Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodanie dzwieku dla obydwu druzyn.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 STRiTE

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Sokołów Podlaski
Offline

Napisano 27.12.2012 01:27

Witam,

Prosiłbym o edycję tego pluginu, tak aby po podłożeniu bomby tekst + dzwięk był wyświetlany/odtwarzany zarówno dla CT, jak i dla TT.
W obecnej chwili wszystko jest tylko dla drużyny CT.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Lec do bomby"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
#define ACCESS ADMIN_KICK
static const sound[] = "misc/lec.wav"
public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_logevent("bomb_planted", 3, "2=Planted_The_Bomb")
   
    register_clcmd("say bomba","play_sound",ACCESS)
}
public plugin_precache()
{
    precache_sound(sound)   
}
public bomb_planted()
{
    new players[32], num   
    get_players(players,num,"ae","CT")
    for(new i = 0; i < num; i++)
    {
	    new id = players[i]
	    client_cmd(id,"spk %s",sound)
	    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.4, 0.1, 0, 6.0, 5.0)
	    show_hudmessage(id, "Lec do bomby !")  
    }	
}
public play_sound(id,level,cid)
{
    if(!cmd_access(id,level,cid,1))
	    return PLUGIN_CONTINUE
   
    client_cmd(0,"spk %s",sound)
   
   
   
    return PLUGIN_HANDLED
} 

Użytkownik STRiTE edytował ten post 27.12.2012 01:28

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych