Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pobranie wpisanego hasła


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 10.12.2012 18:38

Witam, nurtuje mnie pewne pytanie,
jeżeli mamy hasło na serwerze, czy jest możliwość pobrania hasła wpisanego przez gracza? Jeżeli tak to jak?
A tak na dodatek, czy jest możliwość wpuszczenia gracza na serwer po podaniu nieprawidłowego hasła, oczywiście z poziomu AMXX'a?

(No i tak totalnie na marginesie, bo jestem dziś totalnie nieogarnięty, mam sobie cene podstawową np. 500 i za każdy nowy poziom (1, 2, 3, 4, ...) cena ma być dwa razy większa od poprzedniej (1 - 500, 2 - 1000, 3 - 2000, 4 - 4000, 5 - 8000) i nie mogę sobie napisać "wzoru" na obliczanie ceny względem ceny podstawowej i poziomu (póki co mam tablicę cen, lecz to bardzo ograniczające :D ))
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#2 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 10.12.2012 18:42

Co do tego drugiego, to robisz po prostu
2^(lvl-1)*500
speedkill (10.12.2012 19:15):
Tutaj, przed użyciem tego wzoru musisz dać warunek, jeżeli lvl jest równy 1, to wartość wynosi 500, i nie wykonuje się liczenie z tego wzoru ponieważ wyszło by, że wartość podstawowa wynosi 0
( 2 * ( 1 - 1 ) * 500 ).

Taka informacja do K!113r'a ;)
sebul (10.12.2012 19:58):
Sory, nie tak napisałem, myślałem o potędze, a dałem mnożenie.
Miało być 2^(lvl-1)*500 i wtedy nie trzeba żadnego warunku. Zresztą jeśli będzie samo mnożenie, to będą złe wyniki.

  • +
  • -
  • 2
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#3 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 10.12.2012 18:47

Myślę, że używając orpheu dałoby się w jakiś sposób kontrolować wejście na serwer mimo podania złego hasła. Najprościej by było podmienić status serwera (i informację wysyłaną do masterserver), że hasło jest ustawione mimo, że go nie ma. Bo na tej podstawie klient decyduje czy wyświetlić prośbę o hasło, czy nie. A hasło to nic innego jak setinfo :) więc odczytasz je poprzez
get_user_info(id, "password", haslo, charsmax(haslo))

  • +
  • -
  • 2
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#4 K!113r

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 10.12.2012 19:00

Co do tego drugiego, to robisz po prostu
2*(lvl-1)*500

No właśnie tak też chciałem zrobić, ale rozmyślałem i nie zgadzało mi się z obliczeniami (to też nic innego jak (lvl-1)*1000)
pierwszy lvl = 500
wykupienie 2 lvl = 1*1000 = 1000
wykupienie 3 lvl = 2*1000 = 2000
wykupienie 4 lvl = 3*1000 = 3000 (no i na tym poziomie sprawa się rypła w moich obliczeniach :D)


@GwynBleidD
Dzięki za to info, to już trochę mi daje :D

Może ktoś pracuje z modułem orpheu, aby móc udzielić mi szerszych informacji (jeżeli faktycznie się da)?
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#5 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 10.12.2012 19:27


Co do tego drugiego, to robisz po prostu
2*(lvl-1)*500

No właśnie tak też chciałem zrobić, ale rozmyślałem i nie zgadzało mi się z obliczeniami (to też nic innego jak (lvl-1)*1000)
pierwszy lvl = 500
wykupienie 2 lvl = 1*1000 = 1000
wykupienie 3 lvl = 2*1000 = 2000
wykupienie 4 lvl = 3*1000 = 3000 (no i na tym poziomie sprawa się rypła w moich obliczeniach :D)


@GwynBleidD
Dzięki za to info, to już trochę mi daje :D

Może ktoś pracuje z modułem orpheu, aby móc udzielić mi szerszych informacji (jeżeli faktycznie się da)?


Po najmniejszej linii oporu:

#include <iostream>
#include <windows.h>

using namespace std;

main(){
    int g_StartValue = 500,
        g_MaxLvl = 20;

    for(int i = 1; i <= g_MaxLvl; i++){
        if(i > 1){
            g_StartValue *= 2;
        }

        cout<<"Dla poziomu: "<<i<<" Wartosc: "<<g_StartValue<<"\n";
    }
    system("pause");
}

Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#6 K!113r

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 10.12.2012 19:54

No tak to ja wiem, że przejdzie bo to jest zwiększanie x2
Ten wzór raczej nie zadziała, albo pani od matematyki musi mnie skarcić, bo to nie przejdzie dla 4 lvl bo to jest 2*3*500 czyli 3000, a ma być 4000. Wymyślam i wymyślam ten wzór aby uzyskać pożądaną przeze mnie liczbę, bo raczej mało optymalnie będzie gdy będę sobie generował cenę (dla 200 lvl będzie już więcej obrotów pętli :D), dlatego póki co używam tablicy (ten sposób jest mało uniwersalny :P)
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#7 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 10.12.2012 20:01

No tak to ja wiem, że przejdzie bo to jest zwiększanie x2
Ten wzór raczej nie zadziała, albo pani od matematyki musi mnie skarcić, bo to nie przejdzie dla 4 lvl bo to jest 2*3*500 czyli 3000, a ma być 4000. Wymyślam i wymyślam ten wzór aby uzyskać pożądaną przeze mnie liczbę, bo raczej mało optymalnie będzie gdy będę sobie generował cenę (dla 200 lvl będzie już więcej obrotów pętli :D), dlatego póki co używam tablicy (ten sposób jest mało uniwersalny :P)

Potrzebne Ci to do jakiegoś pluginu? Jeśli tak, to wystarczy użyć funkcji power. A jakbyś nie zauważył, to poprawiłem swój poprzedni post, bo wcześniej machnąłem się i po 2 zamiast ^ dałem *
  • +
  • -
  • 2
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#8 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 11.12.2012 09:14

Co do tego drugiego, to robisz po prostu
2^(lvl-1)*500

2^lvl*1000. Szkoda odejmowania.

#9 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 11.12.2012 09:37

Benio, Twój kod błędnie policzy:

dla lvl = 1: 2^1*1000 = 2000, a powinno być 500
dla lvl = 2: 2^2*1000 = 4000, a powinno być 1000

Wzór powinien być:
2^lvl*250
  • +
  • -
  • 1
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#10 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 11.12.2012 10:38

Oczywiście masz rację.
Myślałem o 250, a napisałem 1000.
W każdym razie, odejmowania warto się pozbyć.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych