); // framerate
	write_byte( 10 ); // life
	write_byte( 10 ); // width
	write_byte( 255 ); // noise
	write_byte( 255 ); // r, g, b
	write_byte( 100 );// r, g, b
	write_byte( 100 ); // r, g, b
	write_byte( 128 ); // brightness
	write_byte( 0 ); // speed
	message_end();
 
	entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
	entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);
 
 
	return PLUGIN_CONTINUE;
 
}
 
 
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
	if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 12) != 1 )
		return HAM_IGNORED;
 
	cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
	SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
 
	return HAM_HANDLED;
}
 



Jeśli był by ktoś w stanie to prosiłbym o napisanie mi jak zrobić aby mógł miec 2 bronie 1/x ponieważ generator pozawala tylko na 1.
  • +
  • -
  • 0

#2 Lacostii

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:172
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 29.12.2012 17:13

Myślę, że tak linijka za to odpowiada.
new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);

Pierwsza liczba to podstawowa wartość jaką leczy, a druga to: inteligencja x 0,5 , czyli jej połowa.

A w generatorze klas można zaznaczyć kilka broni, wystarczy CTRL przytrzymać.
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na serwery Classic-Zone.pl . ;)

 

b_350_20_529B00_074900_FFFFFF_6DA500.png

b_350_20_B3390E_512015_FFFFFF_000000.png

 

http://1Polska.pl





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych