Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Cod Mod nowy] Dodanie modelu do klasy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 ZenQ.?!

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.12.2012 19:04

Witam. Przerobił by ktoś mi te plugin tak abym mógł dla tej klasy dodać model (predatora)??
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>

#define CZAS 5 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI

new const nazwa[] = "Predator (VIP)";
new const opis[] = "Ma 5 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 10% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];

new msg_bartime;

public plugin_init() {
	    register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK");
    
	    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
	    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

	    register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);
    
	    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    
	    msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}

public cod_class_enabled(id)
{
    ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 Sajjuk", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
	    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_Gv)) //FLAGA
	    {
        ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
        return COD_STOP;
	    }
	    ma_klase[id] = true;
	    ResetHUD(id);
	    set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
}

public cod_class_disabled(id)
{
	    ma_klase[id] = false;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
	    if(!is_user_alive(id))
	    return;
	    
	    if(wykorzystal[id])
	    {
	    ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
	    return;
	    }
    
	    wykorzystal[id] = true;
    
	    set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
	    set_task(CZAS.0, "wyłącz", id);
    
	    message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
	    write_short(CZAS)
	    message_end()
}

public wyłącz(id)
{
	    if(!is_user_connected(id)) return;
    
	    set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}

public ResetHUD(id)
{
	    if(ma_klase[id])
	    set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
	    wykorzystal[id] = false;
}

public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
	    if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
	    return;
	    
	    if(!ma_klase[host])
	    return;
	    
	    set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_connected(idattacker))
	    return HAM_IGNORED;
    
	    if(!ma_klase[idattacker])
	    return HAM_IGNORED;
    
	    if(!(damagebits & (1<<1)))
	    return HAM_IGNORED;
	    
	    if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_XM1014)
	    return HAM_IGNORED;
	    
	    cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.0, idinflictor, damagebits);
	    
	    return HAM_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 0

#2 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 10.12.2012 19:07

Automatyczna wiadomość



Ten temat został przeniesiony z forum


AMX Mod X > Problemy


do


Mody > Call of Duty Mod > Prośby o modyfikacje silników/klas/perków


  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych