Drugie Pytanie. Jak zrobić perki tylko dla Vipa ? ( czyli jak ktoś nie ma vipa to nie moze uzywać tego perku). może ktoś podać sma takiego perku ?
Użytkownik polak1234 edytował ten post 26.12.2012 17:07
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 26.12.2012 17:05
Użytkownik polak1234 edytował ten post 26.12.2012 17:07
Napisano 26.12.2012 19:57
Napisano 27.12.2012 22:55
Napisano 28.12.2012 10:05
native cod_get_user_coins(id); native cod_set_user_coins(id, wartosc); #define KOSZT 50 //Ile ma kosztowac klasa ? (Domyslnie: 50 monet)
public cod_class_enabled(id) { if(cod_get_user_coins(id) < KOSZT) { client_print(id, print_chat, "Klasa kosztuje %d monet ! Nie masz na nia kasy...", ILOSC); return COD_STOP; } //zawartosc cod_class_enabled cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)-KOSZT); return COD_CONTINUE; }
Napisano 28.12.2012 12:06
Napisano 28.12.2012 12:17
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Komandos"; new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 40; new const kondycja = 60; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 0; native cod_get_user_coins(id); native cod_set_user_coins(id, wartosc); #define KOSZT 10 //Ile ma kosztowac klasa ? public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(cod_get_user_coins(id) < KOSZT) { client_print(id, print_chat, "Klasa kosztuje %d monet ! Nie masz na nia kasy...", ILOSC); return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)-KOSZT); return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Napisano 28.12.2012 15:53
dfasfa.sma(37) : error 017: undefined symbol "ILOSC" dfasfa.sma(37) : error 088: number of arguments does not match definition
Napisano 28.12.2012 16:29
client_print(id, print_chat, "Klasa kosztuje %d monet ! Nie masz na nia kasy...", ILOSC);
client_print(id, print_chat, "Klasa kosztuje %d monet ! Nie masz na nia kasy...", KOSZT);
Napisano 28.12.2012 16:38
monety.sma(61) : error 001: expected token: "}", but found "-end of file-"
Napisano 28.12.2012 16:45
Napisano 28.12.2012 17:08
Napisano 28.12.2012 18:51
|
CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Problem z niewidzialnościąNapisany przez wojtu1, 16.05.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych