Ammo do broni\Plugin na bronie
ziom555
26.12.2012
Witam,
chciałem się zapytać jak zwiększyć dostawane ammo z bronią
kod zedytujcię to co trzeba
kod
Proszę o pomoc.
Użytkownik ziom555 edytował ten post 26.12.2012 17:55
chciałem się zapytać jak zwiększyć dostawane ammo z bronią
kod zedytujcię to co trzeba
kod
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define PLUGIN "Dm-weapons-menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "ziom555"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /bronie","Bronie")
}
public Bronie(id)
{
new bronie = menu_create ("Bronie","menu_h")
menu_additem(bronie, "P90")
menu_additem(bronie, "AWP")
menu_additem(bronie, "M4")
menu_additem(bronie, "Deagle")
menu_display(id, bronie)
}
public menu_h(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_CONTINUE
}
switch(item)
{
case 0:
{
give_item(id, "weapon_p90")
}
case 1:
{
give_item(id ,"weapon_awp")
}
case 2:
{
give_item(id, "weapon_m4a1")
}
case 3:
{
give_item(id, "weapon_deagle")
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Proszę o pomoc.
Użytkownik ziom555 edytował ten post 26.12.2012 17:55
sebul
26.12.2012
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum
do
Droso
26.12.2012
Jeśli jednak nie chcesz bawić się w tworzenie zmiennych.
http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/
Masz podane broń i kod, który daje ammo do danej broni.
Np. do p90, aby dać ammo należy dodać give_item(id,"ammo_57mm")
Uwaga to tylko daje jeden magazynek (czyli jak byś nacisnął , lub .), aby dać więcej dodaj ten kod parę razy
(do p90 chyba 2 razy starczy).
@edit2 W twoim kodzie przydałoby się sprawdzenie czy gracz żyje is_user_alive(id) + if
Użytkownik HubertTM edytował ten post 26.12.2012 22:17
http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/
Masz podane broń i kod, który daje ammo do danej broni.
Np. do p90, aby dać ammo należy dodać give_item(id,"ammo_57mm")
Uwaga to tylko daje jeden magazynek (czyli jak byś nacisnął , lub .), aby dać więcej dodaj ten kod parę razy

@edit2 W twoim kodzie przydałoby się sprawdzenie czy gracz żyje is_user_alive(id) + if
Użytkownik HubertTM edytował ten post 26.12.2012 22:17
Oddaj Wiertarke
26.12.2012
On chciał gotowca zapewne.
Użytkownik Turok19 edytował ten post 26.12.2012 22:40
kod zedytujcię to co trzeba
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <fun> #define PLUGIN "Dm-weapons-menu" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "ziom555" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /bronie","Bronie") } public Bronie(id) { new bronie = menu_create ("Bronie","menu_h") menu_additem(bronie, "P90") menu_additem(bronie, "AWP") menu_additem(bronie, "M4") menu_additem(bronie, "Deagle") menu_display(id, bronie) } public menu_h(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_CONTINUE } switch(item) { case 0: { give_item(id, "weapon_p90") cs_set_user_bpammo(index, CSW_P90, 100) } case 1: { give_item(id ,"weapon_awp") cs_set_user_bpammo(index, CSW_AWP, 30) } case 2: { give_item(id, "weapon_m4a1") cs_set_user_bpammo(index, CSW_M4A1, 90) } case 3: { give_item(id, "weapon_deagle") cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35) } } return PLUGIN_CONTINUE }http://amxx.pl/dokum...set-user-bpammo
Użytkownik Turok19 edytował ten post 26.12.2012 22:40