Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z pluginem Losowanie do Easyblocka


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 nPaul

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:142
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:United Kingdom / Hereford
Offline

Napisano 12.12.2012 21:09

Mam problem z pluginem Losowanie wszystko działa Okey tylko gdy wylosuje się broń daje ona Pełen magazynek czyli w przypadku Awki "10" a zależy mi by każda broń dawała tylko 1ammo.
zależy mi na szybkiej odpowiedzi . pozdrawiam . :crazy:

Załączone pliki


Użytkownik Paulstudio edytował ten post 12.12.2012 21:18

  • +
  • -
  • 0

#2 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 12.12.2012 21:23

http://amxx.pl/dokum...set-user-bpammo
http://amxx.pl/dokum...set-weapon-ammo
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#3 nPaul

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:142
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:United Kingdom / Hereford
Offline

Napisano 12.12.2012 21:53

a co ma Cstrike do FakeMeta ? skoro mam fm_set_weapon_ammo (CSW_fiveseven, 1); To powinno dawać 1Ammo danej broni ale coś jest nie tak i właśnie o to chodzi
  • +
  • -
  • 0

#4 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 12.12.2012 23:52

Przepraszam, nie zaglądałem do sma, jeszcze pomyliłem drugi link :(

Ale kłania się tu umiejętność czytania ze zrozumieniem
stock fm_set_weapon_ammo(entity, amount)


Pierwszy argument to id bytu, a nie nazwa broni...


new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id)
if(weapon_id)
fm_set_weapon_ammo(weapon_id, 1)

  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#5 nPaul

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:142
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:United Kingdom / Hereford
Offline

Napisano 13.12.2012 14:24

Dalej nie rozumiem :^D

Mam obecnie

{
fm_give_item(id, "weapon_mp5navy");
fm_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 0);
fm_set_weapon_ammo(CSW_MP5NAVY, 1);
ColorChat(id, GREEN, "^x01 Dostales ^x03MP5 ^x01 !")
}


i daje Mp5 z 30/0 ammo czyli pełen magazynek. to jak według ciebie ma wyglądać taki kod na Mp5 1 Ammo?
  • +
  • -
  • 0

#6 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 13.12.2012 15:04

Podałem Ci przykład oraz wytłumaczyłem na czym polega twój błąd, nie moja wina że nie umiesz tego wykorzystać.
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#7 ksaju

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 13.12.2012 21:15

new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_MP5NAVY", id)

if(weapon_id)

fm_set_weapon_ammo(weapon_id, 1)

ColorChat(id,  GREEN, "^x01 Dostales ^x03MP5 ^x01 !")

Kawon (14.12.2012 14:47):
Kod w postach (np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.

  • +
  • -
  • 0

#8 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 13.12.2012 21:52

weapon_MP5NAVY to zła klasa raczej (bynajmniej mnie nie działała klasa bytu z inną wielkością liter, tworzyłem byt małymi i np. rejestrowałem toucha z dużymi) więc powinno być weapon_mp5navy
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#9 Filip1512

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 14.12.2012 00:31

http://wiki.amxmodx....ons_Information

http://amxx.pl/topic...szym-magazynku/
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#10 nPaul

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:142
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:United Kingdom / Hereford
Offline

Napisano 14.12.2012 12:28

{
	fm_give_item(id, "weapon_deagle");
	fm_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 0);
	fm_set_weapon_ammo(CSW_DEAGLE, 1);
	ColorChat(id,  GREEN, "^x01 Dostales ^x03Deagle ^x01 !")
	}

zamienić na
								{
												
												cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
												cs_set_user_money (id , 0);
												new ent = give_item(id, "weapon_deagle");
												cs_set_weapon_ammo(ent, 1)
								}

i podmienić <fakemeta_util> na <cstrike> jeżeli dobrze zrozumiałem ?

Użytkownik Kawon edytował ten post 14.12.2012 14:48

  • +
  • -
  • 0

#11 Filip1512

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 14.12.2012 12:43

Jeśli chcesz, aby tylko w awp dostawał ktoś 1 ammo to robisz tak:

{

new ent = give_item(id, "weapon_awp");
cs_set_weapon_ammo(ent, 1)
}


Ja w swoim temacie potrzebowałem kevlar do czegoś innego, tak samo wyzerowanie kasy.
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#12 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 16.12.2012 07:49

give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "ammo_338magnum");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 10);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 1);





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych