[ROZWIĄZANE] Kupno Klas i Perki V.I.P
polak1234
26.12.2012
Witam mam wprowadzony system monet. I wpadłem na pomysł żeby dodać frakcje Klasy Special ,ktr można było by kupić za określona ilość monet. Np klasa Admiral ( koszt 400 monet). Jest to podobnę trochę do klas od lvl. Tylko jak to zrobić ?
Drugie Pytanie. Jak zrobić perki tylko dla Vipa ? ( czyli jak ktoś nie ma vipa to nie moze uzywać tego perku). może ktoś podać sma takiego perku ?
Użytkownik polak1234 edytował ten post 26.12.2012 17:07
Drugie Pytanie. Jak zrobić perki tylko dla Vipa ? ( czyli jak ktoś nie ma vipa to nie moze uzywać tego perku). może ktoś podać sma takiego perku ?
Użytkownik polak1234 edytował ten post 26.12.2012 17:07
Play 4FuN
26.12.2012
d0naciak
28.12.2012
Perki premium :
http://amxx.pl/topic...-itemy-premium/
Klasy za monety :
Otwórz *.sma klasy i
na górę dodaj (przed plugin_init)
cod_class_enabled zamien na
http://amxx.pl/topic...-itemy-premium/
Klasy za monety :
Otwórz *.sma klasy i
na górę dodaj (przed plugin_init)
native cod_get_user_coins(id); native cod_set_user_coins(id, wartosc); #define KOSZT 50 //Ile ma kosztowac klasa ? (Domyslnie: 50 monet)
cod_class_enabled zamien na
public cod_class_enabled(id) { if(cod_get_user_coins(id) < KOSZT) { client_print(id, print_chat, "Klasa kosztuje %d monet ! Nie masz na nia kasy...", ILOSC); return COD_STOP; } //zawartosc cod_class_enabled cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)-KOSZT); return COD_CONTINUE; }
polak1234
28.12.2012
A moglbys dac cale *sma takiej oto klasy ? I np zmienilem sb monety na tzw czaszki. To czy mozna zrobic cos takiego ?
d0naciak
28.12.2012
pewnie że się da, sma przykładowej klasy na monety (monety jak coś są od A może sma ?)
czaszek jeszcze nie widziałem, ale jestem pewny w 97-99% że to jest to samo tylko nazwa w HUD zmieniona (zamiast monety pisze czaszki ;] )
Nie ma sensu chyba zmieniać czegoś takiego, na jedno i to samo, tym bardziej A może sma ? to jeden z lepszych skrypterów i wie co jest do czego, także chce przez to powiedzieć że lepiej pozostań przy systemie monet by A może sma ?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Komandos"; new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 40; new const kondycja = 60; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 0; native cod_get_user_coins(id); native cod_set_user_coins(id, wartosc); #define KOSZT 10 //Ile ma kosztowac klasa ? public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(cod_get_user_coins(id) < KOSZT) { client_print(id, print_chat, "Klasa kosztuje %d monet ! Nie masz na nia kasy...", ILOSC); return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)-KOSZT); return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
czaszek jeszcze nie widziałem, ale jestem pewny w 97-99% że to jest to samo tylko nazwa w HUD zmieniona (zamiast monety pisze czaszki ;] )
Nie ma sensu chyba zmieniać czegoś takiego, na jedno i to samo, tym bardziej A może sma ? to jeden z lepszych skrypterów i wie co jest do czego, także chce przez to powiedzieć że lepiej pozostań przy systemie monet by A może sma ?
polak1234
28.12.2012
Hmm są dwa problemy. Tak sobie sprawdziłem czy będzie dało się skomplikować ale są takie oto problemy ?
dfasfa.sma(37) : error 017: undefined symbol "ILOSC" dfasfa.sma(37) : error 088: number of arguments does not match definition
d0naciak
28.12.2012
Ups, za dużo kombinacji ;]
na
client_print(id, print_chat, "Klasa kosztuje %d monet ! Nie masz na nia kasy...", ILOSC);
na
client_print(id, print_chat, "Klasa kosztuje %d monet ! Nie masz na nia kasy...", KOSZT);
polak1234
28.12.2012
hmm ?
monety.sma(61) : error 001: expected token: "}", but found "-end of file-"
d0naciak
28.12.2012
sory, ale mój kod kończy się na 61 linijce, także co ja mam ci zrobić, jeżeli błędy są z pluginu, którego nie znam ? ;]
dasiek
28.12.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL