Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Moc na nożu, pytanko o funkcje BarTimeTroszkę nie ogarniam ;)

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 zQnem

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:125
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.12.2012 20:42

Siemka,

Chciałem się dowiedzieć dokładnie jak posługiwać się opcją Bartime.
Znalazłem taki temacik -> http://amxx.pl/topic...05-moc-na-nozu/
A teraz konkrety..
Funkcja bartime z bloga DarkGL -> http://darkgl.amxx.p...asek-ladowania/
Napisanie jest tam:

id – podajemy id gracza jeśli podajmy 0 to zostanie wyświetlony wszystkim
fTime – czas wyświetlania wartość typu float lub liczba całkowita w drugiej funkcji
startprogress – od jakiego miejsca ma zacząć przy 50 zacznie od połowy paska itp

I tutaj już zaczynam nie ogarniać. Proszę o wytłumaczenie tych 3 rzeczy, czyli -> ID, fTime, startprogress

Co mam wpisać w pozycje ID, żeby wyświetlało się tylko osobie, która aktualnie ładuje swoją moc?
fTime - czy to po prostu czas potrzebny na załadowanie całkowite paska?
startprogress - w sensie, że jeśli zacznę ładować moc to zamiast od 0 się ładować to będzie już troche naładowany?

//////////////// kolejne pytanko..
Czym się różnią te dwie następujące funkcje Bartime'a ?

stock createBarTime(id, Float:fTime, startprogress = 0){
	static barTime2;
	
	if(!barTime2)	barTime2	=	get_user_msgid("BarTime2");
	
	message_begin( id ? MSG_ONE : MSG_ALL, barTime2, _, id)
	write_short( floatround( fTime ) );
	write_short( startprogress );
	message_end();
	
}
stock createBarTime(id, iTime, startprogress = 0){
	static barTime2;
	
	if(!barTime2)	barTime2	=	get_user_msgid("BarTime2");
	
	message_begin( id ? MSG_ONE : MSG_ALL, barTime2, _, id)
	write_short( iTime );
	write_short( startprogress );
	message_end();
	
}

Prosiłbym o dokładne wytłumaczenie wszystkiego oraz zrobienie jakiegoś przykładu, np. ładowanie mniejszej grawitacji, albo zwiększonego dmg(+int) :)
  • +
  • -
  • 0

#2 zQnem

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:125
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.12.2012 10:13

Odświeżam
Dalej czekam na pomoc ;)
  • +
  • -
  • 0

#3 zQnem

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:125
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.12.2012 11:54

Pomoże ktoś? ;)
Odświeżam
  • +
  • -
  • 0

#4 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 23.12.2012 19:25

ID - to raczej wie każdy skrypter, bo każdy gracz na serwerze ma swój numerek ( jak pewnie zauważyłeś w pawnie odnosimy się do "numerku" nie nicku ) jest to prawdopodobnie numer jego slotu. Czasami występuje on jako argument funkcji, a czasami musimy go pobrać sami ( np. pev_owner ).
fTime - Jest to czas w jakim nasz pasek zapełni się do końca i zniknie.
Jeżeli korzystasz z pierwszej funkcji to podajesz czas "z przecinkiem", np. 2.6. ( Tak naprawdę w tym wypadku w pasku będą 3 sekundy, a nie 2.6, ale to inna sprawa ). Ja na twoim miejscu bym użył tej funkcji z iTime, bo wywołuję się funkcja mniej (bez floatround), a ty znasz dokładny czas do zapełnienia pasku.
startprogress - W twoim profilu widzę że masz 16 lat, więc na pewno wiesz czym są procenty. W tym argumencie ustawiamy % zapełnienia pasku jaki będzie widoczny po wyświetleniu go, oczywiście jeżeli chcesz mieć normalny pasek "od początku" wpisz zero lub możesz nawet nie wpisywać tego argumentu, ponieważ jest domniemany.

Co do pytania czym się różnią te 2 funkcje, lekko opisałem to w opisie fTime i myślę że tyle wystarczy. Polecam użyć drugiej funkcji, czyli tej z iTime.
  • +
  • -
  • 1

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#5 zQnem

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:125
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.12.2012 21:04

Co mam wpisać w pozycje ID, żeby wyświetlało się tylko osobie, która aktualnie ładuje swoją moc?

Mógłbyś jeszcze to napisać?

Prosiłbym o dokładne wytłumaczenie wszystkiego oraz zrobienie jakiegoś przykładu, np. ładowanie mniejszej grawitacji, albo zwiększonego dmg(+int) :)

No i prosiłbym tak jak tutaj cytat.. o przykład jakiś.
Jak wiadomo już od dawna, że Nie teoria, lecz praktyka czyni z Ciebie zawodnika ;) czy coś takiego
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych