Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19.12.2012 20:26
KLASY DARMOWE
Komandos
* Inteligencja: 0
* Zdrowie: 60
* Wytrzymałość: 0
* Kondycja: 70
Bronie: Deagle
Dodatkowy opis: Natychmiastowe zabicie z noża (PPM), podwojny skok.
Lambyda
* Inteligencja: 0
* Zdrowie: 10
* Wytrzymałość: 20
* Kondycja: 35
Bronie: MP5Navy, Flashbang, Deagle
Dodatkowy opis: Ma zmniejszoną grawitację. Niewidoczny na radarze, 50 % obrażeń gdy wejdzie na minę.
Longer
* Inteligencja: 0
* Zdrowie: 15
* Wytrzymałość: 20
* Kondycja: 30
Bronie: AK47
Dodatkowy opis: Ma moduł odrzutowy. 1/6 szans na podwojne obrazenia.
Obronca
* Inteligencja: 10
* Zdrowie: 30
* Wytrzymałość: 10
* Kondycja: -30
Bronie: Hegranade, Smokegranade, M249, Flashbang
Dodatkowy opis: Widzi miny. Odporny na rakiety.
Strzelec Wyborowy
* Inteligencja: 5
* Zdrowie: 10
* Wytrzymałość: 10
* Kondycja: -20
Bronie: M4A1, AK47
Dodatkowy opis: M4A1, AK47, +5 dmg z tych broni. Im wiecej inteligencji tym wiecej obrazen zadajesz.
Terrorysta
* Inteligencja: 20
* Zdrowie: 15
* Wytrzymałość: 10
* Kondycja: 10
Bronie: SG552
Dodatkowy opis: Ma przebranie wroga, 1/8 na zrespienie sie na respie przeciwnika.
KLASY PREMIUM
Profesjonalny Strzelec (Premium)
* Inteligencja: 10
* Zdrowie: 30
* Wytrzymałość: 0
* Kondycja: 15
Bronie: Scout, Flashbang, Deagle, AK47
Dodatkowy opis: Ma podwójny skok, Scouta, 2 flashe, 1/6 odbicie pocisku.
Profesjonalny Szturmowiec (Premium)
* Inteligencja: 5
* Zdrowie: 30
* Wytrzymałość: 10
* Kondycja: 5
Bronie: Hegranade, Galil, M4A1
Dodatkowy opis: Ma dwie rakiety oraz pelen magazynek po zabiciu.
Komandos
* Inteligencja: 0
* Zdrowie: 60
* Wytrzymałość: 0
* Kondycja: 70
Bronie: Deagle
Dodatkowy opis: Natychmiastowe zabicie z noża (PPM), podwojny skok.
Lambyda
* Inteligencja: 0
* Zdrowie: 10
* Wytrzymałość: 20
* Kondycja: 35
Bronie: MP5Navy, Flashbang, Deagle
Dodatkowy opis: Ma zmniejszoną grawitację. Niewidoczny na radarze, 50 % obrażeń gdy wejdzie na minę.
Longer
* Inteligencja: 0
* Zdrowie: 15
* Wytrzymałość: 20
* Kondycja: 30
Bronie: AK47
Dodatkowy opis: Ma moduł odrzutowy. 1/6 szans na podwojne obrazenia.
Obronca
* Inteligencja: 10
* Zdrowie: 30
* Wytrzymałość: 10
* Kondycja: -30
Bronie: Hegranade, Smokegranade, M249, Flashbang
Dodatkowy opis: Widzi miny. Odporny na rakiety.
Strzelec Wyborowy
* Inteligencja: 5
* Zdrowie: 10
* Wytrzymałość: 10
* Kondycja: -20
Bronie: M4A1, AK47
Dodatkowy opis: M4A1, AK47, +5 dmg z tych broni. Im wiecej inteligencji tym wiecej obrazen zadajesz.
Terrorysta
* Inteligencja: 20
* Zdrowie: 15
* Wytrzymałość: 10
* Kondycja: 10
Bronie: SG552
Dodatkowy opis: Ma przebranie wroga, 1/8 na zrespienie sie na respie przeciwnika.
KLASY PREMIUM
Profesjonalny Strzelec (Premium)
* Inteligencja: 10
* Zdrowie: 30
* Wytrzymałość: 0
* Kondycja: 15
Bronie: Scout, Flashbang, Deagle, AK47
Dodatkowy opis: Ma podwójny skok, Scouta, 2 flashe, 1/6 odbicie pocisku.
Profesjonalny Szturmowiec (Premium)
* Inteligencja: 5
* Zdrowie: 30
* Wytrzymałość: 10
* Kondycja: 5
Bronie: Hegranade, Galil, M4A1
Dodatkowy opis: Ma dwie rakiety oraz pelen magazynek po zabiciu.
#2
Napisano 19.12.2012 20:49
Komandos
Załączone pliki
Robię klasy i perki na zamówienie (5 zł doładowanie za pare klas, zależy od trudności wykonania danej klasy/perku) Zapraszam PW/GG
#3
Napisano 19.12.2012 21:10
Profesjonalny Strzelec (Premium) Dałem na Flage: ADMIN_LEVEL_H:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <fun> #include <hamsandwich> new const nazwa[] = "Profesjonalny Strzelec (Premium)"; new const opis[] = "Ma podwójny skok, Scouta, 2 flashe, 1/6 odbicie pocisku."; new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 30; new const kondycja = 15; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 0; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; return FMRES_IGNORED; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[this] || !(random(6) == 1)) return HAM_IGNORED; cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_SUPERCEDE; }
LoL, 500 postów ;D
#4
Napisano 20.12.2012 16:16
Łap strzelca wyborowego :
Załączone pliki
#5
Napisano 20.12.2012 17:15
Terrorysta
Załączone pliki
Robię klasy i perki na zamówienie (5 zł doładowanie za pare klas, zależy od trudności wykonania danej klasy/perku) Zapraszam PW/GG
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 cod nowy, mocmedyka, codnowy i 1 więcej |
|
||||
|
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 klasa |
|
|||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 klasa |
|
||||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 klasa |
|
|||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 klasa |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych