Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o przerobienie klasy Powstaniec

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Jestem Bogiem

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:5
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Daleko...
Offline

Napisano 13.12.2012 20:42

Witam. Chciałbym poprosić was, aby ktoś mógł mi przerobić klasę Powstaniec na:
Powstaniec(Max Premium)
opis: Posiada 5 sec nieśmiertelności co runde po uplynieciu 15 sekund, 30 procent obrazen z mac10.
Flaga H

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>

#define CZAS_GODMOD 5 //SEKUND

new const nazwa[] = "Powstaniec";
new const opis[] = "Ma 5 sekund niesmiertelnosci co runde, dodatkowe 30 procent obrazen z mac10";
new const bronie = 1<<CSW_MAC10 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = -5;
new const kondycja = -5;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];

new msg_bartime;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class
(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event
("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

msg_bartime
= get_user_msgid("BarTime");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl", nazwa);
ma_klase[id] = true;
ResetHUD(id);
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;

if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
return;
}

wykorzystal
[id] = true;

set_user_godmode
(id, 1);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);
set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);

message_begin
(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(CZAS_GODMOD)
message_end()
}

public WylaczGod(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

set_user_godmode
(id, 0);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}

public ResetHUD(id)
wykorzystal[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_MAC10)
return HAM_IGNORED;

cod_inflict_damage
(idattacker, this, damage*0.3, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 0

#2 TSUBA

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.12.2012 07:29

Łap daj znać czy działa

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych