Drugie Pytanie. Jak zrobić perki tylko dla Vipa ? ( czyli jak ktoś nie ma vipa to nie moze uzywać tego perku). może ktoś podać sma takiego perku ?
Użytkownik polak1234 edytował ten post 26.12.2012 17:07
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 26.12.2012 17:05
Użytkownik polak1234 edytował ten post 26.12.2012 17:07
Napisano 26.12.2012 19:57
PerkVIP.sma 658 bajtów 123 Ilość pobrań
PerkVIP.amxx
Napisano 27.12.2012 22:55
Napisano 28.12.2012 10:05
native cod_get_user_coins(id); native cod_set_user_coins(id, wartosc); #define KOSZT 50 //Ile ma kosztowac klasa ? (Domyslnie: 50 monet)
public cod_class_enabled(id)
{
if(cod_get_user_coins(id) < KOSZT)
{
client_print(id, print_chat, "Klasa kosztuje %d monet ! Nie masz na nia kasy...", ILOSC);
return COD_STOP;
}
//zawartosc cod_class_enabled
cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)-KOSZT);
return COD_CONTINUE;
}
Napisano 28.12.2012 12:06
Napisano 28.12.2012 12:17
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;
native cod_get_user_coins(id);
native cod_set_user_coins(id, wartosc);
#define KOSZT 10 //Ile ma kosztowac klasa ?
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(cod_get_user_coins(id) < KOSZT)
{
client_print(id, print_chat, "Klasa kosztuje %d monet ! Nie masz na nia kasy...", ILOSC);
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)-KOSZT);
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Napisano 28.12.2012 15:53
dfasfa.sma(37) : error 017: undefined symbol "ILOSC" dfasfa.sma(37) : error 088: number of arguments does not match definition
Napisano 28.12.2012 16:29
client_print(id, print_chat, "Klasa kosztuje %d monet ! Nie masz na nia kasy...", ILOSC);
client_print(id, print_chat, "Klasa kosztuje %d monet ! Nie masz na nia kasy...", KOSZT);
Napisano 28.12.2012 16:38
monety.sma(61) : error 001: expected token: "}", but found "-end of file-"
Napisano 28.12.2012 16:45
Napisano 28.12.2012 17:08
Napisano 28.12.2012 18:51
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych