Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmiana wartości cvar'u


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Niquit

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 28.12.2012 18:10

Witam,
mam pytanie, napisałem plugin, skompilowało, ale nie mam pewności czy dobrze napisałem.

set_cvar_num("cvar_jakis",cvar_jakis--)


Czy powyższy kod sprawi, że od wartości cvar_jakis zostanie odjęte 1?

Pozdrawiam,
Niquit.
  • +
  • -
  • 0

#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 29.12.2012 01:38

O ile zmienna cvar_jakis to obecna wartość cvaru cvar_jakis.

Generalnie, po zarejestrowaniu cvaru, używa się wskaźników na nie.
new p_cvar;
public plugin_init(){
p_cvar=register_cvar("test", "5");

set_pcvar_num(p_cvar, get_pcvar_num(p_cvar)-1);
}[sma]

Można także pobrać wskaźnik na cvar już obecny, nawet z innego pluginu i edytować jego wartość, np.
[sma]new p_gravity;
public plugin_init(){
p_gravity=get_cvar_pointer("sv_gravity");

set_pcvar_num(p_gravity, get_pcvar_num(p_gravity)-100);
}





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych