Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ammo do broni\Plugin na bronie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 ziom555

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:42
  • Imię:Nanak
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.12.2012 17:25

Witam,
chciałem się zapytać jak zwiększyć dostawane ammo z bronią
kod zedytujcię to co trzeba
kod



#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "Dm-weapons-menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "ziom555"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /bronie","Bronie")
}

public Bronie(id)
{
new bronie = menu_create ("Bronie","menu_h")
menu_additem(bronie, "P90")
menu_additem(bronie, "AWP")
menu_additem(bronie, "M4")
menu_additem(bronie, "Deagle")

menu_display(id, bronie)

}

public menu_h(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_CONTINUE

}

switch(item)
{
case 0:
{
give_item(id, "weapon_p90")
}
case 1:
{
give_item(id ,"weapon_awp")
}
case 2:
{
give_item(id, "weapon_m4a1")
}
case 3:
{
give_item(id, "weapon_deagle")
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Proszę o pomoc.

Użytkownik ziom555 edytował ten post 26.12.2012 17:55


#2 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 26.12.2012 21:17

Automatyczna wiadomość



Ten temat został przeniesiony z forum


AMX Mod XPytania


do


Scripting AMXXPytania


  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#3 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 26.12.2012 21:24

http://amxx.pl/topic...la-gracza-ammo/
Może się przyda.
  • +
  • -
  • 2
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#4 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 26.12.2012 22:16

Jeśli jednak nie chcesz bawić się w tworzenie zmiennych.
http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/
Masz podane broń i kod, który daje ammo do danej broni.
Np. do p90, aby dać ammo należy dodać give_item(id,"ammo_57mm")
Uwaga to tylko daje jeden magazynek (czyli jak byś nacisnął , lub .), aby dać więcej dodaj ten kod parę razy :) (do p90 chyba 2 razy starczy).


@edit2 W twoim kodzie przydałoby się sprawdzenie czy gracz żyje is_user_alive(id) + if

Użytkownik HubertTM edytował ten post 26.12.2012 22:17

  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#5 Oddaj Wiertarke

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 72
Pomocny

  • Postów:158
  • Imię:Matico
  • Lokalizacja:Wieś
Offline

Napisano 26.12.2012 22:39

On chciał gotowca zapewne.

kod zedytujcię to co trzeba

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define PLUGIN "Dm-weapons-menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "ziom555"
public plugin_init() {
								register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
								register_clcmd("say /bronie","Bronie")
}
public Bronie(id)
{
				new bronie = menu_create ("Bronie","menu_h")
				menu_additem(bronie, "P90")
				menu_additem(bronie, "AWP")
				menu_additem(bronie, "M4")
				menu_additem(bronie, "Deagle")
				menu_display(id, bronie)
}
public menu_h(id, menu, item)
{
				if(item == MENU_EXIT)
				{
								menu_destroy(menu)
								return PLUGIN_CONTINUE
				}
				switch(item)
				{
								case 0:
								{
	   give_item(id, "weapon_p90")
	   cs_set_user_bpammo(index, CSW_P90, 100)
								}
								case 1:
								{
	   give_item(id ,"weapon_awp")
	   cs_set_user_bpammo(index, CSW_AWP, 30)
								}
								case 2:
								{
	   give_item(id, "weapon_m4a1")
	   cs_set_user_bpammo(index, CSW_M4A1, 90)
								}
								case 3:
								{
	    give_item(id, "weapon_deagle")
		cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
								}
				}
				return PLUGIN_CONTINUE
}
http://amxx.pl/dokum...set-user-bpammo

Użytkownik Turok19 edytował ten post 26.12.2012 22:40

  • +
  • -
  • 2

#6 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 26.12.2012 23:09

@up kilka błędów z index popraw na id i będzie ok :)
  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych