Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Silnik

Prośba o modyfikację silnikaDodanie expu w %

silnik

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 grohupeja

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.12.2012 20:54

Witam.

Proszę o napisanie mi kodu,lub wrzucenie gotowca z expem procentowym.

Cod Nowy Procentowy Exp | DarkGL Blog


Proszę żeby wyglądało to tak:(przykład)

[Klasa : Snajper]
[Poziom : 20 (17.7%)]
[Perk : Brak]
[Zdrowie : 132]


Z góry dziękuje . ;)

Użytkownik grohupeja edytował ten post 25.12.2012 20:54


#2 grohupeja

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.12.2012 23:18

Co do postu wyżej, chodzi mi o coś takiego:Dołączona grafika
Oraz proszę o zmienienie mi koloru tego komunikatu, na taki jak jest poniżej.
Dołączona grafika
Nizej zamieszczam kod, może wam sie przyda.
___

public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
		client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
		
		if(item++ == MENU_EXIT)
		{
				menu_destroy(menu);
				return PLUGIN_CONTINUE;
		}	  
		
		if(awansuje_z[item])
		{
				WczytajDane(id, awansuje_z[item]);
				new bool:moze, a = ZnajdzAwans(awansuje_z[item], item)
				if(poziom_gracza[id] >= awanse[a][2])
						moze = true;
				WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
				if(!moze)
				{
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Aby uzywac tej klasy musisz zdobyc %i poziom na klasie %s!", awanse[a][2], nazwy_klas[awansuje_z[item]]);
						return PLUGIN_CONTINUE;
				}
		}
		
		if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
				return PLUGIN_CONTINUE;
		
		nowa_klasa_gracza[id] = item;
		
		if(klasa_gracza[id])
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
		else
		{
				UstawNowaKlase(id);
				DajBronie(id);
				ZastosujAtrybuty(id);
		}
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
}


#3 grohupeja

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.12.2012 10:12

Do zamknięcia/kosza.

#4 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 31.12.2012 10:50

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych