Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Probelm z użyciem Progress Bar

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 27.12.2012 10:36

Cześć, plik się kompiluje ale nie działa progeress bar tu kod:

public PokazInformacje(id)
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
	
	new tpstring[1024]
	new gmsgStatusText
		
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
	
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
			
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	new hp = get_user_health(id);
	
	new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
	new Float:fProcent = 0.0;
	fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
	
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Zycie]^n[Przedmoit: %s]", hp, fracza[id]*100), nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
	
	format(tpstring,1023,"Klasa: %s [ %i - (%0.1f%%) ] Runa: Brak", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id],  fProcent)
	
	message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
	write_byte(0)
	write_string(tpstring)
	message_end()
}

Użytkownik Vesfper edytował ten post 27.12.2012 10:36

  • +
  • -
  • 0

#2 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 28.12.2012 09:41

public PokazInformacje(id)
{
    id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
    
    new tpstring[1024]
    static gmsgStatusText;
    if(!gmsgStatusText)
    {
        gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText");
    }
    
    if(!is_user_connected(id))
    {
        remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if(!is_user_alive(id))
    {
        new target = pev(id, pev_iuser2);
        
        if(!target)
            return PLUGIN_CONTINUE;
        
        set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    new hp = get_user_health(id);
    
    new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
    new Float:fProcent = 0.0;
    fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
    
    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Zycie: %d]^n[Przedmiot: %s]", hp/*, fracza[id]*100)*/, nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
    
    format(tpstring,1023,"Klasa: %s [ %i - (%0.1f%%) ] Runa: Brak", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id],  fProcent)
    
    message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
    write_byte(0)
    write_string(tpstring)
    message_end()
}

Ok, nie ma tu niegdzie uzytego zadnego progress bara, ale zmienna gmsgStatusText powinna być równa get_user_msgid("StatusText")
Oraz w 36 linijce przy wyświetlaniu HUD żywym, były trzy 'rzeczy' do sformatowania a w tekście został użyty tylko jeden znak formatujący, więc po prostu looknij na tą 36 linijkę a dowiesz się o co c'mon
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych