Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[TF2] Explosive Arrows (1.1) [12/15/12]


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7175
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 15.12.2012 18:49

[TF2] Explosive ArrowsVersion 1.1Dołączona grafika

Introduction: Are your arrows too weak? Buff them up with explosive arrows!Shoot, hit, explode.Works on huntsman and crusader's crossbow.Had this for a while on my server until i stopped running it, decided...why not release it?Dependency:- SDKHOOKS http://forums.allied...ad.php?t=106748Convars:sm_arrows_enabled (Default: 1)1 - Enabled0 - Disabledsm_arrows_damage (Default: 50)sm_arrows_radius (Default: 200)Commands:sm_arrowsme - Enabled arrows on yourselfsm_arrows <1: On ; 0: Off>(e.g sm_arrows @all 1) - Enables explosive arrows on everyoneAdmin Generic for both commands, use admins override if you want to me sm_arrowsme public.Installation:1. Download arrows.smx2. Place the file in sourcemod/plugins folder and restart server/refresh the map/refresh plugins.3. A automatically generated config is created in cfg/sourcemod where you can configure the cvars4. EnjoyVersion Log: Code: 1.1 -- I'm stupid, fixed a line with getting the flags of a player- Also fixed getting valid client and enabled cvar twice1.0 - ReleasedOther notes:- The explosion damage will follow the friendly fire rules.- Have not figured out a way to detect a moving arrow on a player if i wanted a 10 second delay in explosion.Enjoy...:fox: Attached Files Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (explosivearrows.sp - 4.6 KB) Dołączona grafika explosivearrows.smx (5.7 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych