Chciałem się dowiedzieć dokładnie jak posługiwać się opcją Bartime.
Znalazłem taki temacik -> http://amxx.pl/topic...05-moc-na-nozu/
A teraz konkrety..
Funkcja bartime z bloga DarkGL -> http://darkgl.amxx.p...asek-ladowania/
Napisanie jest tam:
id – podajemy id gracza jeśli podajmy 0 to zostanie wyświetlony wszystkim fTime – czas wyświetlania wartość typu float lub liczba całkowita w drugiej funkcji startprogress – od jakiego miejsca ma zacząć przy 50 zacznie od połowy paska itp
I tutaj już zaczynam nie ogarniać. Proszę o wytłumaczenie tych 3 rzeczy, czyli -> ID, fTime, startprogress
Co mam wpisać w pozycje ID, żeby wyświetlało się tylko osobie, która aktualnie ładuje swoją moc?
fTime - czy to po prostu czas potrzebny na załadowanie całkowite paska?
startprogress - w sensie, że jeśli zacznę ładować moc to zamiast od 0 się ładować to będzie już troche naładowany?
//////////////// kolejne pytanko..
Czym się różnią te dwie następujące funkcje Bartime'a ?
stock createBarTime(id, Float:fTime, startprogress = 0){ static barTime2; if(!barTime2) barTime2 = get_user_msgid("BarTime2"); message_begin( id ? MSG_ONE : MSG_ALL, barTime2, _, id) write_short( floatround( fTime ) ); write_short( startprogress ); message_end(); }
stock createBarTime(id, iTime, startprogress = 0){ static barTime2; if(!barTime2) barTime2 = get_user_msgid("BarTime2"); message_begin( id ? MSG_ONE : MSG_ALL, barTime2, _, id) write_short( iTime ); write_short( startprogress ); message_end(); }
Prosiłbym o dokładne wytłumaczenie wszystkiego oraz zrobienie jakiegoś przykładu, np. ładowanie mniejszej grawitacji, albo zwiększonego dmg(+int)
