Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin co podmienia model noza, a nie czlonka...


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 MalySzkrab3k

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Lokalizacja:London
Offline

Napisano 18.12.2012 19:28

Siemka, znalazlem na necie plugin z podmiana modelu noza tylko dla VIP'a, wgralem go pobiera i wszystko ok, ale jest problem. A mianowicie zamiast podmieniac noz podmienia bron... Noz jest normalny ale jak wyciagne granat lub inna bron to dopiero podmiania, a najlepsze jest to ze nie widac nowego modelu tak jak powinno ani nie da sie bic, tylko strzelac normalnie a model jest na wysokosci pasa, dwie rece z nowym nozem wystaja z nog... Tutaj kod SMA
#include 
#include
#include
#include
#include

#define VIP ADMIN_LEVEL_H // flaga t

new const P_BASE[] = "models/JailBreakMenager/p_base.mdl"
new const V_BASE[] = "models/JailBreakMenager/v_base.mdl"
new vip_dmg

public plugin_init(){
        register_plugin("VIP", "1.0", "naXe")
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Obrazenia")
        register_event("CurWeapon", "Noz", "be", "1=1", "2=29")
        vip_dmg = register_cvar("vip_dmg", "2.0")
}
public Obrazenia(ofiara, konflikt, atakujacy, Float:obrazenia, dmgbity){
        if(!is_user_connected(ofiara) || !is_user_connected(atakujacy) || !(get_user_flags(atakujacy) & VIP)) return HAM_IGNORED
        if(atakujacy != 0 && is_user_alive(atakujacy) && get_user_weapon(atakujacy) == CSW_KNIFE) {
                SetHamParamFloat(4, obrazenia*get_pcvar_float(vip_dmg))
                return HAM_HANDLED
        }
        return HAM_IGNORED
}
public Noz(id) {
        if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & VIP)) return PLUGIN_CONTINUE
        entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, V_BASE)
        entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, P_BASE)
        return PLUGIN_CONTINUE
}
stock ustaw_model(id, model[]) engfunc(EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer,id), "model", model)

public plugin_precache(){
        precache_model("models/JailBreakMenager/p_base.mdl")
        precache_model("models/JailBreakMenager/v_base.mdl")
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Emixx.

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:209
  • Steam:steam
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Przytkowice
Offline

Napisano 20.12.2012 20:51

http://amxx.pl/topic...brass-knuckles/

Następnie dopasuj do swoich potrzeb.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych