Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klasa się nie komplikuje


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 reverso

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:7
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Tarnowskie Góry
Offline

Napisano 29.12.2012 11:12

Siemka mam problem z komplikacją

Oto Klasa

Wklejka w57cq4m23688 dodana przez reverso, 29.12.2012 11:11
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
 
new const nazwa[]   = "Mr.Jack";
new const opis[]    = "Posiada TMP 5 INT = 1 DMG, ALL GRANATY, AutoBH ";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
 
new const frakcja[] = "Darmowa";
 
new bool:ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
 
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	ma_klase[id] = true;
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
 
}
 
public fwPrethink_AutoBH(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return PLUGIN_CONTINUE
 
	if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
		new flags = pev(id, pev_flags)
 
		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return FMRES_IGNORED;
		if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
			return FMRES_IGNORED;
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return FMRES_IGNORED;
 
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity, velocity);
		velocity[2] += 250.0;
		set_pev(id, pev_velocity, velocity);
 
		set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);
 
	}
	return FMRES_IGNORED;
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
                                if(!is_user_connected(idattacker))
                                                                return HAM_IGNORED; 
 
                                if(!ma_klase[idattacker])
                                                                return HAM_IGNORED;
 
                                if(damagebits & DMG_BULLET)
                                {
                                                                new weapon = get_user_weapon(idattacker);
                                                                if(weapon == CSW_TMP)
                                                                                                cod_inflict_damage(idattacker, this, 1.0, 5.0, idinflictor, damagebits);                                
                                }
 
                                return HAM_IGNORED;
}


Oto logi:

Wklejka 1tknijvswnfos dodana przez reverso, 29.12.2012 11:12
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
 
codclass_mrjack.sma(27) : warning 217: loose indentation
codclass_mrjack.sma(27) : error 017: undefined symbol "RegisterHam"
codclass_mrjack.sma(27) : warning 215: expression has no effect
codclass_mrjack.sma(27) : warning 215: expression has no effect
codclass_mrjack.sma(27) : error 001: expected token: ";", but found ")"
codclass_mrjack.sma(27) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_mrjack.sma(27) : fatal error 107: too many error messages on one line
 
Compilation aborted.
4 Errors.

  • +
  • -
  • 0

#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 29.12.2012 11:42

KOMPILUJE - mam problemy z ​KOMPILACJĄ!

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <cod_frakcje>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[]   = "Mr.Jack";
new const opis[]    = "Posiada TMP 5 INT = 1 DMG, ALL GRANATY, AutoBH ";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

new const frakcja[] = "Darmowa";

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);

register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public fwPrethink_AutoBH(id)
{
if(!ma_klase[id])
  return PLUGIN_CONTINUE

if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
  new flags = pev(id, pev_flags)

  if (flags & FL_WATERJUMP)
   return FMRES_IGNORED;
  if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
   return FMRES_IGNORED;
  if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
   return FMRES_IGNORED;

  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity, velocity);
  velocity[2] += 250.0;
  set_pev(id, pev_velocity, velocity);

  set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);

}
return FMRES_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
							    if(!is_user_connected(idattacker))
															    return HAM_IGNORED;

							    if(!ma_klase[idattacker])
															    return HAM_IGNORED;

							    if(damagebits & DMG_BULLET)
							    {
															    new weapon = get_user_weapon(idattacker);
															    if(weapon == CSW_TMP)
																							    cod_inflict_damage(idattacker, this, 1.0, 5.0, idinflictor, damagebits);							   
							    }

							    return HAM_IGNORED;
}[/size][/size]
[size=8][size=3]

  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#3 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 31.12.2012 13:35

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod XProblemy z pluginami

do

Scripting AMXXProśby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych