Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

inv_modProsze o pomoc w sprawie dodatku :)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 DmG

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:20
  • Imię:Gracjan
  • Lokalizacja:Włocławek
Offline

Napisano 19.12.2012 17:57

Witajcie, mam taki o to kod ,który daje wszystkim graczom noże zaś jeden TT jest całkowicie niewidzialny. Jeżeli się go udupi to ten co go udupił będzie udupiał.

Jeżeli by ktoś umiał dodać do tego te funkcje to bardzo bym podziękował, sam mam z tym problem, niewielkie podejścia robiłem.

* po wpisaniu komendy amx_invis rozpoczęło się głosowanie "Czy włączyć INVIS MOD?" "tak" "nie". Kiedy wyjdzie TAK to plugin ma zacząć odliczać od 10 do 1 na srodku ekranu kolorem pomarańczowym/ ewentualnie białym.

* Każdy CT ma dostać Shotguna, granata oraz nóż, inną broń plugin kasuje.

* Po zabiciu TT ma widnieć napis w say " Gracz [player1] zabił [player2] i przejmuje jego moc "



#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
new solo, newsolo, firstround
public plugin_init()
{
register_plugin("invis", "1", "atambo")
register_cvar("sv_invis", "0")
register_concmd("amx_invis","toggle",ADMIN_CVAR,"1=on/0=off")
register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
register_logevent("event_round_end", 2, "0=World triggered", "1=Round_End")
register_menucmd(register_menuid("Team_Select",1), (1<<0)|(1<<1)|(1<<4)|(1<<5), "team_select")
register_clcmd("jointeam", "join_team")
register_event("CurWeapon", "check_change", "be", "1=1")
}
public client_connected_msg(id)
client_print(id, print_chat, "Invisible Man Mod is currently enabled. Kill the invisible man to become the next invisible man.")
public client_putinserver(id)
if(get_cvar_num("sv_invis") == 1)
set_task(20.0, "client_connected_msg", id)
public check_change(id)
{
if(get_cvar_num("sv_invis") != 1) return PLUGIN_CONTINUE
new wpnid = read_data(2)
new CsTeams:team = cs_get_user_team(id)
if(wpnid!=CSW_KNIFE && team==CS_TEAM_T)
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id,"weapon_knife")
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public toggle(id,level,cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,2))
return PLUGIN_HANDLED
new arg1[32]
read_argv(1,arg1,31)
if(equali(arg1,"1"))
{
set_hudmessage(0, 100, 0, -1.0, 0.65, 2, 0.02, 10.0, 0.01, 0.1, 2)
show_hudmessage(0,"Invisible Man Mode Enabled!")
set_cvar_num("mp_limitteams",0)
set_cvar_num("mp_autoteambalance",0)
set_cvar_num("sv_invis",1)
firstround=1
set_cvar_num("sv_restart",1)
event_round_end()
return PLUGIN_CONTINUE
}
if(equali(arg1,"0"))
{
set_hudmessage(0, 100, 0, -1.0, 0.65, 2, 0.02, 10.0, 0.01, 0.1, 2)
show_hudmessage(0,"Invisible Man Mode Disabled!")
set_cvar_num("mp_limitteams",1)
set_cvar_num("mp_autoteambalance",1)
set_cvar_num("sv_invis",0)
set_cvar_num("sv_restartround",1)
set_user_rendering(newsolo,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderNormal,0)
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public team_select(id, key)
{
if(get_cvar_num("sv_invis") != 1) return PLUGIN_CONTINUE
if(key==0 || key==4)
{
engclient_cmd(id,"chooseteam")
return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public join_team(id)
{
if(get_cvar_num("sv_invis") != 1) return PLUGIN_CONTINUE
new arg[2]
read_argv(1,arg,1)
if((str_to_num(arg)-1)==0 || (str_to_num(arg)-1)==4)
{
engclient_cmd(id,"chooseteam")
return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public death_event()
{
if(get_cvar_num("sv_invis") != 1) return PLUGIN_CONTINUE
newsolo = read_data(1)
solo = read_data(2)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public event_round_end()
{
if(get_cvar_num("sv_invis") != 1) return PLUGIN_CONTINUE
if(firstround==1)
{
if(!get_playersnum()) return PLUGIN_CONTINUE
new playersT[32], playersCT[32], numT, numCT
get_players(playersT,numT,"e","TERRORIST")
for(new i=0;i<numT;i++)
cs_set_user_team(playersT[i],CS_TEAM_CT)
get_players(playersCT,numCT,"e","CT")
newsolo = playersCT[random_num(0,numCT-1)]
cs_set_user_team(newsolo,CS_TEAM_T)
set_user_rendering(newsolo, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0)
firstround=0
}
else
{
if(!get_playersnum()) return PLUGIN_CONTINUE
if(newsolo==solo || newsolo==0)
{
new playersCT[32], numCT
get_players(playersCT,numCT,"e","CT")
newsolo = playersCT[random_num(0,numCT-1)]
cs_set_user_team(newsolo,CS_TEAM_T)
cs_set_user_team(solo,CS_TEAM_CT)
set_user_rendering(solo,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderNormal,0)
set_user_rendering(newsolo, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0)
}
else
{
cs_set_user_team(newsolo,CS_TEAM_T)
cs_set_user_team(solo,CS_TEAM_CT)
set_user_rendering(solo,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderNormal,0)
set_user_rendering(newsolo, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public plugin_end()
{
set_cvar_num("mp_limitteams",1)
set_cvar_num("mp_autoteambalance",1)
set_cvar_num("sv_invis",0)
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych