Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Sklep za Monety

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 erikk789

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Czech Republic
Offline

Napisano 26.12.2012 21:29

Witam ma problem z "Sklep za Monety".
Error :
[AMXX] Plugin "shop.amxx" failed to load: Plugin uses an unknown function (name "zabujstwa_gracza") - check your modules.ini.

Modules.ini :

;;;
; To enable a module, remove the semi-colon ( ;) in front of its name.
; If it's not here, simply add it its name, one per line.
; You don't need to write the _amxx part or the file extension.
;;;

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; SQL Modules usually need to be enabled manually ;;
;; You can have any number on at a time. Use ;;
;; amx_sql_type in sql.cfg to specify the default ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

mysql
;sqlite

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; Put third party modules below here. ;;
;; You can just list their names, without the _amxx ;;
;; or file extension. ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;



;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; These modules will be auto-detected and loaded ;;
;; as needed. You do not need to enable them here ;;
;; unless you have problems. ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

fun
engine
fakemeta
geoip
sockets
regex
nvault
cstrike
csx
hamsandwich

PLUGIN:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <nvault>
#include <fun>
#include <engine>
#include <csx>
#include <colorchat>
#include <codmod>

native cod_get_user_coins(id)
native cod_set_user_coins(id, wartosc);
native zabujstwa_gracza(id)

#define PLUGIN "Sklep"
#define VERSION "1.8"
#define AUTHOR "[AvP] ELOS | MieTeK_ (kod na sklep zwykly)"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /shop", "menum");
register_clcmd("say shop", "menum");
register_clcmd("say_team shop", "menum");
register_clcmd("say_team /shop", "menum");
}
public menum(id)
{
new cb1 = menu_makecallback("od40");
new cb2 = menu_makecallback("od100");
new cb3 = menu_makecallback("od250");
new cb4 = menu_makecallback("od450");
new cb5 = menu_makecallback("od1000");
new cb6 = menu_makecallback("od1300");
new menu = menu_create("\yObchod:", "wybieraniem");
menu_additem(menu, "\wMali Elixir XP \r[5Bodu]\y[40Killu]", "1", 0, cb1);
menu_additem(menu, "\wStredni Elixir XP \r[15Bodu]\y[100Killu]", "2", 0, cb2);
menu_additem(menu, "\wVelky Elixir XP \r[25Bodu]\y[250Killu]", "3", 0, cb3);
menu_additem(menu, "\wNahodny predmet \r[30Bodu]\y[450Killu]", "4", 0, cb4);
menu_additem(menu, "\wVzacny predmet \r[50Bodu]\y[1000Killu]\y[VIP]", "5", 0, cb5);
menu_additem(menu, "\wNANO Vesta \r[50Bodu]\y[1300Killu]\y[EVIP]", "6", 0, cb6);
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Pro odemknuti predmetu potrebujes killi");



menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

menu_display(id, menu, 0);
}

public wybieraniem(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new kasa = cod_get_user_coins(id)
new fragi = zabujstwa_gracza(id)
new data[6], iName[64];
new zaccess, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data,5, iName, 64, callback);
new key = str_to_num(data)

switch(key)
{
case 1:
{
if(kasa >= 5 && fragi >= 40)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-5);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Koupil jsi si^x03 30 XP ;]^x01 !");
new bonusxp = 30;
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
}
else
ColorChat(id,GREEN,"[SHOP] Nemate dostatek bodu, nebo dostatek killu")
}
case 2:
{
if(kasa >= 15 && fragi >= 100)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-15);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Koupil jsi si^x03 60 XP^x01 !");
new bonusxp = 60;
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
}
else
ColorChat(id,GREEN,"[SHOP] Nemate dostatek bodu, nebo dostatek killu")
}
case 3:
{
if(kasa >= 25 && fragi >= 250)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-25);
new bonusxp = 120;
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Koupil jsi si^x03 120 XP^x01 !");
}
else
ColorChat(id,GREEN,"[SHOP] Nemate dostatek bodu, nebo dostatek killu")
}
case 4:
{
if(kasa >= 30 && fragi >= 450)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-30);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Koupil jsi si^x03 Nahodny predmet^x01 !");
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
}
else
ColorChat(id,GREEN,"[SHOP] Nemate dostatek bodu, nebo dostatek killu")
}
case 5:
{
if(kasa >= 50 && fragi >= 1000)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-50);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Koupil jsi si^x03 Vzacny predmet^x01 !");
new opcja = random_num(1,7)
switch(opcja)
{
case 1: cod_set_user_perk(id, cod_get_perkid("Boty Komanda"), 2, 1);
case 2: cod_set_user_perk(id, cod_get_perkid("Tajemnice Generala"), -1, 1);
case 3: cod_set_user_perk(id, cod_get_perkid("Agent Spy"), 1, 1);
case 4: cod_set_user_perk(id, cod_get_perkid("Hbite prsty"), -1, 1);
case 5: cod_set_user_perk(id, cod_get_perkid("AWP Sniper"), -1, 1);
case 6: cod_set_user_perk(id, cod_get_perkid("Naboje Plukovnika"), -1, 1);
case 7: cod_set_user_perk(id, cod_get_perkid("Naboje Kapitana"), -1, 1);
}
}
else
ColorChat(id,GREEN,"[SHOP] Nemate dostatek bodu, nebo dostatek killu")
}
case 6:
{
if(kasa >= 50 && fragi >= 1300)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-50);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Koupil jsi si^x03 NANO Vesta^x01 !");
set_user_footsteps(id, 1);
}
else
ColorChat(id,GREEN,"[SHOP] Nemate dostatek bodu, nebo dostatek killu")
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

public od40(id, menu, item){
new kasa = cod_get_user_coins(id)
new fragi = zabujstwa_gracza(id)
if(item == 1){
if(kasa <= 5 && fragi <= 40){
return ITEM_DISABLED;
}
else{
return ITEM_ENABLED;
}
}
return ITEM_ENABLED
}
public od100(id, menu, item){
new kasa = cod_get_user_coins(id)
new fragi = zabujstwa_gracza(id)
if(item == 1){
if(kasa <= 15 && fragi <= 100){
return ITEM_DISABLED;
}
else{
return ITEM_ENABLED;
}
}
return ITEM_ENABLED
}
public od250(id, menu, item){
new kasa = cod_get_user_coins(id)
new fragi = zabujstwa_gracza(id)
if(item == 1){
if(kasa <= 25 && fragi <= 250){
return ITEM_DISABLED;
}
else{
return ITEM_ENABLED;
}
}
return ITEM_ENABLED
}
public od450(id, menu, item){
new kasa = cod_get_user_coins(id)
new fragi = zabujstwa_gracza(id)
if(item == 1){
if(kasa <= 30 && fragi <= 450){
return ITEM_DISABLED;
}
else{
return ITEM_ENABLED;
}
}
return ITEM_ENABLED
}
public od1000(id, menu, item){
new kasa = cod_get_user_coins(id)
new fragi = zabujstwa_gracza(id)
if(item == 1){
if(kasa <= 50 && fragi <= 1000){
return ITEM_DISABLED;
}
else{
return ITEM_ENABLED;
}
}
return ITEM_ENABLED
}
public od1300(id, menu, item){
new kasa = cod_get_user_coins(id)
new fragi = zabujstwa_gracza(id)
if(item == 1){
if(kasa <= 50 && fragi <= 1300){
return ITEM_DISABLED;
}
else{
return ITEM_ENABLED;
}
}
return ITEM_ENABLED
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1252\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil\\ fcharset0 Tahoma;}}\n{\\ colortbl ;\\ red0\\ green0\\ blue0;}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ cf1\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Z góry dziękuję za pomoc

Użytkownik erikk789 edytował ten post 26.12.2012 21:31

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych