Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19.12.2012 20:26
KLASY DARMOWE
Komandos
* Inteligencja: 0
* Zdrowie: 60
* Wytrzymałość: 0
* Kondycja: 70
Bronie: Deagle
Dodatkowy opis: Natychmiastowe zabicie z noża (PPM), podwojny skok.
Lambyda
* Inteligencja: 0
* Zdrowie: 10
* Wytrzymałość: 20
* Kondycja: 35
Bronie: MP5Navy, Flashbang, Deagle
Dodatkowy opis: Ma zmniejszoną grawitację. Niewidoczny na radarze, 50 % obrażeń gdy wejdzie na minę.
Longer
* Inteligencja: 0
* Zdrowie: 15
* Wytrzymałość: 20
* Kondycja: 30
Bronie: AK47
Dodatkowy opis: Ma moduł odrzutowy. 1/6 szans na podwojne obrazenia.
Obronca
* Inteligencja: 10
* Zdrowie: 30
* Wytrzymałość: 10
* Kondycja: -30
Bronie: Hegranade, Smokegranade, M249, Flashbang
Dodatkowy opis: Widzi miny. Odporny na rakiety.
Strzelec Wyborowy
* Inteligencja: 5
* Zdrowie: 10
* Wytrzymałość: 10
* Kondycja: -20
Bronie: M4A1, AK47
Dodatkowy opis: M4A1, AK47, +5 dmg z tych broni. Im wiecej inteligencji tym wiecej obrazen zadajesz.
Terrorysta
* Inteligencja: 20
* Zdrowie: 15
* Wytrzymałość: 10
* Kondycja: 10
Bronie: SG552
Dodatkowy opis: Ma przebranie wroga, 1/8 na zrespienie sie na respie przeciwnika.
KLASY PREMIUM
Profesjonalny Strzelec (Premium)
* Inteligencja: 10
* Zdrowie: 30
* Wytrzymałość: 0
* Kondycja: 15
Bronie: Scout, Flashbang, Deagle, AK47
Dodatkowy opis: Ma podwójny skok, Scouta, 2 flashe, 1/6 odbicie pocisku.
Profesjonalny Szturmowiec (Premium)
* Inteligencja: 5
* Zdrowie: 30
* Wytrzymałość: 10
* Kondycja: 5
Bronie: Hegranade, Galil, M4A1
Dodatkowy opis: Ma dwie rakiety oraz pelen magazynek po zabiciu.
Komandos
* Inteligencja: 0
* Zdrowie: 60
* Wytrzymałość: 0
* Kondycja: 70
Bronie: Deagle
Dodatkowy opis: Natychmiastowe zabicie z noża (PPM), podwojny skok.
Lambyda
* Inteligencja: 0
* Zdrowie: 10
* Wytrzymałość: 20
* Kondycja: 35
Bronie: MP5Navy, Flashbang, Deagle
Dodatkowy opis: Ma zmniejszoną grawitację. Niewidoczny na radarze, 50 % obrażeń gdy wejdzie na minę.
Longer
* Inteligencja: 0
* Zdrowie: 15
* Wytrzymałość: 20
* Kondycja: 30
Bronie: AK47
Dodatkowy opis: Ma moduł odrzutowy. 1/6 szans na podwojne obrazenia.
Obronca
* Inteligencja: 10
* Zdrowie: 30
* Wytrzymałość: 10
* Kondycja: -30
Bronie: Hegranade, Smokegranade, M249, Flashbang
Dodatkowy opis: Widzi miny. Odporny na rakiety.
Strzelec Wyborowy
* Inteligencja: 5
* Zdrowie: 10
* Wytrzymałość: 10
* Kondycja: -20
Bronie: M4A1, AK47
Dodatkowy opis: M4A1, AK47, +5 dmg z tych broni. Im wiecej inteligencji tym wiecej obrazen zadajesz.
Terrorysta
* Inteligencja: 20
* Zdrowie: 15
* Wytrzymałość: 10
* Kondycja: 10
Bronie: SG552
Dodatkowy opis: Ma przebranie wroga, 1/8 na zrespienie sie na respie przeciwnika.
KLASY PREMIUM
Profesjonalny Strzelec (Premium)
* Inteligencja: 10
* Zdrowie: 30
* Wytrzymałość: 0
* Kondycja: 15
Bronie: Scout, Flashbang, Deagle, AK47
Dodatkowy opis: Ma podwójny skok, Scouta, 2 flashe, 1/6 odbicie pocisku.
Profesjonalny Szturmowiec (Premium)
* Inteligencja: 5
* Zdrowie: 30
* Wytrzymałość: 10
* Kondycja: 5
Bronie: Hegranade, Galil, M4A1
Dodatkowy opis: Ma dwie rakiety oraz pelen magazynek po zabiciu.
#2
Napisano 19.12.2012 20:49
Komandos
Załączone pliki
Robię klasy i perki na zamówienie (5 zł doładowanie za pare klas, zależy od trudności wykonania danej klasy/perku) Zapraszam PW/GG
#3
Napisano 19.12.2012 21:10
Profesjonalny Strzelec (Premium) Dałem na Flage: ADMIN_LEVEL_H:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Profesjonalny Strzelec (Premium)";
new const opis[] = "Ma podwójny skok, Scouta, 2 flashe, 1/6 odbicie pocisku.";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[this] || !(random(6) == 1))
return HAM_IGNORED;
cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_SUPERCEDE;
}
LoL, 500 postów ;D
#4
Napisano 20.12.2012 16:16
Łap strzelca wyborowego :
Załączone pliki
#5
Napisano 20.12.2012 17:15
Terrorysta
Załączone pliki
Robię klasy i perki na zamówienie (5 zł doładowanie za pare klas, zależy od trudności wykonania danej klasy/perku) Zapraszam PW/GG
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
Klasa
Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 |
|
|
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 |
|
|
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 |
|
|
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod





codclass_komandos.amxx









