Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

problem z klasa

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dr.Weed

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 24.12.2012 23:15

witam, mam taki o to kod, problem polega na tym ze klasa ta buguje wszystkie klasy na serwerze, chodzi o to ze wszyscy posiadaja 1/1 z kosy..., jakies pomysly?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[]   = "ShizuS (Super Premium)";
new const opis[]																															    = "Posiada 1/1 z noza, 1/2 AWP , 1/3 HE oraz 1/10 z M4. Kucajac slabo widzialny.";
new const   bronie																													    = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33]
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "0.1", "CS-PRO");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamageKnife");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
{
  client_print(id, print_chat, "[CS-PRO ShizuS] Niestety nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy. Klasa wykonana przez sKilloWsky")
  return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = 1;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
}
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
  return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 76);
}
else
{
  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
  new weapon = get_user_weapon(idattacker);
  if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1,2) == 1)
   cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
  else if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1,10) == 1)
   cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
  else if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1,3) == 1)
   cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
public TakeDamageKnife(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
			    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && pev(idattacker, pev_button) & IN_ATTACK2)
			    {
							    SetHamParamFloat(4, float(pev(this, pev_health)))
							    return HAM_HANDLED
			    }

			    return HAM_IGNORED;
}


#2 Ni3znajomy

    AMXX Contributor

  • Użytkownik

Reputacja: 301
Wszechpomocny

  • Postów:379
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Lębork
Offline

Napisano 24.12.2012 23:54

Sprawdź
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "ShizuS (Super Premium)";
new const opis[] = "Posiada 1/1 z noza, 1/2 AWP , 1/3 HE oraz 1/10 z M4. Kucajac slabo widzialny."
new const bronie = (1<<CSW_M4A1) | (1<<CSW_AWP) | (1<<CSW_HEGRENADE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33]

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "0.1", "CS-PRO");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "Niewidzialnosc", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
{
client_print(id, print_chat, "[CS-PRO ShizuS] Niestety nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy. Klasa wykonana przez sKilloWsky")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}

public Niewidzialnosc(id)
{

if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);

if( button & IN_DUCK )
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 76);

else
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker) || !is_user_alive(this))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED

if(damagebits & (1<<1))
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_AWP && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(weapon == CSW_M4A1 && random_num(1,10) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 15.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

if(damagebits & (1<<24))
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_HEGRENADE && random_num(1,3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0
Plugin informujący o zabiciu zakładnika (wysyła do admina na say nick gracza oraz zapisuje o tym logi) - Hostage Killer v1.3.3
DarkGL to mój autorytet.

#3 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 25.12.2012 11:05

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych