Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Kupno Klas i Perki V.I.P

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 polak1234

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 26.12.2012 17:05

Witam mam wprowadzony system monet. I wpadłem na pomysł żeby dodać frakcje Klasy Special ,ktr można było by kupić za określona ilość monet. Np klasa Admiral ( koszt 400 monet). Jest to podobnę trochę do klas od lvl. Tylko jak to zrobić ?


Drugie Pytanie. Jak zrobić perki tylko dla Vipa ? ( czyli jak ktoś nie ma vipa to nie moze uzywać tego perku). może ktoś podać sma takiego perku ?

Użytkownik polak1234 edytował ten post 26.12.2012 17:07


#2 Play 4FuN

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 418
Wszechobecny

  • Postów:691
  • Lokalizacja:de_dust2
Offline

Napisano 26.12.2012 19:57

.sma perku dla vipa w moim przypadku na ADMIN_LEVEL_E
Załączony plik  PerkVIP.sma   658 bajtów  111 Ilość pobrań
  PerkVIP.amxx
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#3 polak1234

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 27.12.2012 22:55

A jeszcze 1 pytanie ? Da sie cos takiego zrobic ?

#4 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 28.12.2012 10:05

Perki premium :
http://amxx.pl/topic...-itemy-premium/

Klasy za monety :
Otwórz *.sma klasy i
na górę dodaj (przed plugin_init)
native cod_get_user_coins(id);
native cod_set_user_coins(id, wartosc);
#define KOSZT 50 //Ile ma kosztowac klasa ? (Domyslnie: 50 monet)

cod_class_enabled zamien na
public cod_class_enabled(id)
{
    if(cod_get_user_coins(id) < KOSZT)
    {
        client_print(id, print_chat, "Klasa kosztuje %d monet ! Nie masz na nia kasy...", ILOSC);
        return COD_STOP;
    }
    //zawartosc cod_class_enabled
    cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)-KOSZT);
    return COD_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 3

#5 polak1234

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 28.12.2012 12:06

A moglbys dac cale *sma takiej oto klasy ? I np zmienilem sb monety na tzw czaszki. To czy mozna zrobic cos takiego ?

#6 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 28.12.2012 12:17

pewnie że się da, sma przykładowej klasy na monety (monety jak coś są od A może sma ?)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

native cod_get_user_coins(id);
native cod_set_user_coins(id, wartosc);
#define KOSZT 10 //Ile ma kosztowac klasa ?

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
        if(cod_get_user_coins(id) < KOSZT)
        {
                client_print(id, print_chat, "Klasa kosztuje %d monet ! Nie masz na nia kasy...", ILOSC);
                return COD_STOP;
        }
        ma_klase[id] = true;
        cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)-KOSZT);
        return COD_CONTINUE;
}


public cod_class_disabled(id)
    ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
        
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
    return HAM_IGNORED;
}


czaszek jeszcze nie widziałem, ale jestem pewny w 97-99% że to jest to samo tylko nazwa w HUD zmieniona (zamiast monety pisze czaszki ;] )
Nie ma sensu chyba zmieniać czegoś takiego, na jedno i to samo, tym bardziej A może sma ? to jeden z lepszych skrypterów i wie co jest do czego, także chce przez to powiedzieć że lepiej pozostań przy systemie monet by A może sma ?
  • +
  • -
  • 1

#7 polak1234

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 28.12.2012 15:53

Hmm są dwa problemy. Tak sobie sprawdziłem czy będzie dało się skomplikować ale są takie oto problemy ?
dfasfa.sma(37) : error 017: undefined symbol "ILOSC"
dfasfa.sma(37) : error 088: number of arguments does not match definition


#8 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 28.12.2012 16:29

Ups, za dużo kombinacji ;]

client_print(id, print_chat, "Klasa kosztuje %d monet ! Nie masz na nia kasy...", ILOSC);

na
client_print(id, print_chat, "Klasa kosztuje %d monet ! Nie masz na nia kasy...", KOSZT);

  • +
  • -
  • 1

#9 polak1234

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 28.12.2012 16:38

hmm ?
monety.sma(61) : error 001: expected token: "}", but found "-end of file-"


#10 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 28.12.2012 16:45

sory, ale mój kod kończy się na 61 linijce, także co ja mam ci zrobić, jeżeli błędy są z pluginu, którego nie znam ? ;]
  • +
  • -
  • 0

#11 polak1234

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 28.12.2012 17:08

dzięki cos źle zrobilem teraz ładnie się komplikuje. Wielkie dzięki.

#12 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 28.12.2012 18:51

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych